Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 65 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Daar zijn al genoeg discussies over op dit forum.
    Het zullen er alleen maar meer worden
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Het zullen er alleen maar meer worden
    Is het je al opgevallen dat je zelf de hoofdpersoon bent van al die identieke discussies? Je punt maken is oke, maar telkens in herhaling treden irriteert alleen maar.

    On-topic: er schijnt deze week eerst een 1- of 2-disc versie van T2 uit te komen. De 3-disc komt later. Ondanks dat ik die eerste Tin van RCV al heb ben ik hier wel benieuwd naar. Die van RCV is dus de SE? en deze nieuwe 3-disc wordt weer een nieuwe "cut"? Of verschijnt de theatrical cut in deze nieuwe uitgave?

    Wat een vragen allemaal.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    On-topic: er schijnt deze week eerst een 1- of 2-disc versie van T2 uit te komen. De 3-disc komt later. Ondanks dat ik die eerste Tin van RCV al heb ben ik hier wel benieuwd naar. Die van RCV is dus de SE? en deze nieuwe 3-disc wordt weer een nieuwe "cut"? Of verschijnt de theatrical cut in deze nieuwe uitgave?

    Wat een vragen allemaal.
    Als het goed is bestaat de 3-disc uit de vorige 2-disc, plus een extra disc met de theatrical cut. Aangezien er nog geen info bekend is, is dit alleen maar speculatie. Het zou echter wel voor de hand liggen, want RCV staat nu niet bekend als een maatschappij die het beste voor heeft met zijn uitgaven. Bovendien staat op de R1 (die ik heb) zowel de Theatrical Cut als de Director's Cut (en zelfs nog een andere versie, met nog twee scenes erbij) met dezelfde extra's. Dus voor mij is deze uitgave niet interessant, tenzij het een aparte disc met totaal nieuwe extra's betreft.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als het goed is bestaat de 3-disc uit de vorige 2-disc, plus een extra disc met de theatrical cut. Aangezien er nog geen info bekend is, is dit alleen maar speculatie. Het zou echter wel voor de hand liggen, want RCV staat nu niet bekend als een maatschappij die het beste voor heeft met zijn uitgaven. Bovendien staat op de R1 (die ik heb) zowel de Theatrical Cut als de Director's Cut (en zelfs nog een andere versie, met nog twee scenes erbij) met dezelfde extra's. Dus voor mij is deze uitgave niet interessant, tenzij het een aparte disc met totaal nieuwe extra's betreft.
    Voor de duidelijkheid: de nieuwe releases zullen niet door RCV worden uitgebracht, maar door Studio Canal/Universal. Ik verwacht daarom dat de komende 3-DVD hetzelfde zal zijn of in ieder geval dicht in de buurt komt van de Franse 3-DVD (zie: http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=160#5).

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Voor de duidelijkheid: de nieuwe releases zullen niet door RCV worden uitgebracht, maar door Studio Canal/Universal. Ik verwacht daarom dat de komende 3-DVD hetzelfde zal zijn of in ieder geval dicht in de buurt komt van de Franse 3-DVD (zie: http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=160#5).
    Oke, dat wist ik niet . Dan zou het wel heel goed kunnen, ja. Die is toch alsnog hetzelfde als de R1? (op het feit na dat deze 1 disc meer heeft.)
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  6. #31

    Standaard

    Ik heb nog helemaal geen versie van deze film, dus deze ziet er voor mij wel aantrekkelijk uit.

  7. #32

    Standaard

    zo hoe bedoel je een film uitmelken pfff

    heb zelf thuis al de tin box, de zwarte tin box en de extreme edition r1

    vind het nu wel weer genoeg

    misschien dat ik hem hooguit een keer koop op hddvd al staat op de extreme edition al een hdversie om af te spelen via een mediacentre pc

    vind mezelf al gek genoeg dat ik er 3 versies van heb maar ook gewoon belachelijk dat ze telkens opnieuw versies uit blijven brengen gewoon.
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    al staat op de extreme edition al een hdversie om af te spelen via een mediacentre pc.
    Is dit WMV-HD ? als het goed is slikt de 360 dit formaat ook, dus niet persé 'n media centre nodig.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #34

    Standaard

    Het is vast al heel vaak gevraagd, maar ik kon het zo snel niet vinden.
    Is er ook een (NL) box van deel 1 t/m3 of is het beter voor de losse uitgaves te gaan?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    Het is vast al heel vaak gevraagd, maar ik kon het zo snel niet vinden.
    Is er ook een (NL) box van deel 1 t/m3 of is het beter voor de losse uitgaves te gaan?
    Er is geen NL box, alledrie de films liggen bij verschillende distributeurs
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Er is geen NL box, alledrie de films liggen bij verschillende distributeurs
    Ok bedankt, dan moet ik ze toch maar eens los aanschaffen :smile:

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Release: 22 november
    Genre: actie, scifi
    Duur: 131 - 147 min.
    Beeld: 2.35:1
    Geluid: Engels Dolby Digital 5.1

    Extra's:
    • The making of
    • T2: more than meets the eye
    • The making of Terminator 2 3D

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Dat zou dan de zoveelste versie worden...
    Zijn ze deze film nu alweer aan het uitmelken?
    Ik heb de black tin edition, die is al erg goed.

  14. #39

    Standaard

    Dus waarschijnlijk toch hetzelfde als de Franse 3-disc?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #40

    Standaard

    Dat denk ik wel. De bioscoopversie is overigens al los te koop sinds kort.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Als het goed is bestaat de 3-disc uit de vorige 2-disc, plus een extra disc met de theatrical cut. Aangezien er nog geen info bekend is, is dit alleen maar speculatie. Het zou echter wel voor de hand liggen, want RCV staat nu niet bekend als een maatschappij die het beste voor heeft met zijn uitgaven. Bovendien staat op de R1 (die ik heb) zowel de Theatrical Cut als de Director's Cut (en zelfs nog een andere versie, met nog twee scenes erbij) met dezelfde extra's. Dus voor mij is deze uitgave niet interessant, tenzij het een aparte disc met totaal nieuwe extra's betreft.
    Wat is die andere versie en wat zijn die 2 andere, extra scenes???
    uh, uh, It's a dinosaur

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joslyn Bekijk bericht
    Wat is die andere versie en wat zijn die 2 andere, extra scenes???
    Er staan op de R1 nog een versie als easter egg. Die heeft (dacht ik) maar twee extra scenes. In de eerste doorzoekt de T-1000 John's kamer (waaruit blijkt dat hij met zijn handen informatie zoekt) en de tweede was een alternatief einde met een oude Sarah Connor, waaruit blijkt dat de oorlog nooit heeft plaatsgevonden. De scenes voegen voor mij weinig toe, en het einde is erdoor een anticlimax. Ik kijk dan ook of de gewone, of de director's cut.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #43

    Standaard

    Vandaag de DVD gekocht. Hieronder de foto's. Specificaties volgen ook nog.






  19. #44

    Standaard

    Hieronder de specificaties van de DVD. De menu's zijn alleen in het Nederlands (of Italiaans) beschikbaar en de ondertiteling is niet uitschakelbaar (zoals gebruikelijk bij Studio Canal/Universal-uitgaven).
    Extra’s
    DISC 1
    *Theatrical Cut (131:18 minuten)

    DISC 2
    *Director’s Cut (147:13 minuten)
    Audio Commentary by Director James Cameron and Co-Writer William Wisher

    DISC 3
    Making Of
    - ”The Making of Terminator 2” Documentary (30:54)
    - “T2: More Than Meets the Eye” Featurette (22:02)
    - “The Making of Terminator 2 3D - Breaking the Screen Barrier” Featurette (23:09)
    - “No Feat But What Me Make” Featurette (24:23)
    Interviews
    - Working on the Script (1:06)
    - Writing the Script (1:41)
    - Researching (1:11)
    - Designing (1:19)
    - The Previsualization Process (0:28)
    - Casting the Film (0:46)
    - Casting John Connor (3:02)
    - Casting the T-1000 (1:30)
    - The Logistics (0:48)
    - Production Design (1:01)
    - Weapons and Physical Training (2:06)
    - Costuming Challenges (0:50)
    - The Makeup Work (2:11)
    - Location Shooting (1:14)
    - Stage Shooting (0:30)
    - Stunts and Practical Effects (1:09)
    - SWAT Van Crashing (0:18)
    - Cyberdyne Explosion (0:16)
    - Making the Steel Mill (0:17)
    - The Tow Truck Jumping (0:29)
    - The Truck Sliding (0:27)
    - The Weapons of “T2” (1:24)
    - The Digital Puppet of the T-1000 (0:52)
    - Animating the T-1000 (0:41)
    - Putting the Digital T-1000 Into the Scene (0:37)
    - The Computer Graphics Shot (0:45)
    - ILM and James Cameron (0:26)
    - Stan Winston Studio (1:28)
    - The T-1000 Shotgun Hits (0:30)
    - The T-1000 Posing as John Foster Mother (0:30)
    - Burning Sarah Puppet (0:36)
    - Terminator Walking Puppet (0:39)
    - The T-1000 “Donut Head” (0:25)
    - The T-1000 “Cleave Body” (0:27)
    - The T-1000 “Pretzel-Man” (0:27)
    - Fantasy II Film Effects: The Future War Sequence (0:51)
    - The Stop Motion Endoskeleton Process (1:13)
    - The Miniature Tanker Truk (0:32)
    - The Nuclear Nightmare Sequence (0:37)
    - The Radiating Blast Shot (0:31)
    - Miniature Building Shots from Nuclear Nightmare (1:30)
    - The Miniature Steel Pour (0:28)
    - The Reforming of the T-1000 (0:31)
    - Process Photography (1:01)
    - The Editing of “T2” (0:59)
    - Multi-Angle from the Helicopter Sequence (2:29)
    - The Final Helicopter Sequence (0:59)
    - The Sound Design Philosophy for the Film (0:24)
    - Multi-Audio Demonstration of Sound Effects (0:39)
    - Sound Effects Editing (0:21)
    - “T2” Sound Effects with Final Film Audio Main Track and Isolated Sound Effects on an Alternate Audio Channel (0:50)
    - Multi-Audio Sound Layer Demo for the Steel Mill Fight, with Ambiance, Foley, Sound Effects, Music, Final Mix and Two Commentaries on Alternate Audio Channels (1:09)
    - The Musical Scoring of “T2” (1:56)
    - Music Mixing (1:13)
    - The Video Transfer Process (1:01)
    - The Special Edition (0:46)
    - Omitted Scene of the T-1000 with Commentary by James Cameron and Robert Patrick on an Alternate Audio Channel (1:24)
    - Omitted Ending Scene with Commentary by James Cameron, Stephanie Austin, Stan Winston and Linda Hamilton on Alternate Audio Channel (1:43)
    - The Terminator Fan Convention in 1991 (0:29)
    - The Polyglot Terminator (0:24)
    Trailers
    - Teaser Trailer (1:21)
    - Theatrical Trailer 1 (1:46)
    - Theatrical Trailer 2 (2:04)
    - Special Edition Trailer (2:35)
    Ondertitels
    Italiaans, Nederlands
    Beeld
    2.35:1 anamorf
    Geluid
    Engels Dolby Digital 5.1
    Italiaans Dolby Digital 2.0 Stereo
    Laatst aangepast door Frank : 29-12-2007 om 21:12

  20. #45

    Standaard

    Lekker veel extra's,maar alleen de theat cut en jammer genoeg geen boekje

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  21. #46

    Standaard

    De DVD bevat de bioscoopversie en de Director's Cut. En op het eerste gezicht inderdaad veel extra's, maar kijk maar eens naar de speelduur van de extra's onder het kopje Interviews...

  22. #47

    Standaard

    Ik zie het nu inderdaad.. Pff t word tijd dat ik maar de stad in duik..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  23. #48

    Standaard

    De oude release van RCV is te prefereren boven de release van Universal. Dan heb je uitgebreidere extra's en fantastisch DTS-geluid, maar dan moet je wel de bioscoopversie, het audiocommentaar van James Cameron en Williams Wisher (op de RCV-release staat een ander audiocommentaar) en de documentaire "No Feat But What Me Make" missen.

    Let trouwens goed op de prijs, want bij VanLeest/Bijenkorf kost hij 24,99, terwijl Fame Music in Amsterdam 'm voor 16,- verkoopt.

  24. #49

    Standaard

    Die grote berg filmpjes van gemiddeld 1 tot 3 minuten zijn zo te zien ook te vinden op de 2-disc uitgave van RCV. Enkel in een voor DVD minder praktische vorm, namelijk het laserdisc-archief. Met heel veel pagina's tekst kun je al deze filmpjes ertussenin bekijken. De featurettes en trailers staan daar ook op. Alleen "No Fate But What We Make" volgens mij niet.

    Heeft de Director's Cut geen DTS?

    Ik vind het zo op het oog niet echt een denderende release. Je zou ook de biosversie los kunnen kopen voor bij het stalen doosje van RCV, om even puur R2NL te denken.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Die grote berg filmpjes van gemiddeld 1 tot 3 minuten zijn zo te zien ook te vinden op de 2-disc uitgave van RCV. Enkel in een voor DVD minder praktische vorm, namelijk het laserdisc-archief. Met heel veel pagina's tekst kun je al deze filmpjes ertussenin bekijken. De featurettes en trailers staan daar ook op. Alleen "No Fate But What We Make" volgens mij niet.
    De RCV-release biedt ook de mogelijkheid om de 60 filmpjes los te bekijken, precies zoals op de nieuwe release.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Heeft de Director's Cut geen DTS?
    Nee.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht
    Ik vind het zo op het oog niet echt een denderende release. Je zou ook de biosversie los kunnen kopen voor bij het stalen doosje van RCV, om even puur R2NL te denken.
    Dat is ook mijn advies.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •