De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ervarind met http://dvdmarktplaats.punt.nl

    Hey,

    Ben via marktplaats op de volgende site terecht gekomen:
    http://dvdmarktplaats.punt.nl

    Op deze site bieden ze dvd's voor een leuk prijsje aan, geen kopies.
    Heb net snow cake bestelt voor 5 euro inclusief. Probeer het eerst met 1 dvd, als het bevalt zoek ik wel even verder tussen de aangeboden dvd's.
    Iemand al ervaring met deze site?

  2. #2

    Standaard

    Als het bij marktplaats hoort zou ik maar oppassen.

  3. #3

    Standaard

    Vage site.

    DVD's op DVD Marktplaats zijn ten allen tijde origineel en met Nederlandse ondertitels. Ook de DVD-inlay is origineel.
    Omdat het ondoenlijk is om alle DVD-inlays te scannen, worden de DVD-inlays op de site van internet afgehaald. In theorie zou de DVD-inlay die u thuis krijgt, iets afwijkend van de site kunnen zijn

    Ter herinnering, om de verzendkosten voor alle partijen te beperken worden de dvd's, zonder DVD-Box verzonden. Als je toch een DVD-Box wilt betaal je een toeslag van 1 euro op de prijs.

    Als je een DVD-Box wilt zet dit dan bij je betaling!!!
    Sites met zulke rare teksten klinken niet echt vertrouwen wekkend.

    Edit 1: de site draait trouwens op blog-software. Ik kan jouw adres zien staan onder de reacties, romyyyy.

    Edit 2: en het linkt inderdaad door naar marktplaats.
    Laatst aangepast door Richard B. : 07-08-2007 om 18:22

  4. #4

    Standaard

    En oogt niet professioneel. E-mail gaat via een g-mail adresje? Zo kan ik ook een bedrijfje beginnen onder tafel...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    En oogt niet professioneel. E-mail gaat via een g-mail adresje? Zo kan ik ook een bedrijfje beginnen onder tafel...
    Zo te zien is het ook eigenlijk geen webshop. Het is gewoon een particulier die z'n marktplaats-aanbiedingen via een site probeert te promoten.

  6. #6

    Standaard

    Staan aantal leuke titels tussen, maar vertrouw het niet.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  7. #7

    Standaard

    nee daarom probeer ik het ook eerst met eentje. Krijg mijn adres er niet meer van af :P

  8. #8

    Standaard

    Zouden ze wel bubbeltjesenvelop gebruiken? Anders zou het wel eens kunnen dat je mag gaan puzzelen
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #9

    Standaard

    al iets nieuws te melden ??
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  10. #10

    Standaard

    nee nog niet, nog steeds mijn dvd niet ontvangen, kreeg vorige week donderdag een mailtje dat hij verzonden zou worden. dus ik wacht nog even af :P

  11. #11

    Standaard

    Na anderhalve week nog niks ontvangen, een aantal keren achteraan gemaild en dit was hun reactie:

    DVD is inderdaad verzonden.
    Wil het volgende aan je voorstellen, we gaan er allebei van uit dat we de waarheid spreken, dat ik hem verzonden heb, en dat jij hem niet ontvangen hebt.
    Ben dan ook van mening dat we het samen op moeten lossen.

    Als je 2,50 (helft vd prijs bij verz. zonder dvdbox) overmaakt naar mij krijg je een andere en bij een volgende aankoop krijg je 2,50 korting op een dvd.
    Ik hoor het wel.

    gr
    Ruud

    Dit ben ik dus niet van plan! ga echt niet nog een keer geld over maken en dan weer niks ontvangen!
    Geen bezoekjes meer van mij aan deze site dus

  12. #12

    Standaard

    Tja, het is en blijft Marktplaats. Dit was te verwachten. Maar wel lullig...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Heel vervelend, maar reden te meer om nooit via marktplaats iets op te laten sturen. Of ophalen of niets kopen, helaas.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    Als je 2,50 (helft vd prijs bij verz. zonder dvdbox) overmaakt naar mij krijg je een andere en bij een volgende aankoop krijg je 2,50 korting op een dvd.
    Ik hoor het wel.
    Nog eens bijstorten ? Hoe onnozel denkt die dat jij bent? Enfin, er zagen hier een paar mensen de bui hangen. Wees blij dat je maar voor 5 euro in de boot genomen bent.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #15

    Standaard

    Ontzettend, zo'n bedriegers.

    Zelf koop ik regelmatig via MP en verkoop ook wel eens. Gelukkig gaat dat meestal goed. Zitten een hoop eerlijke mensen tussen.

    Maar vooral die zgn. bedrijfjes zijn erg verdacht.

    Hier op het forum is de kans kleiner dat iets fout gaat, maar het bereik ook kleiner.
    Send a maniac to catch a maniac...

  16. #16

    Standaard

    Ik vraag me af waar al die positieve stemmen van komen op hun site (bij de poll op hun site: bent U tevreden: 82% ja). Anyway, ik had intresse, maar ga het toch niet doen. Hebben ze bij markplaats niet zo'n punten systeem als op E-Bay?

    Heb ook al een paar keer gekocht bij MP en steeds tevreden.

    Spijtig voor je.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door romyyyy Bekijk bericht
    Na anderhalve week nog niks ontvangen, een aantal keren achteraan gemaild en dit was hun reactie:

    DVD is inderdaad verzonden.
    Wil het volgende aan je voorstellen, we gaan er allebei van uit dat we de waarheid spreken, dat ik hem verzonden heb, en dat jij hem niet ontvangen hebt.
    Ben dan ook van mening dat we het samen op moeten lossen.

    Als je 2,50 (helft vd prijs bij verz. zonder dvdbox) overmaakt naar mij krijg je een andere en bij een volgende aankoop krijg je 2,50 korting op een dvd.
    Ik hoor het wel.

    gr
    Ruud

    Dit ben ik dus niet van plan! ga echt niet nog een keer geld over maken en dan weer niks ontvangen!
    Geen bezoekjes meer van mij aan deze site dus
    Misschien moet je het omdraaien: de eerste keer heb jij eerst betaald en heeft hij het daarna opgestuurd. Nu kun je voorstellen dat hij nu het eerst mag opsturen en als het is aangekomen, betaal jij nog 2,50. Als hij dit weigert dan weet je meteen hoe de vork in de steel steekt.

  18. #18

    Standaard

    dat zou kunnen ja, maar de film zou me maar 5 euro kosten, en dan dus 7,50. das die film mij niet waard, dan besteed ik dat geld liever hier, dan weet ik zeker dat ik wat ontvang!

  19. #19

    Standaard

    Heb er nu 3x besteld, totaal 4 dvd's. Niets geen problemen.

  20. #20

    Standaard

    Ik heb er 3 dvd's besteld en deze zijn alle 3 aangekomen.
    De dvd's zijn wel ex-rentals of in ieder geval dvd's die uit de verhuur komen.

  21. #21

    Standaard

    Gister 2 DVD's besteld vandaag in goede staat ontvangen.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door aadt Bekijk bericht
    Ik heb er 3 dvd's besteld en deze zijn alle 3 aangekomen.
    De dvd's zijn wel ex-rentals of in ieder geval dvd's die uit de verhuur komen.
    Ohja, en dat wordt op de site niet gezegd? Lekker .......
    Ik ga er iig niets bestellen, ex-rentals, je weet dus nooit de toestand waarin ze verkeren. lama dus.

  23. #23

    Standaard

    Het is inderdaad altijd afwachten met ex-rentals.
    De drie die ik besteld heb zijn gelukkig prima in orde.
    Maar het zou wel zo netjes zijn als op de site werd vermeld dat het om ex-rentals gaat. Of ik moet dan toevallig net 3 ex-rentals gekocht hebben, maar dat lijkt me erg veel toeval.

  24. #24

    Standaard

    Maar het zou wel zo netjes zijn als op de site werd vermeld dat het om ex-rentals gaat.
    Ik denk dat ie dat ingedekt heeft met:

    In theorie zou de DVD-inlay die u thuis krijgt, iets afwijkend van de site kunnen zijn
    82% tevreden klanten is overigens ook niet erg goed .... dat betekent dus dat er van elke tien klanten er twee ontevreden zijn.
    Martijn

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •