Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 590 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Thanx voor je reactie


    Hmm, dat is nooit leuk om te horen


    Zonde.... Dat komt door dat iets te nat dweilen begrijp ik uit je opmerking over dweilen?
    En aan de andere kant: goedkoop is het laminaat niet, maar als je kijkt naar wat je bij andere bedrijven kwijt bent ben je bij Ikea nog goedkoop uit.
    Het zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als met de rest van hun spullen: als je het met respect en goed behandelt gaat het goed, en anders merk je dat het veredelde maar mooie troep is
    Je kunt evt op laminaatoutlet.nl kijken voor een "betaalbare" merkvloer... (is maar een ideetje)
    SONY kdl37w5500|SONY str-da 2400es|SONY ps3 slim 250gb|KEF 2005.3|WD TVlive|Apple TV 2 (jailbreak)|ASUS TF101|Synology DS411j|

    If you suck at making proper movies, make 3d movies!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Christiaan, kijk anders even of je je receiver op direct source oid hebt staan, dan wil het nogal eens gebeuren dat hij alleen 2 kanalen speelt en geen sub. Is dat het geval bij elke stereobron?
    Hi, bedankt voor je reactie
    Jammer genoeg staat mijn receiver gewoon op stereo, en niet op direct. Nu moet ik mijn volledige set-up toch even opnieuw draaien aangezien ik bijna alles al uit mijn woonkamer heb weggehaald en het daardoor wat "hol" klinkt Dus dat zou een mooi moment zijn om meteen even mijn receiver volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen.
    @ Marcellow: thanx voor de tip. Ik zal er eens kijken.

  3. #28

    Standaard

    Staat trouwens wel gezellig: even 7 verhuisdozen naast je bank
    Eén rijd van 3 hoog, en één rij van 4 hoog.... Vandaag met de auto vol naar de milieustraat gereden om afval weg te brengen: staat mijn halletje alweer halfvol. Gaat lekker zo
    Vanavond even twee boekenkasten en mijn tvmeubel naar zijn nieuwe en rechtmatig eigenaar brengen en het einde komt dan in zicht.

    Iemand interesse in een bureau in zeer goede staat? Is van half september 2001.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Iemand interesse in een bureau in zeer goede staat? Is van half september 2001.
    Pics doen het dan goed....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30

    Standaard

    Hi,

    Komende dagen zal ik het onder de berg spullen vandaan gaan toveren, en er wat foto's van maken '
    Bureau is in ieder geval ruim, en in duidelijk goede staat

  6. #31

    Standaard

    Heb net 2 weken geleden een buro gekocht, maar wat ik van de foto's hierboven zag ging die toch niet passen (120 breed schat ik zo in)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Hi, bedankt voor je reactie
    Jammer genoeg staat mijn receiver gewoon op stereo, en niet op direct. Nu moet ik mijn volledige set-up toch even opnieuw draaien aangezien ik bijna alles al uit mijn woonkamer heb weggehaald en het daardoor wat "hol" klinkt Dus dat zou een mooi moment zijn om meteen even mijn receiver volledig te resetten naar de fabrieksinstellingen.
    @ Marcellow: thanx voor de tip. Ik zal er eens kijken.
    harde reset is denk ik idd de beste optie, ben benieuwd naar de ruimte wanneer hij klaar is .

  8. #33

  9. #34

    Standaard

    Is er iemand die weet hoe je de Pioneer kunt resetten? Via google.com wordt ik er namelijk niets wijzer van
    En je raadt het al: de handleiding heb ik natuurlijk al ingepakt. Wie verwacht er nu dat je dat ding na een jaar nog eens nodig hebt

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Is er iemand die weet hoe je de Pioneer kunt resetten? Via google.com wordt ik er namelijk niets wijzer van
    En je raadt het al: de handleiding heb ik natuurlijk al ingepakt. Wie verwacht er nu dat je dat ding na een jaar nog eens nodig hebt
    op de pioneer site, vaak onder iets van archive/older models kun je nog wel een manual vinden. De stekker 1 dag uit het stopcontact laten helpt meestal ook trouwens, maar of je dat zo lang vol kan houden.....

    EDIT het was even zoeken op de site van pioneer, maar klikkerdeklik de lijst met alle handleidingen in diverse talen voor alle AX3 modellen. Op verzoek van Pioneer rechtermuisklik op degene die je wilt hebben en doel opslaan als (save target as) om de manual te downloaden. (+/- 8Mb)
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 09-08-2007 om 12:54

  11. #36

    Standaard

    Een dag eruit laten?
    Je bent spontaan niet meer welkom na zulke dreigende mededelingen

  12. #37

    Wink

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Een dag eruit laten?
    Je bent spontaan niet meer welkom na zulke dreigende mededelingen
    [slijmmodus]Ook niet nadat ik de link heb geplaatst naar de online manuals van Pioneer (zie edit in vorige bericht)?[/slijmmodus]

  13. #38

    Standaard

    Op't moment dat mijn huisje klaar is om ingewijd te worden ben je weer van harte welkom
    Hartelijk dank voor de link

  14. #39

    Standaard

    Gevonden
    Was even zoeken, maar op p79 staat uitgelegd hoe het moet.
    Had ik het overgens gedaan zoals je zei: van het stroomnet afhalen, dan had ik een maand zonder versterker gezeten Dat wordt me toch te lang

  15. #40

    Standaard

    Done
    Nu even opnieuw alles instellen. Ben benieuwd of dat de problemen met de Velodyne ook oplost.

  16. #41

    Standaard

    Succes!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  17. #42

    Standaard

    Thanx!
    Mijn subje doet weer heel vrolijk mee in mijn set-up. Zowel in stereo als in surround (dat laatste deed die zowieso al).
    Heb nu even snel twee nummers geluisterd zonder mijn boekenkasten, en het is toch wel te merken dat de speakers wat vrijer staan dan een maand geleden. Wat meer ruimte rond de speakers.

  18. #43

    Standaard

    Na een aantal dagen afweizgheid in dit topic een kleine update: er staan straks nog 2 meubels in mijn huis die weg moeten, mijn HT staat er nog, en een aantal dozen met kleren. Uiterlijk vrijdag mijn huis verlaten, en vrijdag of zaterdag wordt er een begin gemaakt met de sloop 8)
    Heb de aannemer aan de lijn gehad vandaag, en waar ik bang voor was bleek ongegrond: ik kan gewoon slopen voordat de asbestsanering begint, mits mijn kotje maar gewoon opgeruimd is voordat de sanneerder begint.
    Dus nu de laatste loodjes, en daarna het SLOPEN 8) 8)

  19. #44

    Standaard

    En ik ben verhuisd 8)
    Nadeel: 2 maanden geen surround.
    Voordeel: 2 maanden in een echt huis slapen en niet in de verbouwingsrotzooi hoeven te overnachten
    Ik wilde eerst mijn HT in de kelder bij mijn ouders zetten. Alleen waren we even vergeten dat de slaapkamer van mijn ouders daar direct boven zit, en het is een houten vloer. Combineer dat met het feit dat ik meestal pas film ga kijken op het moment dat ontwikkelde mensen gaan slapen en je hebt een praktisch probleem
    Foto's komen binnenkort. Moet ze nog even van mijn camera afhalen.

  20. #45

    Standaard

    Om het verhaal nog sterker te maken: het slopen is vandaag actief begonnen.
    Zometeen even wat foto's naar JPEG omzetten, en dan zal ik wat online zetten.
    Veranderingen zijn niet wereldschokkend te noemen, behalve dat het sloopwerk eigenlijk grotendeels klaar is. Er staan momenteel nog 2 binnenmuren klaar om verwijderd te worden, en de twee voorzetmuren richting de buren. Voor de rest is alles weg en op stapels in mijn huisje 8) 8) 8)
    Ging erg vlot vandaag. Absoluut meer gedaan dan gedacht. Maandag kan de puincontainer gebracht worden.

  21. #46

    Standaard



    Fotoupdate.
    Zie openingspost voor meer foto's 8)

  22. #47

    Standaard

    Vanavond weer een fotoupdate.
    Het hele huis is nu compleet kaal van binnen. Er staat geen muur meer overeind, op een paar celblokken na. Maar dat moet je weten om te zien.
    Maandag puin ruimen.

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Kijk, daar wordt tenminste gewerkt! Had je geen grotere hamer kunnen nemen, beetje een hamertje tik gevalletje dit.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #50

    Standaard

    Gaat lekker inderdaad. Zo direct maar even een email naar de aannemer sturen dat hij aan de hand van wat foto's de afvoer van het afval mag regelen voor morgen
    Over die hamer: ik weet het De graafmachines waren net allemaal verhuurd. Dit ging maar net aan met timmeren

Pagina 2 van 24 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •