De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Filmfans opgelet: Walt Disney Studios!

    Ik ben net terug van 5 dagen Disneyland Resort Paris en heb natuurlijk ook het nieuwe park bezocht! Ik verwachtte wel dat het leuk zou zijn, maar dat het zo ontzettend leuk zou zijn had ik echt niet verwacht!
    Je krijgt er echt haarfijn uitgelegd hoe je gefopt wordt bij films. Zo is er de Studio Tram Tour, waar in de Nederlandse tram Famke Janssen je uitleg geeft en waarbij je sets van Dinotopia en Reign of Fire ziet en waarbij je de "opname" van een aardbeving met stortvloed meemaakt.
    Dan was er een supersjieke achtbaan, de "Rock 'n' Roller Coaster", waarbij je werd afgeschoten en een rit maakte met muziek van Aerosmith in je karretje en flitslampen door het hele gebouw! We zijn er 20 keer in geweest en nog was hij super!
    Dan was er Armageddon: Special Effects, waar je zelf in het russisch ruimteschip zit als de meteorietenregen begint!
    De stuntshow "Moteurs...action" is een show die zich echt STUNTshow mag noemen, jemig, wat een actie en wat een stunts, ik heb soms echt met verkrampte voeten zitten te kijken!
    Dan was er "Cinemagique", een film die voor de echte filmkenner een lust is om naar te kijken. Ik verklap niks, want dit moet je gewoon zien. Animagique was vooral voor de kinderen (en mij ook natuurlijk ) erg leuk! Een black-light show met Disney poppen en een super aanstekelijk liedje...
    "The Art of Disney Animation" vertelt hoe een tekenfilm gemaakt wordt (met een superleuke Mushu) en daarna kun je zelf tekenen en stemmen inspreken!

    Mensen die in de buurt zijn moeten zeker eens een kijkje gaan nemen. Filmfans moeten niet langer wachten en meteen ernaartoe, want het is echt super. Het park is nu nog klein, maar er is zoveel te doen, dat je er makkelijk een dag vol krijgt!

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Ik ga er in augustus een paar dagen niet toe... en kan haast niet wachten.

  4. #4

    Standaard

    Ik was er op 15 maart 1 dag voor de opening en heb roger moore zien lopen er waren nog meer sterren in het park zoals britney spears en steven spielberg maar die ben ik helaas niet tegen gekomen anders wou ik steven wel even felicteren met zijn nieuwste meester werk AI

  5. #5
    Dane
    Guest

    Standaard

    Ik ga er zeker naar toe misschien en waarschijnlijk in de zomervakantie, maar ik heb gehoord dat je extra moet betalen om in dat park te komen is dat waar?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •