De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Fox Studio Classics

  1. #1

    Standaard Fox Studio Classics

    Ik vind de Fox Studio Classics serie op zich best mooi.
    Mijn probleem is echter, en dat geldt eigenlijk voor alle DVD series, dat je je soms
    "veplicht" voelt om zo'n serie compleet te hebben ondanks het feit dat er ook veel
    slechte films tussen zitten.

    In de reeks zitten toppers als Anastasia, Daddy long legs, Mark of Zorro, Tony Rome films,
    en nog veel meer.
    Maar ook films die niet meer van deze tijd zijn zoals de Betty Grable films, diverse Tyrone Power films en meer flauwe zwaar gedateerde drama films en musicals.

    Als je de lijst bekijkt zitten er veel films bij die de tand des tijds niet doorstaan hebben.

    Ik heb bijv. Down Argentine way gekocht met Betty Grable, maar dat is echt een hele slappe
    musical.
    En haar films Pin-up girl en The Dolly sisters lijken me dan ook niet de moeite waard om te kopen.
    Ook In old Chicago is echt niet meer van deze tijd.
    De brand is best goed gedaan, maar de rest is hopeloos verouderd.

    Dus ten eerste vind ik de selectie van films voor het label "Studio Classics" nogal dubieus
    en ten tweede ga ik ze dus niet allemaal kopen.

    Hetzelfde kan gezegd worden van de Fox Film Noir reeks.
    Veel films zijn niet eens echte noirs......

  2. #2

    Standaard

    Je had al een thread geopend over de Fox/MGM Classics, dus ik snap niet waarom je er nu weer een opent.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=53501

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Je had al een thread geopend over de Fox/MGM Classics, dus ik snap niet waarom je er nu weer een opent.

    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=53501
    Ik wilde het "fenomeen" Fox Studio Classics even apart onder de loep nemen.

  4. #4

    Standaard

    Ik probeer alleen de NL versies te kopen, maar als je ze echt allemaal moet hebben moet je toch voor de R1 gaan.
    Verder kan ik ze toch niet compleet krijgen omdat ik veel film al als normale (of SE) versies op DVD heb.
    Tja en films die geen toppers zijn is puur een kwestie van smaak. Ik bedoel, als je een fan bent van Betty Grable films of Tyrone Power....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •