Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 158 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues


    Ik zat wel met een ding: Hoe komt Peter Parker in vredes naam aan zn spider-man pak???

    Elwood.
    wist je niet dat ie een perfecte naaier is

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues

    Ik vind de film ook echt verre van perfect, Kirsten Dunst is zeker een visuele aanwinst in de film, maar veel van de scenes tussen haar en peter parker vond ik niet veel aan, en de dood van Ben Parker had beter kunnen zijn vind ik, en die tobey maguire heeft dus echt acteerlessen nodig als het op huilen op aan komt, dat zag er echt lachwekkend uit, Willen Dafoe was voor mij echt de enige die zijn rol perfect speelt.
    Ik vond de scenes tussen MJ en Peter juist prima. In het begin was vooral Peter echt te grappig. Ik lag dikwijls in een deuk omdat Tobey Maguire peter gewoon perfect deed op een soort zielige maar erg grappige manier.
    En ik vond hem ook later in de minder komische scenes goed spelen. De scenes tussen hem en Dunst waren een goed en een belangrijk onderdeel van de film, wat, zoals Peter in het begin zelf in feite al zegt, eigenlijk gewoon een liefdesverhaal is.

    Die huilscene zag er denk ik gewoon raar uit omdat Maguire een beetje raar hoofd heeft ofzo
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  3. #78
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    wist je niet dat ie een perfecte naaier is
    , in de comics zie je toch wel echt dat hij het zelf maakt, maar het pak in de film lijkt me niet echt makkelijk in elkaar te zetten met de naaimachine van Aunt May, maar ja het is een stripverfilming he, we nemen het allemaal met een korreltje zout.

    Elwood.

  4. #79

    Standaard

    de pakken kosten ook 100.000 $ per stuk en gelukkig zijn er maar 23 gemaakt
    en ook 5 gejat

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues

    J Jonah Jameson vond ik ook goed, precies als in de cartoons.
    Jaah die was goed gedaan inderdaad! En hij maakte echt te coole opmerkingen
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  6. #81
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer

    Ik vond de scenes tussen MJ en Peter juist prima. In het begin was vooral Peter echt te grappig. Ik lag dikwijls in een deuk omdat Tobey Maguire peter gewoon perfect deed op een soort zielige maar erg grappige manier.
    En ik vond hem ook later in de minder komische scenes goed spelen. De scenes tussen hem en Dunst waren een goed en een belangrijk onderdeel van de film, wat, zoals Peter in het begin zelf in feite al zegt, eigenlijk gewoon een liefdesverhaal is.

    Die huilscene zag er denk ik gewoon raar uit omdat Maguire een beetje raar hoofd heeft ofzo
    De scenes tussen Mj en Parker zijn op zich wel goed, maar ik vond ze niet echt goed, te overdreven..., gewoon niet veel aan, Maguire speelt idd een goede sukkel , en om oude koeien uit de sloot te halen, ik vind dat Felicia Harding in de film had moeten zitten , O ja ook een stoere scene in de film, Peter zegt op een gegeven moment dat ie is onslagen door Dr. Connor, en Kurt Connor of hoe hij ook heet wordt later toch The Lizard, misschien een verwijzing naar deeltje 2??

  7. #82
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam
    de pakken kosten ook 100.000 $ per stuk
    En in de film heeft Parker ze gewoon gemaakt van een lapje stof ofzo....

    Elwood.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    O ja ook een stoere scene in de film, Peter zegt op een gegeven moment dat ie is onslagen door Dr. Connor, en Kurt Connor of hoe hij ook heet wordt later toch The Lizard, misschien een verwijzing naar deeltje 2??
    Ja dat was wel cool inderdaad, das inderdaad The Lizard.
    Maar dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij in deel 2 zit. Ik denk dat het meer zo was van "leuke verwijzing, en misschien kunnen we het nog een keer in een sequel gebruiken"
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    En in de film heeft Parker ze gewoon gemaakt van een lapje stof ofzo....
    Och ze hebben hem in ieder geval eerst nog dat lame pakje gegeven, dat was wel mooi
    Toen hij zich later na de dood van Ben besefte dat hij serieus misdaad wou bestrijden, heeft hij er blijkbaar wat meer tijd en geld in gestoken om een echt stoer pak te maken.
    Ik denk dat zijn pak in de film ook niet $100.000 moet voorstellen
    [mijn collectie]
    You watched it, you can't unwatch it!

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rinkelbeer
    Ja dat was wel cool inderdaad, das inderdaad The Lizard.
    Maar dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat hij in deel 2 zit. Ik denk dat het meer zo was van "leuke verwijzing, en misschien kunnen we het nog een keer in een sequel gebruiken"
    Wat ik gehoord heb zit The Lizard inderdaad in deel II. Eigenlijk hoop ik dat ze er Scorpion ingooien, want die wil ik wel eens zien met de huidige CGI technieken. Dat die staart van hem dan door de hele bios zwaait....smul smul

  11. #86
    Dane
    Guest

    Standaard

    Toch zou ik het liefst Otto Octavius, a.k.a. doc Octopus zien.

    Elwood.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Toch zou ik het liefst Otto Octavius, a.k.a. doc Octopus zien.

    Elwood.
    ik ook, maar venom zou nog beter zijn

  13. #88

    Standaard

    Ik heb hem gisteren in de bios gezien en vind hem echt master! Er zaten helemaal geen stukjes in die saai waren ofzo! Alles verloopt prima terwijl het toch niet te snel gaat, je ziet vaak dat iets te snel wordt verteld om alles in 2 uur te steken! Maar dat vind ik bij deze film niet! Kan niet wachten om deze op DVD aan te schaffen!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    ik ook, maar venom zou nog beter zijn
    Als ik dah zo hoor kunnen we nog wel een halve eeuw vooruit!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  15. #90
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    ik ook, maar venom zou nog beter zijn
    Venom zou er waarschijnlijk stoerder uitzien, maar voor mij is Doc Oc toch echt DE vijand van spiderman, k weet niet precies waarom. Hoeveel films zijn ze eigenlijk van plan te maken? Want er is heel veel spider-man materiaal wat stoer zou zijn om te verfilmen, denk maar aan als Peter doormuteert in ManSpider.

    Elwood.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Dubbeldam


    ik ook, maar venom zou nog beter zijn
    Of Kraven de Hunter of wat dat je van Carnage
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  17. #92
    Dane
    Guest

    Standaard

    Het zou nog beter zijn als Spidey bezoek krijgt van Fire-Woman en Ice-man!! , zo kunnen we idd nog heeeel lang doorgaan...

    Elwood.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Het zou nog beter zijn als Spidey bezoek krijgt van Fire-Woman en Ice-man!! , zo kunnen we idd nog heeeel lang doorgaan...

    Elwood.
    Dat vond ik vroeger altijd zo leuk Spider-Man en Fire-Woman en Ice-Man
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  19. #94
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

    Dat vond ik vroeger altijd zo leuk Spider-Man en Fire-Woman en Ice-Man
    Dat vind ik nog steeds de ultieme spider-man tekenfilm, maar ik vond Ice-man wel atijd stoerder dan spider-man

    Elwood.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    Het zou nog beter zijn als Spidey bezoek krijgt van Fire-Woman en Ice-man!! , zo kunnen we idd nog heeeel lang doorgaan...

    Elwood.
    Moet je maar eens het verhaal van Spider-man Kraven last hunt eens lezen, dan begrijp je waarom ik zei Kraven, dit is een ideale verhaal voor een toekomstige verfilming
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  21. #96
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rochan


    Moet je maar eens het verhaal van Spider-man Kraven last hunt eens lezen, dan begrijp je waarom ik zei Kraven, dit is een ideale verhaal voor een toekomstige verfilming
    ?? hoezo, leg eens uit, ik heb niet zo 1, 2 3 die strip bij de hand...

    Elwood.

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Elwood Blues
    spider-man
    Heeft Siper-man in de tekenfilm geen patronen voor zijn web???? Dat kan ik me tenminste herrineren!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Heeft Siper-man in de tekenfilm geen patronen voor zijn web???? Dat kan ik me tenminste herrineren!
    Volgens mij ook
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  24. #99
    Dane
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Heeft Siper-man in de tekenfilm geen patronen voor zijn web???? Dat kan ik me tenminste herrineren!
    Ja, hij heeft in de cartoons zelf "web-shooters" gemaakt, en capsules met "webvloeistof", dat was best wel stoer, want als zn webvloeistof op was had ie een probleem...

    Elwood.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Dragon
    Heeft Spider-man in de tekenfilm geen patronen voor zijn web???? Dat kan ik me tenminste herrineren!
    Dit was een foutje, wilde de edit knop gebruiken!
    Three-Star Trader
    Grandpa, were you a hero in the war? Grandpa said, "No......but I served in a company of heroes".

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •