Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 158 van 158 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Het zit niet mee de laatste tijd met de bios bij mij. Heb LOTR niet in de bios gezien en Spiderman en Starwars ook niet. Het schiet niet op. Ik heb toen echter wel Training Day en Showtime en Bandits en John Q gezien.
    Training Day is een absolute topper.

  2. #152

    Standaard

    Heb de film gisteravond gezien. Heb echt genoten van de film. vond het een goede comicverfilming. Het enigste minpunt van de film vond ik toch wel een beetje over kill aan S.E. en dan vooral de scenes van Spider man zelf. Ga de dvd zeker aanschaffen (is eigenlijk wel van zelfsprekend, als comicfan) En wacht met smarrt af op de vervolg delen
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #153

    Standaard

    Heb hem net in de bios gezien, en ik kan er kort over zijn: tenzij de dvd voor een euro'tje of vijf te koop is ga ik hier geen geld aan uitgeven. De term "don't believe the hype" is nog nooit zo van toepassing geweest.
    Startrader, Safetrader

  4. #154

    Standaard

    Ik heb de film net gezien in het Tussinski Theater zaal 1(Amsterdam)
    En ik moet zeggen dat ik het een goede film vond.
    Goede muziek,zat alleen op sommige fragmenten een beetje dat Batman muziekje (Het begin van Batman en het eind)in en vond dat een beetje minder.
    Maar verder heb ik niks te zijken.

    Ik ga met Smart zitten wachten op de dvd Release en op deel 2.

  5. #155

    Standaard

    Omdat ik in de middag ging was de bios vrijwel leeg en ik heb echt genoten van de film, je hoeft er nie bij na te denken, gewoon verstand op 0 en kijke ...heerlijk

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Donovan Mul
    De term "don't believe the hype" is nog nooit zo van toepassing geweest.
    Spider-Man is al meer dan 30 jaar populair in de VS en nu dan eindelijk eens live op het witte doek. Logisch dat er een hype ontstaat. De film doet ook heel erg comicachtig aan en als je nooit iets in comics hebt gezien of je verwacht een serieuzere film, dan is dit zeker een tegenvaller.
    Ik vind het altijd onzin dat een hype nooit iets kan zijn, omdat het....en hype is. Mensen maken die hype zelf, door enorm uit te kijken naar een film en de commercie speelt er handig op in en trekt zo ook "de rest" mee. Dat een film dan voor die rest tegenvalt kan ik me voorstellen, maar juist diegene die hier naar uit hebben gekeken vinden de film fantastisch. Als je dus naar een film gaat, omdat het een hype is, dan is de kans groter dat hij tegenvalt. Ik verwachtte echter heel andere dingen, dus ik vond hem erg goed. Ik blijf het hypen van films altijd lastig vinden om over te discussiëren... Wie maakt dit nu een hype, wat is de verwachting, wat is de beleving, wat is je smaak...ga er maar eens aanstaan!

  7. #157

    Standaard

    Er zijn nogal wat Spiderman treads maar deze leek mij de juiste. Hier een artikel van R2 Project over de DVD release.

    We are getting trade reports that "Spiderman" has been officially pegged for November 4th release date. However we note that Columbia have moved the release date on their documentation that we see from the 1st of November to the 25th. By all accounts the release date is a matter of some debate, should it be released before "Attack of the Clones" or afterwards? Keep watching this space for details.

    Link naar artikel
    http://www.r2-dvd.org/article.jsp?se...articleId=4637

  8. #158

    Standaard

    Heb de film in vliegtuig naar VS gezien, en ben blij dat ik niet naar de bios ben geweest om de film te gaan zien,
    Wat film mij die film tegen, het is dat ik in het vliegtuig zat had toch niks beters te doen...

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •