Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bookspot (voorheen ECI)

    Zoekmachine leverde niets op, dus dan maar een nieuw topic.

    Ik ben lid geworden om de James Bond box te kunnen bestellen voor de geweldige prijs van 149 euro (met de UE's). Lange tijd niets ontvangen dus ik stuur een mail:
    Geachte Heer/Mevrouw,

    Ik ben speciaal lid geworden om de box met de Ultimate Edition van de James Bond films voor 149 euro te kunnen bestellen. Ik heb echter nog steeds niets ontvangen, zelfs geen verzendbevestiging, noch een pakketje hier thuis. Het geld is ook nog niet afgeschreven, dus misschien is er iets misgegaan.

    Zou u mij misschien op de hoogte willen stellen van de status van de bestelling?

    Met vriendelijke groet,
    Patrick vd Hul
    Een dag later deze reactie:
    Geachte heer Van den Hul,

    Aangezien u net lid bent en u nog niet genoeg krediet heeft opgebouwd
    wordt uw bestelling nog niet uitgeleverd. Dit om ons en uzelf te
    beschermen.

    Na iedere bestelling wordt uw krediet verhoogd en zal nadat u het
    vereiste niveau heeft bereikt uw bestelling worden vrijgegeven.

    Met vriendelijke groet,

    <naam geknipt>
    Waar slaat dit op? U en onszelf beschermen?
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 07-08-2018 om 13:27
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Diana Bekijk bericht
    Als je je kennismakingspakket ontvangt kan je hem binnen 10 dagen terugsturen. Dan komt je aanmelding te vervallen. Het lidmaatschap heb je nu toch niets meer aan, aangezien de James Bond box (waarvoor je lid bent geworden) er niet meer is.

    Het is wel vaker zo dat een bedrijf een bepaalde limiet stelt bij bestellingen door mensen die nog nooit eerder iets hebben besteld bij dat bedrijf.
    Alleen jammer dat ze dat dan niet even melden van tevoren of het duidelijk op de site zetten. Maar super bedankt voor de tip! Zodra het pakket binnen is gaat die vandaag nog retour met een brief erbij. Ik ga echt niet alleen maar lid worden voor die welkomscadeau's.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Na iedere bestelling wordt uw krediet verhoogd en zal nadat u het
    vereiste niveau heeft bereikt uw bestelling worden vrijgegeven.

    Waar slaat dit op? U en onszelf beschermen?
    Dat je eerst krediet moet opbouwen door middel van nieuwe bestellingen voor ze je oorspronkelijke bestelling uitleveren, staat nergens in de voorwaarden beschreven en is je blijkbaar ook niet op een andere manier bekend gemaakt. Dit lijkt me een duidelijk geval van misleiding. Hier is in ieder geval geen sprake van "duidelijke informatie over de voorwaarden".

    Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij Thuiswinkel.org:
    http://www.thuiswinkel.org/onderdeel...n.asp?navid=15

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Als ik jou was zou ik een klacht indienen bij Thuiswinkel.org:
    http://www.thuiswinkel.org/onderdeel...n.asp?navid=15
    Heb ik gedaan. Even een weekje afwachten nu. Als ik dan nog niets heb gehoord, zal ik even bellen met de vriendelijke mededeling mijn lidmaatschap op te zeggen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #5

    Standaard

    In Groningen hebben ze een winkel ( Oude Ebbingestraat 22 ) misschien hebben ze daar nog wel die box?

  6. #6
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De ECI, nou veel plezier ermee. Hier kom je nooit meer van af .

  7. #7

    Standaard

    Ook een keer die lui aan de telefoon gehad. Voor een GRATIS proefpakket ZONDER lidmaatschap. Het enige dat ze moesten horen was 'JA'. Naiëve zus deed dit natuurlijk. Na diverse telefoons en 3 aangetekende brieven eindelijk van die zever afgeraakt.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ook een keer die lui aan de telefoon gehad. Voor een GRATIS proefpakket ZONDER lidmaatschap. Het enige dat ze moesten horen was 'JA'. Naiëve zus deed dit natuurlijk. Na diverse telefoons en 3 aangetekende brieven eindelijk van die zever afgeraakt.
    Ja, dan ben je verkocht.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ook een keer die lui aan de telefoon gehad. Voor een GRATIS proefpakket ZONDER lidmaatschap. Het enige dat ze moesten horen was 'JA'. Naiëve zus deed dit natuurlijk. Na diverse telefoons en 3 aangetekende brieven eindelijk van die zever afgeraakt.
    Kunnen ze dan eigenlijk bewijzen dat JIJ "ja" hebt gezegd? Misschien hebben ze wel een verkeerd nummer gedraaid. Ik heb in elk geval een goeie tip om van die kerels af te komen: als ze beweren dat er iemand toegezegd heeft lid te worden, laat hen dan weten dat de persoon in kwestie minderjarig was (jong broertje, nichtje, eender wie, als hij of zij maar minder dan 18 jaar was op het ogenblik van het opnemen van de telefoon). Dan zitten zij met een juridisch ei in hun broek van hier tot in Tokio want iets aansmeren aan minderjarigen is strafbaar, zij moeten checken dat hun klant meerderjarig is!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Kunnen ze dan eigenlijk bewijzen dat JIJ "ja" hebt gezegd? Misschien hebben ze wel een verkeerd nummer gedraaid. Ik heb in elk geval een goeie tip om van die kerels af te komen: als ze beweren dat er iemand toegezegd heeft lid te worden, laat hen dan weten dat de persoon in kwestie minderjarig was (jong broertje, nichtje, eender wie, als hij of zij maar minder dan 18 jaar was op het ogenblik van het opnemen van de telefoon). Dan zitten zij met een juridisch ei in hun broek van hier tot in Tokio want iets aansmeren aan minderjarigen is strafbaar, zij moeten checken dat hun klant meerderjarig is!
    Zoiets is altijd moeilijk natuurlijk. Maar m'n zus verteld dat ze alleen Ja moesten horen en dat dan alles geregeld zou worden. Op dat moment was zij 16 jaar, maar bewijs dat alles maar eens. Terugbellen om af te zeggen had echt geen zin, wij hebben dit diverse keren gedaan, diverse keren kreeg ik te horen dat het werd afgesloten, doch werd dit pas gedaan na 3 aangetekende brieven naar ECI. Ze trekken zich er niets van aan wie 'ja' zegt volgens mij. Het blijft moeilijk. Maar ik weet 1 ding: NOOIT geen ECI meer hier!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  11. #11

    Standaard

    Hij staat nog op de site, alleen staat er op=op bij. Als je na de tweede bestelling opzegt dan ben je ruim op tijd.

  12. #12

    Standaard

    Zijn er mensen die hier nog regelmatig bestellen? Moest voor mijn grootouders hier wat zaken op bestellen (boek, dvd, ...) & kreeg alles toegestuurd in deelleveringen. Betaalmethode was op zicht.

    Echter in de pakketjes zat een pakbon waarop stond dat de factuur later zal worden toegestuurd, maar anderhalve week na ontvangst van eerste deellevering is er nog altijd geen factuur te bespeuren. Contact via telefoon is onmogelijk, na vele keren bellen gewoon bandje die afspeelt dat het druk is & gewoon inhaakt. E-mails reageren ze niet op.

    Ik ben bang dat mijn grootouders gauw een aanmaning zullen krijgen voor hun bestelling waarvoor ze allereerst zelfs geen factuur hebben ontvangen. Nog mensen met zo'n ervaringen?

  13. #13

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    ECI is toch failliet?
    Nee werd tijd geleden overgenomen door Novamedia...

  15. #15

    Standaard

    Sinds overname kan ik niet meer met acceptgiro betalen (was ik zo gewend en ben al lang lid), nu alleen maar gelijk betalen zeg maar bij de Nederlandse site. Dus 'op zicht bestellingen' kunnen niet meer (of bedoel je hiermee dat je zonder kosten het kunt terugsturen)? Of zijn ze recent lid geworden ?

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HUYG Bekijk bericht
    Sinds overname kan ik niet meer met acceptgiro betalen (was ik zo gewend en ben al lang lid), nu alleen maar gelijk betalen zeg maar bij de Nederlandse site. Dus 'op zicht bestellingen' kunnen niet meer (of bedoel je hiermee dat je zonder kosten het kunt terugsturen)? Of zijn ze recent lid geworden ?
    Nee hoor op de Belgische site kan je nog kiezen voor "Achteraf betalen via overschrijving"...

  17. #17

    Standaard

    ECI is keitraag in verzendingen.
    Heb Snowpiercer gepreorderd, is sinds dinsdag status verzonden en nog steeds niets binnen.
    Hopelijk morgen of beter vandaag meer geluk...

  18. #18

    Standaard

    ECI heet nu Bookspot: www.bookspot.nl

    Boekenclub ECI is vandaag live gegaan met de leden van vroeger maar met een nieuwe naam en uitstraling: Bookspot.nl. Het bedrijf is eigendom van Novamedia, de organisatie die ook achter boekhandel Scheltema in Amsterdam zit en de Postcode Loterij.

    Met de nieuwe naam wil Bookspot in Nederland en België gaan werken aan een nieuwe reputatie. Het stoffige, oude imago moet worden afgeschud en plaatsmaken voor een moderne online boekenwinkel. Waar bol.com inmiddels een allesomvattend warenhuis is geworden, positioneert Bookspot zich herkenbaar als niet veel meer dan alleen een boekwinkel.
    Het wordt wel een winkel waar de leden, net als vroeger, extra voordeeltjes krijgen. Zoals: “Met 4 aankopen per jaar krijg je 20% korting, op maar liefst 25.000 toptitels.” In de komende tijd wil de organisatie zijn aanbod uitbreiden van 730.000 titels naar 2 miljoen. Ook met Engelse werken.
    Novamedia is de eigenaar van eci/BookSpot. Het nam ECI over in 2014 vanuit het toenmalig faillissement. “De reden voor overname was destijds dezelfde als de missie van vandaag: het bevorderen van lezen onder alle lagen van de bevolking. Via goede doelen loterijen, media- en uitgeefactiviteiten wil Novamedia bijdragen aan een betere wereld.”
    “Novamedia heeft een passie voor de verbindende en verrijkende kracht van lezen en is actief op het boeken- en uitgeefvlak. Zij is, naast BookSpot, eigenaar van ’s lands grootste boekhandel, Scheltema te Amsterdam, en van Uitgeefhuis Nieuw Amsterdam, bestaande uit de uitgeverijen Bas Lubberhuizen, Fontaine Uitgevers, Nieuw Amsterdam en Wereldbibliotheek.”

    Bron: www.emerce.nl
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  19. #19

    Standaard

    Vandaag is Dunkirk dvd, blu-ray en 4K blu-ray dagdeal.

    4K disc is 16.99€ + 2€ verzending.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SAB Bekijk bericht
    goede actie blu-rays: 3 voor 25 (ook veel nieuwe titels die bij bol nog niet in de 3 voor 25 actie zitten):

    https://www.bookspot.nl/promo?AttribName=pricinggroupid&AttribValue=%7Bblu ray3voor25euro%7D&SiteSpecific=true&DisplayType=Sm allBlocks
    zou wel oppassen. vind het een vreemde toko. Had een game besteld tegen een zeer scherpe prijs, prijs is ineens veranderd en levertijd naar 4-6 weken terwijl hij bij elke winkel gewoon op voorraad is. Denk dat ze fout hadden gemaakt met de prijs en nu hopen dat mensen cancellen........enge praktijken...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    zou wel oppassen. vind het een vreemde toko. Had een game besteld tegen een zeer scherpe prijs, prijs is ineens veranderd en levertijd naar 4-6 weken terwijl hij bij elke winkel gewoon op voorraad is. Denk dat ze fout hadden gemaakt met de prijs en nu hopen dat mensen cancellen........enge praktijken...
    Eigenaar is Novamedia, dat ook eigenaar is van allerlei loterijen zoals de Postcodeloterij.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    zou wel oppassen. vind het een vreemde toko. Had een game besteld tegen een zeer scherpe prijs, prijs is ineens veranderd en levertijd naar 4-6 weken terwijl hij bij elke winkel gewoon op voorraad is. Denk dat ze fout hadden gemaakt met de prijs en nu hopen dat mensen cancellen........enge praktijken...
    Is het voormalige ECI. Misschien waren ze door hun (beperkte) voorraad heen en heb je gewoon pech. Overkomt iedereen wel eens. Heb zelf met deze webwinkel nooit enig probleem gehad. Als ik jou was zou ik maar nooit wat bij Amazon bestellen, waar daar veranderen de prijzen waar je bij staat...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #23

    Standaard

    Pas nog besteld. Keurig binnen. ze hadden Oh Moeder Wat is het heet hier voor 29 euro ( met NL ondertiteling ) Moet je wel 3 - 5 dagen wachten voor ie binnenkomt maar dat vind ik geen probleem.

  24. #24

    Standaard

    Recent bestelling gedaan en prima geleverd. Ook de levertermijn klopte heel goed met wat op hun site stond.

  25. #25

    Standaard

    Nou 4 juni zouden ze na mijn mail navraag gaan doen. Dinsdag 12 juni (vandaag) zelf maar gemaild want geen reactie nog.......dus zo soepel loopt het er allemaal niet
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •