Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 253 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik ga denk ik Se7en SE en de Kill Bill's aanschaffen, omdat ik de Universal SE van Se7en niet meer kon vinden en de prijs aantrekkelijk is (10,00 euro). Ook ga ik mijn 1-disc versies van Kill Bill vervangen.

  2. #27

    Standaard

    Ook van Final Destination 3 komt een steelbook uit op dezelfde datum

  3. #28

    Standaard

    aarg, nu heb ik nog meer spijt dat ik die 2 disc release van Seven heb laten liggen toen ik er ooit een stapel bij Van leest zag liggen.
    Naja, misschien kan ik die nog ergens bestellen, anders wacht ik wel op wanneer die op een hoger format uitkomt.

  4. #29

    Standaard

    Universal heeft de rechten van Seven geruild tegen die van Terminator 2 denk ik. Universal brengt binnenkort een 3 disc UE van Terminator 2 uit met de 2 disc DC die RCV eerder uitgaf en een 3de disc met de bioscoop versie. Ben er wel blij mee,omdat die 2 disc DC al op was en eigelijk prefeer ik de bioscooop versie. Alleen zal die wel duur worden en net als de UE van deel 1 ook wel weer snel op gaan,maar universal houdt van re-releases,dus valt het misschien mee. Dan hoef ik daarna alleen nog de UE van Terminator en ben ik tot deel 4 uitkomt,compleet.

    Volgens mij hebben ze ook de rechten van Terminator 4 voor Nederland.
    Laatst aangepast door pietdvd : 26-08-2007 om 05:37

  5. #30

    Standaard

    Ik zie in de lijst Kill Bill Vol.1 als 2-disc.

    Klopt dat?

    De "oude" versie had toch maar 1 disc?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik zie in de lijst Kill Bill Vol.1 als 2-disc.

    Klopt dat?

    De "oude" versie had toch maar 1 disc?
    Er waren 2 versies
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Er waren 2 versies
    Ik dacht dat Kill Bill Vol.1 alleen in een 1-disc versie bestond (RCV)
    en Kill Bill 2 in een 2-disc versie.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Ik dacht dat Kill Bill Vol.1 alleen in een 1-disc versie bestond (RCV)
    en Kill Bill 2 in een 2-disc versie.
    Het kan dat ik me vergis hoor, maar volgens mij waren er van beide 2 versies
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  9. #34

    Standaard

    Beide originele Kill Bill DVD's bestonden uit 2 discs.



    Zie ook de recensies op deze website.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Beide originele Kill Bill DVD's bestonden uit 2 discs.



    Zie ook de recensies op deze website.
    Mmmm, toch eens opzoeken!

    Bedankt voor de info.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobT Bekijk bericht
    aarg, nu heb ik nog meer spijt dat ik die 2 disc release van Seven heb laten liggen toen ik er ooit een stapel bij Van leest zag liggen.
    Naja, misschien kan ik die nog ergens bestellen, anders wacht ik wel op wanneer die op een hoger format uitkomt.
    Idd, ben nog steeds op zoek naar die dvd. Hopelijk is de RCV Se7en versie wat.

  12. #37

    Standaard

    Ik ga waarschijnlijk Se7en nog wel weer een keertje aanschaffen, ondanks dat ik de digipack ook al heb.
    Vind die steelbook er toch wel mooi uitzien en het blijft een van mijn favoriete films.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  13. #38

    Standaard

    Voor €10/stuk wil ik Final Destination 3 en Finding Neverland wel hebben, maar als ik de gewone versies nog ergens vind dan ga ik die aanschaffen (heb nog geen steelbooks en zou dat eigenlijk ook zo willen houden, al zijn die van bijv. Seven en Kill Bill best mooi).

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ook The Texas Chainsaw Massacre (2003) wordt opnieuw uitgebracht in een steelbook.

    Maar dit keer komt er een 2 disc versie van. Ben benieuwd wat het tweede schijfje te bieden heeft.

  15. #40

    Standaard steelcases

    Bij Se7en houd ik mooi de kartonnen editie. Die vind ik erg mooi, zonde om hem weg te doen voor een steelcase. Bij Kill Bill 1 en 2 ga ik denk ik wel toeslaan. Die heb ik nog steeds niet (ik wacht al een tijd op een mooie release) en het artwork ziet er best mooi uit. En de prijs schijnt ook wel aardig te zijn, dus die komen eindelijk ook in mijn collectie.

    Greetz, Peter

  16. #41

    Standaard

    Heb dit nieuws blijkbaar over het hoofd gezien. Finding Neverland komt er zeker in. Van Se7en moet ik ook nog altijd die SE digipack versie hebben. Zeer nette release van Universal toendertijd.

  17. #42

    Standaard

    Ik moet ook nog steeds de SE van se7en hebben. Zal waarschijnlijk deze uitgave worden dan. De kans dat ik het digi-pack nog ergens tegenkom is klein.

  18. #43

    Standaard

    De Free Record Shop had vandaag alle uitgaves staan (€ 9,99 per stuk). Seven bevat volgens de cover DTS-geluid. En Final Destination 3 heeft nu wel de "Choose Their Fate"-optie waarmee jezelf kunt bepalen hoe de film verloopt.

    De steelcases zien eruit als die Dutch FilmWorks altijd uitbrengt. Ze zijn dus dun en niet dik zoals bij de vorige SE-release van Sin City.

    Ik ben trouwens benieuwd hoeveel audiocommentaren er op Seven staan. De vorige release van Universal had er drie omdat men zo nodig ook een Franse Dolby Digital- en DTS-track op de disc wilden zetten. De releases in het buitenland hadden vier audiocommentaren.

  19. #44

    Standaard

    Volgens Ro-Disc en DVD-Valley heeft Kill Bill (alleen deel 1) twee commentaar tracks... eentje van Tarantino en eentje van producer Lawrence Bender.

    Staan deze tracks ook op de buitenlandse uitgaven van Kill Bill? Volgens dvd-compare.net namelijk niet.
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  20. #45

    Standaard Se7en

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    De Free Record Shop had vandaag alle uitgaves staan (€ 9,99 per stuk). Seven bevat volgens de cover DTS-geluid. En Final Destination 3 heeft nu wel de "Choose Their Fate"-optie waarmee jezelf kunt bepalen hoe de film verloopt.

    De steelcases zien eruit als die Dutch FilmWorks altijd uitbrengt. Ze zijn dus dun en niet dik zoals bij de vorige SE-release van Sin City.

    Ik ben trouwens benieuwd hoeveel audiocommentaren er op Seven staan. De vorige release van Universal had er drie omdat men zo nodig ook een Franse Dolby Digital- en DTS-track op de disc wilden zetten. De releases in het buitenland hadden vier audiocommentaren.
    Ik heb vandaag bij FRS de steelcase van Se7en gekocht en heb een stukje van disc 1 bekeken. Er staan 4 audiocommentaren (the stars, the story, the picture en the sound) op en een engelse DTS-track.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee Bekijk bericht

    Se7en (2-disc)
    Deze is toch van Universal?! Zinloze aankoop als je het 2-disc digipack al hebt. Daarbij schijnt het schitterende DTS-spoor hier te ontbreken.


    Er is dus wel een DTS-track op de nieuwe uitgave van Se7en

  22. #47

    Standaard

    Nou nou, dat valt me dan toch weer mee allemaal. :smile: Ik ging bij de opstelling van het topic (augustus j.l.) uit van de info die beschikbaar was via DVDValley.nl. Die klopte dus niet helemaal.

    Nu ben ik benieuwd of de Kill Bill's inhoudelijk verschillen van de eerdere releases.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door douwe37 Bekijk bericht
    Ik heb vandaag bij FRS de steelcase van Se7en gekocht en heb een stukje van disc 1 bekeken. Er staan 4 audiocommentaren (the stars, the story, the picture en the sound) op en een engelse DTS-track.
    Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal.

    Weet iemand of de DVD van Final Destination 3 daadwerkelijk de 'Choose Your Fate"-extra bevat?

    En ik zou het, als een van de moderators van www.dvdcompare.net, ook interessant vinden als er mensen zijn die van een of meerdere releases een overzicht kunnen plaatsen van alle extra's aan de hand van de menu's, dus niet de cover.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal.
    Tja, in hoeverre beter? Audiocommentaren moeten je ook maar boeien. Daarbij was het DTS-spoor op de Universal-release 6.1. De RCV-release kan daar op zijn minst gelijk aan zijn. Even afwachten wat er voor extra's op staan.

    Nu Nightmare on Elmstreet gelijk blijkt te zijn aan de R2UK S.E. ben ik benieuwd of Jackie Brown dat ook is. Vervangen doe ik hem toch niet, maar puur voor de weet.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Top! Dan is deze release van RCV beter dan die van Universal.
    Dan ga ik Se7en zeker halen. Ik moest hem toch opnieuw kopen, want de oude zat vol krassen (en stopte tegen het einde gewoon met afspelen).
    Weet iemand of de eerste disc van Jackie Brown dan wel de oude is? Ik hoop het niet, dan krijgen we gewoon het 1.85:1-beeld . Ook de nieuwe Finding Neverland wordt van mij.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •