De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wat te kopen? Budget tot 2000,-

    Beste DVD-ers...

    Mijn ouders willen bij hen thuis een nieuwe televisie aanschaffen. Dit wordt de 2e poging na een Metz 32" welke slecht functioneerde.

    Uiteraard hebben ze mijn hulp ingeroepen. Ik heb uiteraard al wat rondgelezen, maar toch even advies van kenners.

    Wat is de bedoeling?

    * Willen vooral mooi tv kijken en op de toekomst zijn voorbereid en willen daar best veel geld aan uitgeven.
    * Op zoek naar een scherm tot 42"
    * Kijken van alles, sport, films, etc.
    * In bezit van DENON DVD speler / home cinema 2.1 set. Vorig jaar aangeschaft.

    Zij overwegen nu een Sony lcd W2000 (1899,-) en een Panasonic Plasma scherm (1500,-), maar omdat ze er wel mooi uitzien.... Ze hebben dus geen enkel idee.

    Wat is op dit moment de juiste aankoop voor een max bedrag van 2000,-?

  2. #2

    Standaard

    Met dat budget zou ik toch naar een mooie plasma gaan, zeker gezien naar wat ze gaan kijken (geen HD-content, dus FullHD is eigenlijk zonde van het geld). Misschien past Pioneer zelfs nog in het budget als je een beetje rekt en rondshopt.

  3. #3

    Standaard

    Pioneer zo de bom dan? Met plasma's? Wist ik niet eens...

  4. #4

    Standaard

    De Pio plasma's zijn erg mooi, zeker de 8ste generstie. De 7e generatie 42" had wel kuren...echt de bom zijn de 50"-ers.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5
    Hamilcar54
    Guest

    Standaard

    Koop een Pioneer of Panasonic Plasma, het zijn momenteel de beste TV's op de markt. Ikzelf heb net de Panasonic 42PV70 gekocht en ben er heel tevreden over !

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    . De 7e generatie 42" had wel kuren...
    de 8e generatie heeft kuro.

    Een Pio vinden voor minder dan 2000 euro betekent haast wel importeren of een ouder model nemen. En dan nog zal 't zoeken zijn. Jammer dat 't budget niet hoger is.

    Maar goed, er zijn heel veel mensen die 't verschil tussen een LCD en een plasma niet zien en zeker niet als ze niet naast elkaar staan. Voor een prijs van rond de 2000 euro zijn best mooie LCD's te vinden. Zorg ervoor dat het toetsel 'n HDMI aansluiting heeft en HD-Ready is, dan zijn ze aardig op de toekomst voorbereid. verder is 't gewoon ook wel persoonlijke voorkeur.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •