Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 46 van 46 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Wat is een sub?

    Ik ga voor die "bargains" bij audiovision-shop.de

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Newboy Bekijk bericht
    Wat is een sub?

    Ik ga voor die "bargains" bij audiovision-shop.de

    Dat is die 'grote' kast op het plaatje. Die is verantwoordelijk voor de lage tonen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Sub = subwoover, zorgt voor weergave lage tonen als geschreven. Deze heb je nodig als jouw speakers die lage tonen niet goed kunnen weergeven.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Sub = subwoover, zorgt voor weergave lage tonen als geschreven. Deze heb je nodig als jouw speakers die lage tonen niet goed kunnen weergeven.
    maar dan een subwoofer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #30

    Standaard

    En welke setup raden jullie mij dan aan van die bargains van audiovision-shop.de?

  6. #31

    Angry geen hdmi op samsung full hd tv?

    Hoop dat iemand mij iets kan vertellen over dat probleem. Heb zojuist een monteur van Samsung in huis gehad, omdat ik geen hdmi meer kan ontvangen. Hij zei dat dat waarschijnlijk aan de Onkyo receiver (TX-SR605) moest liggen. En inderdaad had ik op mijn vorige receiver, een oudere Panasonic wel hdmi ontvangst.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

  7. #32

    Standaard

    de onkyo 605 heeft gewoon hdmi, is een kwestie van goed instellen
    de update had te maken met DTS True HD knallen
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  8. #33

    Standaard

    Peter,

    je moet jouw probleem beter omschrijven. Krijg je op de receiver geen signaal over hadmi? Heb je dan wel de hdmi ingang goed toegewezen in het menu? Krijg je op de tv geen hdmi signaal van de receiver? In het laatste geval zijn de hdmi out instellingen goed? of er is mogelijk een 'handschake-probleem'. En dat kan dan heel goed aan de tv liggen.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #34

    Standaard

    Na 11 maanden onzekerheid heb ik kunnen uittesten of ik de goede firmware versie heb. De DTS-HD decoder werkt perfect.

  10. #35

    Standaard

    na 11 maanden werd dat wel tijd, de 607 van onkyo is bijna uit
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door asdonk Bekijk bericht
    na 11 maanden werd dat wel tijd, de 607 van onkyo is bijna uit
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door asdonk Bekijk bericht
    na 11 maanden werd dat wel tijd, de 607 van onkyo is bijna uit
    de 606 en de 607

    Ik heb hem wel al een jaar gebruikt . DVDspeler 605 Plasma (met HDMI aansluiting). Mijn vorige versterker was zonder HDMI en zonder DTS-decoder. Ik had wel een interne DTS-decoder in mijn dvdspeler.

    Ik koop nooit alles in ééns. Twee jaar geleden heb ik mijn plasmascherm gekocht. Vorig jaar mijn HD-versterker en nu mijn BDspeler. En wat zou ik volgend jaar kunnen kopen?

  13. #38

    Standaard

    een 607
    nee zonder gekheid, ik ben dik tevreden over de onkyo 605 , geluid is met DTS True HD en DD+ er zeker op vooruit gegaan
    en zeker de blu ray en hd-dvd over hdmi bevallen prima
    instellen was wel met wat haken en ogen, maar werkt prima
    heb ook diverse firmware upgrades gedaan van Toshiba en ook die van Onkyo, allen goed verlopen
    Laatst aangepast door asdonk : 05-06-2008 om 07:52
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door asdonk Bekijk bericht
    een 607
    nee zonder gekheid, ik ben dik tevreden over de onkyo 605 , geluid is met DTS True HD en DD+ er zeker op vooruit gegaan
    en zeker de blu ray en hd-dvd over hdmi bevallen prima
    instellen was wel met wat haken en ogen, maar werkt prima
    heb ook diverse firmware upgrades gedaan van Toshiba en ook die van Onkyo, allen goed verlopen
    Hoeveel firmware waren er voor de 605? Alléén één vorig zomer betreffend de DTS-HD decoder? Of waren er nog anderen nadien?

  15. #40

    Standaard

    ik heb alleen die firmware upgrade gedaan dit jaar voor klappen in het geluid welke zouden kunnen optreden bij DTS True HD geluid
    heb deze een 2 maanden geleden uitgevoerd
    die andere upgrade van vorig jaar hoefde ik niet te doen daar mijn 605
    van een latere serie is
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door asdonk Bekijk bericht
    ik heb alleen die firmware upgrade gedaan dit jaar voor klappen in het geluid welke zouden kunnen optreden bij DTS True HD geluid
    heb deze een 2 maanden geleden uitgevoerd
    die andere upgrade van vorig jaar hoefde ik niet te doen daar mijn 605
    van een latere serie is
    Kun je mij zeggen waar ik die laatste firmware van dit jaar kan vinden?

    Edit: gaat het over een ".rar" bestand,
    http://www.mediafire.com/?lxl10pjdqgf

    of gaat het over een ".wav" bestand?
    http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=739501

    en ben ik verplicht op een CD-R audio op te nemen? of mag dat op een gewone CD-R

    Heeft iemand al geprobeerd de update te doen via een dvdplayer met alléén optischaansluiting? Lukt dat of ben ik verpicht een cdspeler te gebruiken?
    Laatst aangepast door BASIL : 09-06-2008 om 09:03

  17. #42

    Standaard

    Up

    Kan iemand mij helpen?

  18. #43

    Standaard

    De HD-knal update is een wav-bestand en die kun je ook via de dvd-speler over optisch afspelen. Wel op de goede optische ingang van de receiver aansluiten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #44

    Standaard

    yep de update die via dvd of cd speler moet via de optische ingang
    dat is de laaste (enige die ik heb uitgevoerd)
    Onkyo tx-sr605, Toshiba EP35, Sony BDP-s350
    Sony bravia LCD 40V2000, sony sacd speler, Ipod nano wharfedale Evo 2-10 en 2-8, Evo center,
    BK electronics monolith en xls300PR,

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    De HD-knal update is een wav-bestand en die kun je ook via de dvd-speler over optisch afspelen. Wel op de goede optische ingang van de receiver aansluiten.
    Bedankt

  21. #46

    Standaard Blu ray en de st605

    Receiver Onkyo TX SR605
    Blu-Ray Sony BDP-S550
    LCD TV Philips 37PFL7662D12
    Verbonden via 1.3 HDMI kabels.

    Als ik de Blu-ray speler aansluit via de HDMI in de receiver op de TV via HDMI out duurt het enkele minuten voordat ik een signaal ontvang op de TV.

    Het begint met een aan – en weer uitspringend beeld zonder geluid.
    In de loop van soms wel 10 minuten worden de momenten met beeld telkens wat langer en komt er geluid bij. Meestal eindigt het opstarten met een volledig beeld en geluid van prima kwaliteit in 1080 modus. Tijdens dit “opstarten zie je op het display van de receiver dat deze aan het zoeken is, omdat o.a. de DTS e.d. aan- en uitgaan.
    Ik heb alle mogelijke beeldinstellingen geprobeerd en het maakt geen enkel verschil.

    Als ik de Blu-ray speler direct via HDMI aansluit op de TV ondervind ik geen problemen. IK kan dan de signalen in alle modi ontvangen van 480 tot 1080 P 24. Dit betekent voor mij dat het niet aan de HDMI kabels ligt zoals mij vaak wordt geadviseerd. Het enige merk HDMI kabel wat ik overigens nog niet heb geprobeerd is Monster omdat ik deze na een eventueel aanhouden van de klachten niet kan terugbrengen.

    Overigens had ik deze problemen ook met mijn vorige DVD speler, met als klein verschil dat het opstarten wat sneller leek te verlopen.

    Wat doe ik verkeerd en wat kan ik doen om de problemen op te lossen?

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •