De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Occident

  1. #1

    Standaard Occident

    Iemand ervaring met deze webshop voor zowel boeken, CD's en DVD's?

    Heb er net een goedkope DVD gespot die ik graag zou willen bestellen, maar zo heel erg bijzonder vind ik de website niet (www.occidentbooks.com)

    Overigens geen verzendkosten

  2. #2

    Standaard

    Ik heb er tijdje geleden 2 dvd's besteld (Rebel en Muppets Take Manhattan).

    bestellen gaat gemakkelijk, je ontvangt een mail dat de order is aangekomen.

    Geen verzendbevestiging, levertijd duurde een dikke week.
    Op zich allemaal te doen.

    Minpunt dat de acceptgiro niet als acceptgiro betaald kon worden (kenmerk was te kort). Ik heb het maar als bankbetaling betaald met het acceptgiro-kenmerk als omschrijving.

    Wel een shop om in de gaten te houden, ze liggen met veel dvd's vrij laag (en met andere weer torenhoog) in prijs.

    Geen verzendkosten is wel netjes.
    Send a maniac to catch a maniac...

  3. #3

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hayko de Boer Bekijk bericht
    Geen verzendbevestiging, levertijd duurde een dikke week.
    Op zich allemaal te doen.

    Minpunt dat de acceptgiro niet als acceptgiro betaald kon worden (kenmerk was te kort). Ik heb het maar als bankbetaling betaald met het acceptgiro-kenmerk als omschrijving.

    Wel een shop om in de gaten te houden, ze liggen met veel dvd's vrij laag (en met andere weer torenhoog) in prijs.

    Geen verzendkosten is wel netjes.
    Ik had hetzelfde probleem, je kunt niet via internetbankieren betalen aangezien het betalingskenmerk niet klopt. Hoe moeilijk kan het zijn om een acceptgiro te versturen met een geldig betalingskenmerk. Ik heb hierover een email gestuurd naar Occident en daar nooit enige reactie op gehad.
    Op de site kun je overigens ook de status van de bestelling niet controleren en ze sturen inderdaad geen verzendbevestiging. Bestelbevestiging is een email met een bijlage met een snelkoppeling naar een html-pagina op internet (grote kans dat die email linea recta in de spam-map terecht komt).
    Kortom een hoop gedoe en nodeloze ingewikkeldheid, die het bestelgemak van internet teniet doet.
    Ik ga deze site daarom in het vervolg niet in de gaten houden maar hard negeren.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •