Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 590 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    De volgende foto's komen pas als mijn spullen in het huis staan hoor
    Misschien morgen overdag even normale foto's maken en deze weghalen, maar dat zal het dan ook wel zijn

    Hier overigens het uitzicht uit mijn huis. Psycho Shadows

    psycho shadows by Sauer Fotografie, on Flickr

  2. #527

    Standaard

    Dank voor de plaatjes, die zeggen zoveel meer dan praatjes

    Wens je veel plezier in de zon, dat heb je zo te zien welverdiend
    Have fun and enjoy your collection

  3. #528

    Standaard

    Die boekenkast op de achtergrond ziet er zo doodsimpel uit om even te plaatsen. Maar als je bedenkt dat ook dat ding lelijk houtkleurig was, en veel te hoog, en dat die tegen een muur staat die net niet 100% recht is. Dan kun je je wel voorstellen dat dat alleen al een week+ is geweest om dat voor elkaar te krijgen.
    Gelukkig zijn alle netwerkkabels ook helemaal netjes weggewerkt. Zoals te zien op de foto in het CV hok zijn het tenslotte de nodige kabels

    Tafel schuren, gronden, en schilderen ging opvallend snel. Dat was totaal anderhalve dag werk. En dat kon niet sneller omdat de lak moest drogen tussendoor

  4. #529

    Standaard

    Van Harte Christiaan! Nu alles klaar lijkt te zijn heb je eindelijk tijd om eens lekker te gaan genieten!

  5. #530

    Standaard

    Geniet van je welverdiende rust!
    Respect!!
    this is my boomstick!!!

  6. #531

    Standaard

    Top dat je klaar bent Christiaan! Veel plezier ermee

    (zou iemand een antwoord kunnen geven in mijn HT topic op mijn vraag? Helaas ben ik niet zo gezegend met vele volgers )
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #532

    Standaard

    gefeliciteerd en dat je nu de rust een beetje weer kan vinden,
    maar dat gaat helemaal goed komen.
    Sony vplhw 50 es beamer,samsung ps 64d 8000 plasma,teufel system 5 thx select 2 5.2 speakers,pioneer lx 53 thx select 2 , onkyo bd809 thx blurayspeler, pioneer bdp lx55.
    Thx bekabeling, stroomverzorging monster ht hts 2600, dedicated ht.

  8. #533

    Standaard

    Vandaag in ieder geval even heerlijk 2 uur op het strand van het uitzicht genoten Kanonne wat loopt daar een moois rond in sommige gevallen (en rond mag je op meer dan 1 manier opvatten )

  9. #534

  10. #535

    Standaard

    En ik ben ingeschreven op mijn nieuwe adres Meteen rijbewijs verlengd zodat ik zaterdag het busje kan ophalen

  11. #536

    Standaard

    Zo. Het grote inpakken is ook begonnen.
    De dozen uit de kelder staan allemaal klaar in de hal, mijn boeken uit de boekenkast zijn voor zover mogelijk ingepakt. Alleen ik had maar 7 dozen, en dat was ondanks dat ik ze toch helemaal vol doe (hoef er weinig mee te lopen, dus vind dat niet zo'n probleem) toch te weinig Dus binnenkort even dozen bijhalen.
    Zaterdag dus alles over brengen naar mijn nieuwe huis. En hopelijk heb ik nog genoeg tijd om die dag ook nog mijn speakers op te halen, maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.

  12. #537

    Standaard

    Het grote genieten gaat bijna beginnen!!
    this is my boomstick!!!

  13. #538

  14. #539

    Standaard

    Vandaag had ik overdag een "beetje" last van stress
    Tot voor kort was het maanden tellen, toen werd het weken, en daarna dagen. Maar vandaag begon ik opeens in uren te tellen, met nog een berg werk te doen. Boodschappen doen, laatste dingen voor mijn huis kopen, monteren, slapen, nog iets in elkaar zetten, en afmaken dat zaterdag klaar moet zijn (niet voor mijn huis, maar planning komt anders helemaal fout), slapen, werken, foto's nabewerken, foto's saven en opslaan, enz. En dat besef drong even door met nog iets van 33 uur tot Uur V(erhuizen).

    Vandaag overigens mijn nieuwe rijbewijs opgehaald. Kan de bus dus ophalen zaterdag

  15. #540

    Standaard

    Altijd spannend en vermoeiend, als je eenmaal over bent dan vergeet je dat allemaal weer
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  16. #541

    Standaard

    LOL. Wat een dag wat een dag
    Vanochtend: nee meneer, uw digitale tv aansluiting wordt pas dinsdag geregeld. Dat wordt dan donderdag zichtbaar bij Zeelandnet, en dan kunnen ze u daarna inplannen voor een afspraak. Dus zaterdag t/m dinsdag geen tv, en t/m de dinsdag ofzo erop geen internet.
    Goed, vullen van de radiatoren. Gaat overal uitstekend, op 2 plekken na. 1 Radiator die een klein beetje aan het lekken was (geen probleem), 1 radiator waar het water tot halverwege het raam spoot. De hoeveelheid water die eruit komt voor je de stekker eruit getrokken hebt, de radiator onkoppelt hebt, en doeken gepakt hebt is onvoorstelbaar. Resultaat: de vloer in mijn slaapkamer heb ik voor een meter weg kunnen halen, ondervloer weg kunnen halen, plinten weg kunnen halen, en daarna het hele zaakje kunnen gaan drogen. Dat ligt nu nog open, en zondag gaat alles teruggeplaatst worden.

    Tussendoor belt mijn baas nog op: ja, je had morgen vrij voor je verhuizing maar. . . . .Er is iemand door zijn rug gegaan, dus je moet TOCH wel werken. En bedankt 8)

    Gelukkig stond 2 uur later de installateur voor de deur om het zaakje wel goed aan te sluiten (en alles werkt nu ook naar behoren), dus dat ging goed.

    En toen kwam ik op het depot aan, ik kijk op het rooster in de verwachting/hoop volgende week uitgeroosterd te zijn: sta ik gewoon ingeroosterd. Maandag t/m vrijdag. Dat laatste is dan nog een gelukje, want vrijdag ga ik voor 4 dagen zeilen.

    Wat een dag

  17. #542

    Standaard

    Ohja, zonet gaat de lift kapot. Handig qua timing.

  18. #543
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Die lift zal wat ervaring hebben met verhuizen en dacht oh nee niet weer hé, nu even niet die jonge gast moet het maar met de trappen doen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #544

    Standaard

    LOL. Dat takke ding is geplaatst toen mijn ouders in dit huis gingen wonen, dus die heeft pas 1 verhuizing achter de rug. Maar hij doet het (momenteel) weer even.

    I'm out. Slapen, en over 7 uur de bus ophalen

  20. #545

    Standaard

    Evengoed een heel fijn weekend gewenst en denk maar zo:Alles komt goed!!!!
    this is my boomstick!!!

  21. #546

    Standaard


    I'm out. Volgende keer dat ik post ben ik over, en post ik vanaf het huis van mijn ouders :P
    Ik zou zo waarzegger kunnen worden
    Net even naar het huis van mijn ouders gestrompeld. Meer dan dat zit er vandaag even niet in hahaha.
    Gisterochtend om 0645 opgestaan en om 0745 mijn maatje opgehaald. Staan we netjes 5 voor 8 bij de Borent, mogen we in de rij aansluiten. Mag je tegen half negen :-\ eindelijk je naam noemen en wat je komt halen: mag ik uw rijbewijs (logisch), en uw paspoort. Say WHAT? Die heb ik niet bij me . . . Terug naar Vlissingen, als de wiedeweerga weer naar Middelburg, weer 25 minuten in de rij gestaan: rijbewijs, paspoort, mag ik een document met uw naam en adresgegevens? Als je me over de rooie wilt krijgen: doe het dan zo. Eerst iemand terug sturen, en dan maar de helft aangeven wat je nodig hebt. Gelukkig was de groene kaart ook voldoende (ondanks dat die op mijn bedrijfsnaam staat), dus toch busje opgehaald. Uiteindelijk 0930 bij mijn ouders voor de deur in plaats van 0815. . . Gelukkig hadden de anderen letterlijk alle dozen al weggebracht door ze te lopen, en in een Fiat 500 te vervoeren hahaha.

    Al met al doorgebuffeld tot een uurtje of 2 ongeveer, toen even pauze genomen, half vier aan het werk gegaan met post lopen (33 graden is dan best warm :P), en daarna de laatste rotzooi opgehaald. In de tussentijd bed opgebouwd, kapstok in elkaar/opgehangen, tv beugel opgehangen en tv eraan, enz enz enz.

    Was zo snugger om met mijn maatjes na het eten en wat sjouwen nog even film te gaan kijken. Dus nog even naar mijn speakers, opgehaald, aangesloten en toen heerlijk FILM kijken.

    Lang dagje, van 0645 tot 0245, maar wel de moeite waard Huis is ver ingedeeld, ver klaar, en alleen nog wat laatste rotdingetjes doen. En natuurlijk nog wat dozen uitpakken enz.

    Binnenkort zal ik wat foto's posten. Dat heeft nu nog weinig zin, daarvoor staat en ligt er nog teveel rotzooi in het huis.

    ps: hoezo veel dvd's en cd's: de dozen staan nu op elkaar, en tot praktisch letterlijk tegen het plafond hahahaha. Dat wordt nog een klusje om die allemaal te rippen en op mijn mediaplayer te zetten. . .

  22. #547

    Standaard

    Wat snelle foto's van mijn huis. Het is nu nog enigzins een puinzooi, maar er zit zeker schot in de zaak!


    _MG_8564 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8563 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8562 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8561 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8560 by Sauer Fotografie, on Flickr


    _MG_8559 by Sauer Fotografie, on Flickr

  23. #548

    Standaard

    Ziet er goed uit Christiaan , als alles opgeruimd en verder ingericht is gaat het genieten wel beginnen denk ik.


  24. #549

    Standaard

    Leuk! Heel veel plezier hier !
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  25. #550

    Standaard

    Wederom dank voor het visuele

    Je hebt idd nog het eea fine te tunen, best wel van die rotklusjes die wel eens een hooptijd kunnen vreten, maar dat maakt het dan net weer allemaal af.

    Heel belangrijk, is je trouwe viervoeter al een beetje gewent aan zijn nieuwe woonplaats Hoe oud is jouw harige vriend? , de onze wordt binnekort 13 jaar, al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen.
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 22 van 24 EersteEerste ... 1218192021222324 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •