De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PotC: At World's End

    2 Disc:


    1 Disc:

    Disc 1: Main Feature
    • Bloopers of the Caribbean – hilarious outtakes of cast and crew
    Disc 2: Extra Features
    • Anatomy of a Scene: The Maelstrom – a detailed breakdown of one of cinema’s most complex and impressive action set pieces
    • Keith & the Captain– A revealing look at the dynamic relationship between living legends Keith Richards and Johnny Depp
    • Tale of the Multiple Jacks – an in-depth look at the mind-blowing FX that went into creating multiple Captain Jacks
    • Hoist the Colors – reveals the inspiration for the “Hoist the Colors” original composition
    • Masters of Design – five individual documentaries highlighting the talented design teams behind this immense production
      • #1: Jim Byrkit and The Map
      • #2: Crash McCreary and the Krusty Pirates
      • #3: Rick Heinrichs and the Singapore Set
      • #4: Penny Rose and the Captain Teague Costumes
      • #5: Chris Peck and the Pirate Code Book
    • Inside the Brethren Court – a closer look at the legendary Pirate Lords and their costume designs, origins and unique personalities
    • The Pirate Code: Revealed – explores the pirate code and the history of piracy
    • The World of Chow Yun Fat – a look at the man behind devious Captain Sao Feng, international sensation Chow Yun Fat, and his meteoric rise to fame
    • The Pirate Maestro: The Music of Hans Zimmer – meet the renowned composer who created the film’s rousing score
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  2. #2
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard


  3. #3

    Standaard

    En welke kaft wordt het nu?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    staat erbij op het plaatje,de ene is voor de 1 disc,andere 2 disc en de andere Blue-Ray,maar ik denk dat het de kaft wordt zoals aangegeven in de eerste post,althans met die kleuren.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    De release datum is overigens 4 december. En ik ga toch echt voor de covers van dvdtimes (bovenste post) Waar die 2de vandaan komt, god knows, maar hoop toch echt dat dat m niet wordt... Overigens wel vreemd dat er geen commentaar op staat....de overige 2 hadden die namelijk wel

  6. #6

    Standaard

    Volgens DVDactive en op het plaatje die Pieter V geeft staat er wel een geplande audio commentaar op. Ik post nu enkel de spec's die aangegeven zijn door dvdtimes. Covers vind ik er maar zwak uitzien i.v.m. de eerste 2.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  7. #7

    Standaard

    Bovenste post heeft imo de mooiste covers. Komt er dit keer wel een Engelse DTS track op? Kan me moeilijk voorstellen dat daar nu geen ruimte voor is op de Blu-ray disc, of hebben ze al een ander excuus gevonden ondertussen
    "The night is darkest just before the dawn. And I promise you, the dawn is coming." - Harvey Dent

  8. #8

    Standaard

    Ik verwacht geen DTS-track net als de voorgaande BR-releases. Het zullen hier denk ik weel Franse, Spaanse en mss een Italiaanse DTS-track worden. Wel krijgt de R1 BR uitgave zowel een Engelse TrueHD 7.1 en PCM 5.1 track.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De covers die door Lorre zijn geplaatst, staan nu ook op DVDActive. Ga er maar vanuit, dat dit dus de definitieve covers gaan worden.

  10. #10

    Standaard

    De covers van DVDActive zijn ook een stuk beter en passen ook beter bij de eerste 2. Iemand al een idee voor de R2 release?

  11. #11

    Standaard

    Ik wacht nog even op een boxset met alle drie delen, zal er ongetwijfeld komen.
    Of gaan ze nog een vierde deel maken?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Of gaan ze nog een vierde deel maken?
    Gezien het wereldwijde succes zou ik daar wel rekening mee houden...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Er komt volgens Bol.com, een Pirates Of The Caribbean collection aan. 5 DVD's i.p.v. 6

    Dead man's chest, wordt een één disc versie. De overige twee films, als 2 disc versie.

    Beschikbaar: 23/11/07
    Prijs: 47,99

    Waarom nou weer 5 DVD's?
    Laatst aangepast door Pieter V : 04-10-2007 om 12:38

  14. #14

    Standaard

    Omdat Buena Vista altijd wel iets moet zoeken om een release te verpesten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #15

    Standaard

    En de eerste 2 delen hebben Frans DTS. De derde misschien ook wel.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    En de eerste 2 delen hebben Frans DTS. De derde misschien ook wel.
    De eerste had dat niet, hoor. Had gewoon Engelse DTS.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    De eerste had dat niet, hoor. Had gewoon Engelse DTS.
    De originele uitgave (2-disc) wel, maar de heruitgave (1-disc) niet.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Er komt volgens Bol.com, een Pirates Of The Caribbean collection aan. 5 DVD's i.p.v. 6

    Dead man's chest, wordt een één disc versie. De overige twee films, als 2 disc versie.

    Beschikbaar: 23/11/07
    Prijs: 47,99

    Waarom nou weer 5 DVD's?
    Volgens mij kunnen ze niet tellen bij bol:

    Beschrijving:


    Films: Pirates of the Caribbean - Curse of the Black Pearl (1DVD), Pirates of the Caribbean - Dead Man's Chest (1DVD) en Pirates Of The Caribbean - At World's End (2DVD)(Special Edition).
    1+1+2 = 5???

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RWLover Bekijk bericht
    Volgens mij kunnen ze niet tellen bij bol:



    1+1+2 = 5???
    Ik had ergens anders gelezen dat het inderdaad een 5-disc zou worden, maar dan met de 1-disc van deel 1, en de 2-disc van de overige twee delen. Weet niet of het klopt.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    De originele uitgave (2-disc) wel, maar de heruitgave (1-disc) niet.
    Oh, dat wist ik niet eens. Ben ik erg blij dat ik de originele uitgave met de engelse DTS heb, dan .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Het zou zo maar kunnen, dat deel 1 als 1 disc komt. Volgens mij is deze OOP geworden. Je vind alleen nog maar de 1 disc versies.

  21. #21

    Standaard

    misschien dat 1 en 2 als 1-disc uitkomen, 3 als 2-disc en dat er nog een aparte "bonusdisc" met extra's bijzit?

    ik ga overigens voor de blu ray versie. nix dts geef mij maar Dolby TrueHD 7.1 of PCM 5.1 uncompressed :smile:
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •