De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard BBC - The Life of Mammals: High Definition

    Zoals bekend, is Planet Earth volledig (99%) op HiDef geschoten nu vroeg ik mij af, weet iemand mij te vertellen of de andere Attenborough; The Life of Mammals beschikbaar gaat komen op 'n hoog definitie formaat?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #2

    Standaard

    Zou mooi zijn, want 't zijn prachtige docu's, maar ik vrees dat ze niet in HD zijn geschoten. Tenminste, dat vermoed ik.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Zou mooi zijn, want 't zijn prachtige docu's, maar ik vrees dat ze niet in HD zijn geschoten. Tenminste, dat vermoed ik.
    Dat klopt. Planet Earth is de eerste door de BBC in HD geproduceerde natuurdocumentaire. Life of Mammals stamt uit 2002. Wellicht dat het filmmateriaal geremasterd kan worden tot HD, maar dat zou ik verder niet weten. Overigens komt de documentaire serie Galapagos van de BBC ook op HD uit.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •