De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Waar kan ik blu rays kopen?

    Hallo,
    ik ben van belgie en ben op zoek naar een aantal blu rays zoals happy feet 300 en nog enkele maar ik heb wel graag dat er ned ondertiteling bij is.
    Kan iemand me enkele sites geven waar je blu rays kunt krijgen met nederlandse ondertitels?.
    Dank bij voorbaat

  2. #2

    Standaard

    Voor 300 ben je nog net een paar weken te vroeg, dat je die nog niet vindt in de webwinkels of in de real life shops, is normaal. www.mediadis.be al eens geprobeerd?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    www.nlstore.nl, wel verzendkosten van €2,95; met zeer breed aanbod.
    www.play.com, met als tip via hmv.co.uk kun je vaak zien of er nederlande ot is.

    Edit: nl store heeft voor Nederland geen verzendkosten.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 09-11-2007 om 19:02
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    DVD Valley begint ook HD DVD en Blu-ray te verkopen. Nog niet zoveel en tegen de adviesprijs maar er is een begin.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Voor 300 ben je nog net een paar weken te vroeg, dat je die nog niet vindt in de webwinkels of in de real life shops, is normaal. www.mediadis.be al eens geprobeerd?
    bij mediadis is het aanbod zeer beperkt.

  6. #6

    Standaard

    Hebben ze in Belgie geen winkels die HD-content aanbieden?
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  7. #7
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2006
    Woonplaats
    Gelderland en 6mnd. Kârnten Oostenrijk

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door exo Bekijk bericht
    Hallo,
    ik ben van belgie en ben op zoek naar een aantal blu rays zoals happy feet 300 en nog enkele maar ik heb wel graag dat er ned ondertiteling bij is.
    Kan iemand me enkele sites geven waar je blu rays kunt krijgen met nederlandse ondertitels?.
    Dank bij voorbaat
    Beste exo,

    Wat dacht je van Ro-Disc uit Rotterdam, zij hebben een zeer groot aanbod voor zowel Blu-Ray als mede HD-DVD.

    Voor de Blu-Ray van 300 met NL ondertiteling direct uit voorraad leverbaar klik hier,

    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...setid=70599508

    en voor Happy Feet zowel NL spraak als ondertiteling klik hier,

    http://www.rodisc.nl/gsp.dll?sid=103...UR&p_genreid=0

    Groet

  8. #8

    Standaard

    Stap de eerste de beste MediaMarkt of Free Record Shop binnen en je vind er meer dan voldoende.

    Ook andere dvd winkels verkopen ze ook, maar val niet achterover van de prijzen...

    Tot nu toe vind ik MM de goedkoopste. Helaas niet altijd alle titels op launch day in de rekken, maar ja, enkele dagen wachten lukt wel.
    Denon AVR 3806, Infocus X1, HTPC with X15e case, B&W 604 front, B&W 603 rear, B&W cc60 center, SVS PB 12Plus sub, Projecta screen, Buttkicker, Blu-ray collection played by PS3. Visiosat G4 with Alps Quad to Topfield 7700HSCI (HD player) NEW : Samsung PS50-Q91H
    http://bluray.ligfietsers.be/phpdvdprofiler/index.php

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •