De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard quentin Tarantino zijn beste tijd gehad?

    Deze man werd begin jaren negentig op handen en voeten gedragen toen hij doorbrak met reservoir dogs en daar na zette hij de lijn door met andere goede films o.a. pulp fiction en from dusk till down maar toen daalde de lijn met jackie brown en was zijn werk niet meer zo innovatief. Maar wat is jullie mening over deze man?

    Is zijn werk echt meesterlijk en is dat uiteindelijk zijn dood geworden?

  2. #2

    Standaard Re: quentin Tarantino zijn beste tijd gehad?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kaptein Pikaard
    Deze man werd begin jaren negentig op handen en voeten gedragen toen hij doorbrak met reservoir dogs en daar na zette hij de lijn door met andere goede films o.a. pulp fiction en from dusk till down maar toen daalde de lijn met jackie brown en was zijn werk niet meer zo innovatief. Maar wat is jullie mening over deze man?

    Is zijn werk echt meesterlijk en is dat uiteindelijk zijn dood geworden?
    Hij is een meester, zeker weten Maar hij is de laatste tijd druk bezig met zijn nieuwe film Kill Bill. Die staat voor 2003 op het programma. Dus ik vind dat we daarna pas kunnen oordelen of Quentin nog zo geniaal is
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  3. #3

    Standaard

    Ik vond Jackie Brown alleen wel een hele slechte film.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kollie
    Ik vond Jackie Brown alleen wel een hele slechte film.
    Het was in ieder geval zijn minste. Maar dat de man getalenteerd is, staat voor mij buiten kijf.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik ga de beste man niet afrekenen op alleen maar z'n laatste film. Hij schijnt naast Kill Bill nog meer plannen te hebben (waaronder een oorlogsfilm?). Ik kijk er met belangstelling naar uit.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  7. #7

    Standaard

    Quentin Tarantino koestert ook de droom om een James Bond-film te schrijven maar hij krijgt voorlopig nog niet het groene licht, dat las ik op IMDB. Zou wel leuk zijn als het er van gaat komen
    We all have nightmares to remind ourselves who we really are
    Leonard Shelby
    Art-House

  8. #8

    Standaard

    Zijn films hoeven niet altijd zo goed te zijn........dan zijn ze namelijk nog steeds beter dan 80 procent van de andere films.

    Een meester dus!

  9. #9
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Art
    Quentin Tarantino koestert ook de droom om een James Bond-film te schrijven maar hij krijgt voorlopig nog niet het groene licht, dat las ik op IMDB.
    Wat houdt hem tegen er al één (twee, drie, ...) te schrijven?
    Als het script goed is .... wie weet.

  10. #10
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard Re: Tja

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quentin Tarantino
    Jackie brown is minder maar toch heel goed!
    Het enige dat ik er nog van weet is dat ik me heb zitten ergeren aan de lange intro, in de cinema.
    Voor de rest viel hij wel mee dacht ik, maar ook niets meer.

  11. #11

    Standaard

    Ik hoef toch niemand er aan te herinneren dat meer dan de helft van films van legendes als:

    Francis Ford Coppola
    Billy Wilder
    John Ford
    Howard Hawkes
    Ernst Lubitsch
    Frank Capra
    Brian DePalma
    enz. enz.
    als matig worden gezien. Moeten we dan Q na 4 films op 39 jarige leeftijd afschrijven....


    Laten we deze thread alsjeblieft sluiten..............

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Don Rockard
    Ik hoef toch niemand er aan te herinneren dat meer dan de helft van films van legendes als:

    Francis Ford Coppola
    Billy Wilder
    John Ford
    Howard Hawkes
    Ernst Lubitsch
    Frank Capra
    Brian DePalma
    enz. enz.
    als matig worden gezien. Moeten we dan Q na 4 films op 39 jarige leeftijd afschrijven....
    Hoewel dit lijstje verre van kompleet is, heb je overschot van gelijk Don. Prima antwoord!

  13. #13

    Standaard

    Ik ben zelf een grote fan van Quentin Tarentino.
    Ik vind Jackie Brown toch zeker een goede film. Hij is wat minder geweldadig als zijn andere films,maar daardoor toch zeker niet meteen slecht. Overigens maakt Q. T. zeer weinig films en de laatste tijd horen we al helemaal niets meer van hem.
    Inderdaad maar wachten(en uitkijken naar) op Kill Bill!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •