Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 253 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard RCV - Nieuwe steelcases van oudere releases

    Nieuwe 2-disc steelcases van RCV. Het betreft varianten op de bekende steelbooks van DFW. Voor een aantal van de verschenen titels betekent het een fikse verbetering op de eerder verschenen kale edities.

    Het betreft o.a.:

    Finding Neverland (2-disc)
    Disc 1 is gewoon de oude, zonder menu e.d. De extra's op disc 2 verschillen enigszins van de R2UK-release.



    Jackie Brown (2-disc)
    Deze uitgave is gelijk aan de UK 2-disc. Met 1:85:1 beeld, 5.1 en DTS geluid. Voor de extra's ontbreken t.o.v. de UK 2-disc enkel 3 minder belangrijke features, zoals filmografieën en radiospots. Verplichte vervanging van de kale 1-disc, of voor de mensen die de UK 2-disc niet hebben. (en natuurlijk de film de moeite waard vinden)



    A Nightmare on Elmstreet (2-disc)
    Gelijk aan de UK 2-disc. 1:85:1 beeld, met 5.1 + DTS geluid, en een interessant pakket extra's.



    Sin City (2-disc)
    Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder uitgebrachte SE in grotere blikken verpakking.



    Kill Bill Volume 1 (2-disc)
    Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder verschenen SE in keepcase met slipcase.



    Kill Bill Volume 2 (2-disc)
    Deze uitgave is geheel gelijk aan de eerder verschenen SE in keepcase met slipcase.



    Se7en (2-disc)
    Deze uitgave is vrijwel gelijk aan de digipack-versie van Universal, met 6.1 DTS-ES en 2:35:1 beeld.



    Fear and Loathing in Las Vegas (2-disc)
    Disc 1 is gelijk aan de oude.

    Laatst aangepast door Daniël V. : 03-11-2007 om 17:53
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  2. #2

    Standaard

    In A Nightmare on Elm Street heb ik wel interesse. En wat betreft Seven: Universal zal de rechten wel niet meer hebben voor deze film, waardoor RCV de nieuwe rechten heeft gekocht.

  3. #3

    Standaard

    Se7en tegenwoordig bij RCV? Dat is heel erg jammer

    RCV blijft net niet... of helemaal niet. Echt goede releases zijn er maar weinig. Zelfs nu ze re-releases uitbrengen. :S
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Se7en tegenwoordig bij RCV? Dat is heel erg jammer
    Op zich niet zo vreemd. Veel films van New Line Cinema worden door RCV uitgegeven.

  5. #5

    Standaard

    Nightmare on Elmstreet
    Kill Bill
    Kill Bill 2
    Seven


    in deze heb ik zeker interesse, mooie covers vind ik zelf......maar alleen als ze leuk geprijsd zijn
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #6

    Standaard

    Die twee Kill Bill steelcases gaan er denk ik wel komen...

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    maar alleen als ze leuk geprijsd zijn
    Bol.com: 11,99 + 1,95 verzendkosten.
    DVD Outlet: 9,99 + 0,99 verzendkosten.

    Leuke prijzen, als je het mij vraagt.

  8. #8

    Standaard

    Toegegeven die Kill Bill's zien er op het eerste gezicht erg mooi uit qua artwork.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Jackie Brown
    A Nightmare On Elm Street

    Deze twee komen er zeker in tegen een goedkope prijs. Kill Bill hebben mooie covers, maar ik wacht wel op de unrated versie om ze opnieuw aan te schaffen.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bol.com: 11,99 + 1,95 verzendkosten.
    DVD Outlet: 9,99 + 0,99 verzendkosten.

    Leuke prijzen, als je het mij vraagt.

    dat zijn zeker mooie prijsjes
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V Bekijk bericht
    Toegegeven die Kill Bill's zien er op het eerste gezicht erg mooi uit qua artwork.
    Eens.
    Opzich zien ze er goed uit maar thats it. Verder niet echt interessant. Alhoewel, de extra`s van Finding Neverland zijn interssant.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Thumbs down

    Die specs/inhoud van Jackie Brown zijn toch een regelrechte aanfluiting...
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Smoov Bekijk bericht
    Die twee Kill Bill steelcases gaan er denk ik wel komen...
    Voor mij ook, de prijs valt me reuze mee en het artwork vind ik zeer geslaagd!

  14. #14

    Standaard

    Weer eens gezellig met z'n allen als lammeren naar de slachtbank.

    You gotta love it...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  15. #15

    Standaard

    ik ben zeker van plan om paar van die titels te kopen. Sin city en jackie brown zo en zo.prijs is fenomenaal te noemen.

  16. #16

    Standaard

    Daarmee dat de oude SE van Se7en al een poos bijna niet meer te vinden was. Prachtige film, maar die DTS track geeft toch net iets meer.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Eens.
    Opzich zien ze er goed uit maar thats it. Verder niet echt interessant. Alhoewel, de extra`s van Finding Neverland zijn interssant.
    Als je de extra's graag wilt hebben kun je beter de Engelse release kopen, want daar staat ook een audiocommentaar op. Bovendien duren de extra's samen maar een half uur.

  18. #18

    Standaard

    Dit worden dus van die tins/koekblikken ?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Dit worden dus van die tins/koekblikken ?
    Zelfde als de Nederlandse Sin City SE inderdaad.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #20
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    RCV, komt er bij niet meer in. Het enige wat ik van RCV heb is:

    Scary movie 1 t/m 3, Sin City (2disc), We were soldiers, Blade trilogy. Dit zijn dan nog wel redelijk oude nette releases. Maar het spul van nu, sommige films hebben geeneens een menu en van extra's hebben ze nog nooit gehoord.

  21. #21

    Standaard

    Op de sites van FRS en VL zijn deze uitgaves zelfs 10,00 euro, je moet dan wel op toon ook niet leverbare producten klikken als je deze wil vinden, ze staan nog niet bij pre-order.

  22. #22

    Standaard

    Ik ga het wel lekker bij mijn oude versies houden. Ik vind die steelcases sowieso helemaal niets.

  23. #23

    Standaard

    Sin City, A Nightmare on Elm Street en Finding Neverland komen er wel een keertje in denk ik omdat die nog ontbreken in mijn collectie...en misschien vervang ik m'n 1-disc editie van Se7en ook wel (ik vind het artwork er erg mooi uitzien)...van de Kill Bill's heb ik al de 2-disc special editions dus om deze nu enkel te gaan vervangen omwille van een mooiere cover, dat vind ik nu wat ver gaan!

  24. #24

    Standaard

    Als ze nou de inhoud van de schijfjes zouden veranderen in plaats van de verpakking. Voor een steelcase (met mooie cover) ga ik mijn huidige versies niet vervangen. Als het nou digipacks waren :wink:.

    Maar heb op zich wel interesse in Finding Neverland (afhankelijk of de tweede DVD iets toevoegd), Sin City, Fear and Loathing in Las Vegas en A Nightmare on Elmstreet (laatste drie heb ik nog niet). Eigenlijk wil ik Jackie Brown ook hebben, maar ik heb die nog steeds niet gekocht omdat deze versie 1:33:1 beeld heeft. Misschien toch maar uit het buitenland halen.
    Laatst aangepast door Sneaker : 17-08-2007 om 15:53
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  25. #25

    Standaard

    A Nightmare on Elmstreet SE gaat wel komen aangezien nieuwe DTS track, de rest heb ik al en steelcases zeggen mij niet veel.

Pagina 1 van 11 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •