Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 65 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard nieuwe UE terminator 2 (3disc)!

    22-11-2007 Terminator 2: Judgment Day U.E. (3 disc's) ActieUniversal

    wiet iemand hier al meer over?

  2. #2

    Standaard

    Dat zou dan de zoveelste versie worden...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  3. #3

    Standaard

    Er is helaas nog geen informatie over deze release, maar het duurt dan nog even voordat het november is.

  4. #4

    Standaard

    Das knap, daar Terminator 2 niets met Universal te maken heeft.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Jawel, Universal distribueert de titels van Studio Canal. En Terminator 2 is van Studio Canal. Eind deze maand verschijnt er ook een 1-disc van Terminator 2 in de UUS-reeks van Universal.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Jawel, Universal distribueert de titels van Studio Canal. En Terminator 2 is van Studio Canal. Eind deze maand verschijnt er ook een 1-disc van Terminator 2 in de UUS-reeks van Universal.
    Ah okay, dacht dat ze alleen op HD DVD gebied samenwerkte (Studio Canal & Universal)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Studio Canal heeft al via meedere distributeurs releases aan de man gebracht, maar bijv. Memento was toch héél duidelijk een Universalrelease.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Memento is een samenwerking tussen Independent Films en Universal. Studio Canal is hierbij niet betrokken geweest.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Studio Canal heeft al via meedere distributeurs releases aan de man gebracht, maar bijv. Memento was toch héél duidelijk een Universalrelease.
    En toch heeft Sony de rechten voor 'n Blu Ray uitgave weten te bemachtigen bij Memento...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  10. #10

    Standaard

    De oudere jongeren onder ons herinneren zich vast nog wel dat alle Universal-uitgaven eertijds door Sony, toen nog Columbia Tristar, werden uitgebracht vooraleer Universal het medium ook besloot een kans te geven. Aanvankelijk zagen er er geen brood in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De oudere jongeren onder ons herinneren zich vast nog wel dat alle Universal-uitgaven eertijds door Sony, toen nog Columbia Tristar, werden uitgebracht vooraleer Universal het medium ook besloot een kans te geven. Aanvankelijk zagen er er geen brood in.
    Ben ik inmiddels al zo oud?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ben ik inmiddels al zo oud?
    jaja de early adopters uit 97/99 kennen die nog wel ja.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #13

    Standaard

    Ik ben dan nog niet zo oud maar bij The Nutty Professor I & II weet ik het nog heel zeker dat de eerste versies niet van Universal kwamen.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Ben ik inmiddels al zo oud?
    Welkom bij de bejaardenclub
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Hmmm, interesting.... Waarschijnlijk gewoon een 3de schijf met de bios versie ofzo? alle extra's zijn bij alle regio's zowat hetzelfde, dus daar zal naar alle waarschijnlijkheid geen 3de disc voor gemaakt worden.

    De franse U.E. (niet te verwarren met de franse Final Edition, die enkel een volledig franstalige docu op een 4de disc heeft) bestaat namelijk uit dit:

    DISC ONE
    - Theatrical Cut (131min - PAL)
    Audio commentary with 26 members of the cast and crew
    Cast and crew biographies
    DVD-ROM features

    DISC TWO
    - Special Edition cut (147 min - PAL)
    Audio commentary with 26 members of the cast and crew
    Cast and crew biographies
    DVD-ROM features

    DISC THREE
    "The Making Of T2" featurette
    "T2: More Than Meets The Eye" featurette
    "The Making of T2: 3-D: Breaking The Screen Barrier" featurette
    Deleted scenes
    "Interrogation Surveillance Archives":interviews and behind the scenes information
    "Data Core" T2 supplement: including text, stills, video and commentary
    Terminator 2 original entire screenplay
    Storyboards
    American and Japanese teaser trailers
    American and Japanese theatrical trailers
    Special Edition trailer
    Collectable booklet


    November is nog een poosje wachten... We zien wel wat t wordt
    Laatst aangepast door Chris W : 06-08-2007 om 10:18

  16. #16

    Standaard

    Ik zou dus niet weten of de dvd echt interesseant zal worden, ik denk dat er veel oude extra's op gaan staan. En de keuze heb ik al tussen Theatrical en Extended.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X Bekijk bericht
    En de keuze heb ik al tussen Theatrical en Extended.
    hoe bedoel je? welke uitgave heb jij? ben namelijk al een tijdje op zoek naar de theatrical cut, vind die namelijk toch net iets beter dan de ultimate cut.......dus....wie wat waar!?


    op bol.com staat dit artwork er trouwens bij:

    Laatst aangepast door Eric B. : 05-10-2007 om 18:53
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    De oudere jongeren onder ons herinneren zich vast nog wel dat alle Universal-uitgaven eertijds door Sony, toen nog Columbia Tristar, werden uitgebracht vooraleer Universal het medium ook besloot een kans te geven. Aanvankelijk zagen er er geen brood in.
    Ik kan me nog de heel dat "Back to the Future" verhaal voor de geest halen.
    Die zou in eerste instantie door Colombia Tristar worden uitgebracht, maar werd verscheidende malen uitgesteld en uiteindelijk geanuleerd, omdat Universal zelf ging uitgeven,...dat was echt balen.

    En toen ze uiteindelijk toch werden uitgebracht kregen we weer met die "framing" problemen te maken.

    In het begin was DVD vaak een zaak van lange adem,..iets wat je nu ook met HD DVD en BD ziet gebeuren

  19. #19

    Standaard

    Als de bioscoop versie erbij zit dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik vind met de Special Edition de film er niet beter opgeworden is. Ik zie liever de bioscoop versie.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Als de bioscoop versie erbij zit dan ben ik wel geïnteresseerd. Ik vind met de Special Edition de film er niet beter opgeworden is. Ik zie liever de bioscoop versie.

    hier nog 1:smile:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  21. #21

    Standaard

    Maar er was toch helemaal niet zo veel aangepast in de SE? Ik kon me in elk geval niets herinneren waaraan ik me gestoord heb toen ik hem bekeek.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Maar er was toch helemaal niet zo veel aangepast in de SE? Ik kon me in elk geval niets herinneren waaraan ik me gestoord heb toen ik hem bekeek.
    er is in totaal 15 minuten aan beeldmateriaal toegevoegd aan de SE, ik had de film al zovaak gezien (bioscoop versie) dat het mij goed opviel wat er nieuw was ingeplakt, en ik vind de bioscoop versie nog steeds beter, want de scenes die zijn toegevoegd maken de film er niet beter op (vind ik).....dus hopelijk wel de bioscoop versie op dvd:smile:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #23

    Standaard

    Donderdag wordt Terminator 2 door Universal opnieuw uitgebracht (in de UUS-serie). Welke versie er op staat is me niet bekend.
    Laatst aangepast door Frank : 09-10-2007 om 06:17

  24. #24

    Standaard

    Gewoon lekker op Hi-Def vervangen... waarom nu nog de SD versie vervangen?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  25. #25

    Standaard

    Daar zijn al genoeg discussies over op dit forum.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •