De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Kan geen tekst meer onder elkaar zetten

    Ik probeer een post aan te maken om 111 titels te verkopen, maar hij zet ze elke keer naast elkaar in plaats van onder elkaar, hoeveel 'enters' ik er ook tussen laat. Ben ik de enige die hier last van heeft?
    I am fire
    I am..........Death

  2. #2

    Standaard

    Probeer het anders is op zn html's en typ <p> daar waar je naar de volgende regel wilt.
    Misschien lukt dat wel.

  3. #3

    Standaard

    ok, ik zal het proberen. Ik snap echter niet waarom dit nu ineens zo moet, ik heb er voorheen nog nooit problemen mee gehad. Ik kan er nu ook geen smiley's meer bij zetten enz.
    I am fire
    I am..........Death

  4. #4

    Standaard

    Is het plotseling gekomen of heb je een taal- of keyboard aanpassing op je PC gedaan? Je zou eens Alt-Enter kunnen proberen. En een allround oplossing is cookies verwijderen en opnieuw inloggen, maar of dat voor dit probleem ook geldt...

  5. #5

    Standaard

    Kan het zijn dat je de gegevens kopiëert uit een database (Excel bv)?
    Zo ja, plak ze dan eerst eens in Kladblok en kopiëer ze vandaar uit naar het forum.
    Ik denk dat het dan beter gaat.

  6. #6

    Standaard

    heb hetzelfde als ik dit forum bezoek met een windows 98 pc

  7. #7

    Standaard

    Ik heb dat truukje met < p > geprobeerd en dat werkt wel, maar het vreemde is wel dat ik er nu ineens geen last meer van heb :S
    Ik had de lijst gekopieerd vanuit Wordpad, misschien dat daar het probleem in zat.
    I.i.g tnx voor de hulp!
    I am fire
    I am..........Death

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •