Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 590 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Christiaan, blij dat je de reset van de pio hebt gevonden en dat het weer werkt. Ben erg benieuw hoe het er strax uit gaat zien en vooral ook hoe het gaat klinken. Wel een grappig gezicht trouwens, al die zooi en dan die bank erin .

  2. #52

    Standaard

    Ben ik eigenlijk ook wel heel erg benieuwd naar 8) Vooral naar hoe het gaat klinken. Ik ben een beetje bang dat het erg hard gaat klinken. Dat wordt even afwachten.
    Vandaag weer aan het slopen geweest. Even snel de twee resterende muurtjes eruit geslagen. Plafond doe ik morgen wel terwijl ik het puin aan het opruimen ben.
    Jammer genoeg lukte de container vandaag niet meer. Die wordt nu morgenochtend afgeleverd. 0700 in de ochtend. Gelukkig komt er om 0700 een maatje helpen, en om 0730 een derde persoon 8)
    Net even de band van de kruiwagen opgepompt: staat nu 2.5 bar op. Moet voldoende zijn

  3. #53

    Standaard

    Volgens mij heb jij voorlopig nog geen tijd om naar andere ht's te gaan luisteren....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #54

    Standaard

    Aai, dat wordt echt zweten
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #55

    Standaard

    En nu ben ik moe En VOLDAAN 8) 8) 8)
    Kon niet inslapen vannacht (gisteravond van 1900 tot 2100 nog geslapen, en toen even naar de bioscoop. Dus sliep pas om 0300/0330 in. En ik was er om 0600 weer uit
    0645 werd de container afgeleverd. Een mooie 15kuubs container. Nog best groot dus.
    Van 0645 tot 0730 in mijn eentje gewerkt, van 0730 tot 0830 met zijn 2en, en daarna met zijn drieen. En dat was doorwerken. Hard doorwerken. Maar we hebben alles in de container weten te krijgen dat er lag. Tussendoor nog naar de winkel geweest om een paar werkschoenen voor mijn beide maatjes te kopen (vonden mijn ouders toch wel het minste aan veiligheid dat je kunt bieden), en een schop gekocht voor de kleine rotzooi. We denken handig te zijn om meteen een tweede kruiwagen mee te nemen, en dat bleek een schot in de roos te zijn. De eigen kruiwagen rij ik de eerste keer de container in, en DIRECT een spijker in de band
    Maargoed. Daarna doorgewerkt tot 1500, en toen was alles opgeruimd. Tot aan de straat aan toe 8) En het kratje pils was om 1600 leeg
    En STOFFIG dat het was.... Toch jammer dat ik op den duur zonder stofkapje kwam te zitten.... Ach, beetje wisselen tussen binnenwerk en buitenwerk, en het gaat perfect
    Foto's komen morgen. Was te stoffig om mijn camera mee te nemen.

  6. #56

    Standaard

    Dat is inderdaad een goede zaak om jezelf te beschermen, tegen stof, en tegen de rest.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #57

    Standaard

    Zo denken ze er bij de asbestsanneerder ook over
    Die is vandaag begonnen met het weghalen van mijn plafond. Zaten ze nog te zeuren dat mijn huis leger had moeten zijn.
    Het is dat ik nog geen tijd heb gehad om de foto te plaatsen van mijn huisje, maar als je dat ziet kun je je voorstellen dat ik die opmerking wat onbegrijpelijk vind

  8. #58

    Standaard

    De beloofde update (eindelijk weer internet op mijn eigen laptop, en dus de foto's ook weer op mijn eigen server )


  9. #59

    Standaard

    Asbestheren zijn overigens vertrokken, en het pand is asbestvrij vanaf nu.
    Jammer genoeg hebben ze het gipsenplafond niet ook meegenomen. Dat ligt nu dus in mijn voormalige slaapkamer. En daar gaat morgen/overmorgen nog meer bijkomen. Met als gevolg dat ik voor vrijdag dus waarschijnlijk weer een container kan laten bestellen. Het is absoluut meer dan ik verwacht had. Mijn slaapkamer ligt gewoon bijna vol met die zooi
    Ach, het houdt je van de straat af

  10. #60

    Standaard

    En ook gelijk een goede work-out! Een hoop werk zo zeg!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  11. #61

    Standaard

    Zo te zien een mooie grote ruimte, heb je toevallig geen tekeningen die je online kunt zetten om te zien hoe het gaat worden? Altijd leuk om te volgen dit soort projecten.

  12. #62

    Standaard

    Ik zal binnenkort even een fotootje maken van een tekening. Dan zie je inderdaad hoe het gaat worden.
    Al blijft het voor een heel groot deel zoals het was hoor Alleen dan beter en mooier 8)
    Keuken wordt anderhalf keer zo lang, komt in plaats van afgetrapte spullen echt keukenspul in (normaal aanrecht, de "normale" inbouwapparatuur en allemaal volledig geintegreerd), de hal wordt veel ruimer en netter, er komt meer eenheid in het geheel.
    Straks nog met de aannemer overleggen of er nog een extra raam in de hal aan de woonkamerkant gemaakt kan worden voor extra licht inval. Dat horen we om 1500
    Fotootje zal ik proberen zsm te maken en te plaatsen.

  13. #63

    Standaard

    Damn wat duren bouwvergaderingen altijd toch weer lang.
    Maar ze zijn eigenlijk altijd wel nuttig. Weer veel besproken in de 2.5 uur dat we bezig zijn geweest.
    Het plaatsen van een extra raam binnen in het huis, om meer zonlicht binnen te krijgen, het restaureren van de deurdorpel en de omlijsting van de deur (gaat van simple weggerot hout over naar mooie natuursteen), het definitief opmeten van binnenmaten, het veranderen van breedtes van deuren om zo meer ruimte in de badkamer te creeëren, enz, enz, enz.
    En ook al is het huis van mijn ouders, en was mijn moeder dus ook bij de vergadering (mijn pa zat gewoon op kantoor), ik woon er. Dus als je linksom kunt, en rechtskom, en de anderen willen linksom, en ik rechtsom is het wel zo mooi als je er zelf bijbent om dat door te kunnen drukken
    Morgen de laatste restaten van mijn plafond slopen, en maandag komt de aannemer voor het begin. En die neemt meteen de grootste aanhanger mee die ze hebben om daar het afvalhout in te gooien. Scheelt je weer enkele honderden euro's aan containerhuur 8)

  14. #64

    Standaard

    Goed nieuws Christiaan, nu maar hopen dat die aanhanger ook echt "groot" is want zo te lezen heb je nogal wat rotzooi liggen.

    Ben benieuwd naar de tekeningen overigens .

  15. #65

    Standaard

    En eindelijk de beloofde print.
    Even een snelle snapshot, dus let niet op de kwaliteit


    Heel vreemd overigens: gister om 2330 sloeg de stop voor de magnetron op de eerste verdieping eruit. Zojuist zit ik op de tweede verdieping achter de computer vallen de lampen in de kamer uit, maar mijn monitor, en mijn hardeschijven blijven draaien (werk met laptop, dus vandaar dat die ook aanbleef). Loop naar de eerste verdieping: ook willekeurig lampen uitgevallen, en wederom de magnetron zo dood als een pier.
    Was dit keer in plaats van alleen de stop van de magnetron de stop eruit gevlogen die die hele groep bedient als je me nog volgt.
    Vreemd genoeg:
    Exact 24 uur na elkaar
    Niemand deed iets vreemds op beide momenten. Ene moment stond de magnetron aan (gister), vandaag zat iedereen gewoon een beetje...
    Spooky 8)

  16. #66

    Standaard

    Ruimte 1:
    De hal. Die wordt een meter langer, en een halve meter breder dan die was. Ook komt daar een echte meterkast.
    Ruimte 2:
    De woon/eetkamer. Wordt iets kleiner, maar wel kwalitatief beter. Verlichting bestaat uit inbouwspots straks.
    Ruimte 3:
    De keuken. Vind zo'n beetje de grootste verandering plaats. Van een doodsimpel keukentje dat niet schoon te houden was aan de linkerwand, naar een volwaardige keuken aan de rechterkant.
    Ruimte 4:
    De badkamer. Alles nieuw, in plaats van mijn spullen op de was machine te moeten zetten kan alles nu op zijn plek in een onder, of een bovenmeubel. Douche wordt netjes betegeld. Alles is op elkaar af gestemd in de badkamer.
    Ruimte 5:
    De slaapkamer. Iets veranderingen. Wordt iets groter (centimeter of 10, vraag me niet waarom overigens bedenk ik me net ). Tevens komt er aan de rechterkant een inloopkast met schuifdeuren. Daarin komt tegen de achtermuur (dus boven in de tekening) een reeds aanwezige kledingkast, en tegen de kant van de keuken komt daar een grote hoeveelheid planken om mijn spullen etc op te kunnen bergen. Linksboven komt de hoek voor mijn laptop/monitor/etc. Past allemaal net

    En dat waren de belangrijkste updates voor mijn huisje momenteel. Maandag de voor mij allerlaatste loodjes, en dan tegelijk de aannemer laten beginnen

  17. #67

    Standaard

    En vandaag is de opbouw begonnen 8) 8) 8)
    Niet meteen werelschokkend om te zien, maar de achterwand van de meterkast wordt nu geplaatst, de gaten in de vloer voor de leidingen/kabels voor de meterkast worden nu in de grond geboord, en straks wordt de meterkast zelf al geplaatst.
    Meteen de inbouwspots uitgekozen voor mijn huis, en het echte begin is er nu dan.
    Eindelijk, na anderhalf jaar plannen en hopen

  18. #68

    Standaard

    Leuk om te zien die tekening, heel aardig om zo de hele verbouwing te volgen.
    Die hal had je nog niet toch? Hoe wil je het verder gaan inrichting?

  19. #69

    Standaard

    Hi,

    Die hal was er al, maar dan in kleinere uitvoering. Een fiets paste maar net. Zometeen past het makkelijker.
    De verdere inrichting? Je bedoeld qua meubels etc?
    Het wordt allemaal zo strak mogelijk 8)

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer Bekijk bericht
    Het wordt allemaal zo strak mogelijk 8)
    Kale vloer en een betonnen tafel?

  21. #71

    Standaard

    Veel pianolak?

    Ik bedoelde meer de inrichting kwa plaatsing van de bank / tv / speakers.

  22. #72

    Standaard


    Wacht de foto's nog maar af
    Morgen laminaat halen in ieder geval

  23. #73

    Standaard

    Hmm,
    Eerste veranderingen van het masterplan worden besproken met de aannemer as we speak
    De muren staan allemaal scheef in mijn huis. Daardoor heeft niemand kunnen weten dat één muur 29cm verder de woonkamer in zou komen als eigenlijk gepland was En mijn slaapkamer zou 29cm groter worden dan gepland
    Nu is besloten om de slaapkamer niet 29cm groter te maken, maar 29cm kleiner te maken. Waardoor er nu dus weer 29cm in mijn woonkamer bijkomt 8) We blijven puzzelen
    Ander probleem is dat er misschien delen van de betonnen vloer uitgebroken moeten worden, en daarna opnieuw gestort moeten worden. Ben benieuwd....

    Vanavond nieuwe foto's 8)

  24. #74

    Standaard

    AI, weer lekker die onvoorziene problemen.

  25. #75

    Standaard

    Hoort er allemaal bij he
    Kan me er ook niet druk over maken dat het op de eerste werkdag al meteen boven komt.
    Liever nu dan als alles bijna klaar is

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •