Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 49 van 49 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Blijkbaar niet, ik hoop dat jij snel antwoord krijgt. Soms is het voor (web)winkels moeilijk om hun afspraken na te komen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Nou 4 juni zouden ze na mijn mail navraag gaan doen. Dinsdag 12 juni (vandaag) zelf maar gemaild want geen reactie nog.......dus zo soepel loopt het er allemaal niet

  2. #27

    Standaard

    Had mijn Blu-day box na 1 dag binnen, dus eerste aankoop daar was een goede ervaring. Nu ik dit zo lees is dat dus niet altijd het geval...

  3. #28

    Standaard

    Inmiddels een paar keer hier iets besteld. Geen problemen ervaren.

  4. #29

    Standaard

    Idd....heb al meerdere bestellingen gedaan hier , en altijd perfect geleverd .

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Atmos Bekijk bericht
    Idd....heb al meerdere bestellingen gedaan hier , en altijd perfect geleverd .
    Ik wacht inmiddels nog steeds op de bovenstaande bestelling.

    Na 2 maanden nog steeds de smoes dat deze levering verkeerd bezorgd was. Kennelijk kost het 2 maanden om dit opnieuw af te laten leveren. Bedoel de levering in het magazijn niet thuis.

    Tevens is het een game die overal te koop is dus lijkt me niet zo ingewikkeld hier voorraad van te krijgen.

    als deze levering er is weet ik niet of ik nogmaals ga bestellen daar...
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pretorian22 Bekijk bericht
    Ik wacht inmiddels nog steeds op de bovenstaande bestelling.

    Na 2 maanden nog steeds de smoes dat deze levering verkeerd bezorgd was. Kennelijk kost het 2 maanden om dit opnieuw af te laten leveren. Bedoel de levering in het magazijn niet thuis.

    Tevens is het een game die overal te koop is dus lijkt me niet zo ingewikkeld hier voorraad van te krijgen.

    als deze levering er is weet ik niet of ik nogmaals ga bestellen daar...
    https://www.consuwijzer.nl/elektroni...t-thuisbezorgd

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht


    Na 2.5 maand aan het lijntje gehouden te zijn met standaard meldingen dat de status van de bestelling vertraagd was.

    persoonlijk contact met fantasieverhalen dat de levering die ze zouden krijgen verkeerd bezorgd was en naar hun gebracht moest worden (want ja dat duurt binnen Nederland ook echt 2,5 maand) Zelfs Aliexpress is stukken sneller

    Kreeg ik van het weekend een standaard sjabloon mailtje dat het artikel niet meer leverbaar is en geannuleerd wordt....geld wordt teruggestort binnen 14 dagen


    BE-LA-CH-EL-IJK!!! ik koop bij deze onbetrouwbare toko echt never nooit meer iets.

    leugens leugens leugens......totaal geen inzet voor de klant....standaard mailtjes......wordt totaal geen moeite gedaan op te lossen of tegemoet te komen....kots ervan
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  8. #33

    Standaard

    Dit is gewoon hun manier om ervoor te zorgen dat je die game niet tegen die lage prijs gaat krijgen om zo waarschijnlijk een fout te verdoezelen. Ik weet het prijsverschil niet tov de gangbare prijs, maar wellicht had je deze uitslag wel kunnen voorzien. Niet chique van die toko, maar dit gebeurt dagelijks denk ik.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dit is gewoon hun manier om ervoor te zorgen dat je die game niet tegen die lage prijs gaat krijgen om zo waarschijnlijk een fout te verdoezelen. Ik weet het prijsverschil niet tov de gangbare prijs, maar wellicht had je deze uitslag wel kunnen voorzien. Niet chique van die toko, maar dit gebeurt dagelijks denk ik.

    Dat denk ik ook of weet ik wel zeker. Heb ze dit ook in meerdere mails aangegeven maar ze do.en of hun neus bloed.
    totaal geen service, leugens, geautomatiseerde mails.

    mij zien ze niet meer terug daar bij dat zooitje dat ze online shop noemen.

    Voormalig eci ging ik vroeger naartoe maar dit....als je de namen Googled allemaal scholieren die mailen....geen kennis van zaken niks...raar man dat steeds minder mensen fysieke media aanschaffen
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  10. #35

    Standaard

    5% korting met de volgende code:

    Zomeractie19

  11. #36

    Standaard

    Bij Bookspot vorige week de blu ray box van de Flintstones besteld.
    Voor 31.49 dat is met de 10% vip korting.
    Maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen maar het geld is wel van mijn rekening gehaald.

    De box staat nu wel weer voor 70.99 €.
    Toch maar eens een berichtje gestuurd naar Bookspot.
    Ze gaan er achteraan.
    En kreeg net een mail dat hij binnien 2 dagen geleverd ga worden.

    Hopen maar dan

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Bij Bookspot vorige week de blu ray box van de Flintstones besteld.
    Voor 31.49 dat is met de 10% vip korting.
    Maar ik heb hem nog steeds niet ontvangen maar het geld is wel van mijn rekening gehaald.

    De box staat nu wel weer voor 70.99 €.
    Toch maar eens een berichtje gestuurd naar Bookspot.
    Ze gaan er achteraan.
    En kreeg net een mail dat hij binnien 2 dagen geleverd ga worden.

    Hopen maar dan
    Yabbadabbadoo!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #38

    Standaard

    Zo jammer
    Onze leverancier van de assortimenten film, muziek en games is gestopt. Als gevolg hebben we helaas moeten besluiten om onze focus volledig te richten op Nederlandstalige boeken, eBooks en Engelstalige boeken.

  14. #39

    Standaard

    Ik las het ook net. Ik was premium lid, zodat je 10% korting kreeg. Blijf zo weinig over qua concurrentie.

  15. #40

    Standaard

    Tja, ze heten niet voor niets Bookspot. Komt gewoon door al die Nederlanders die allemaal maar aan het streamen geslagen zijn en voor een prikkie (en het liefst nog gratis) onbeperkt films willen kijken. Je verandert er niets aan.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #41

    Standaard

    Dat is balen. Ik ben benieuwd of ze nu nog die € 0,99 zullen afschrijven.
    Laatst aangepast door Frank : 14-03-2023 om 15:16

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Dat is balen. Ik ben benieuwd of ze nu nog die € 0,99 zullen afschrijven.
    Waarschijnlijk wel, want daarmee krijg je ook korting op Engelse boeken. Ik heb premium vandaag meteen stop laten zetten.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Waarschijnlijk wel, want daarmee krijg je ook korting op Engelse boeken. Ik heb premium vandaag meteen stop laten zetten.
    Dan ga ik dat ook doen, want ik zal er niet meer bestellen. Wel raar, trouwens, dat je als klant geen mail hierover hebt gekregen.

  19. #44

    Standaard

    Vorige week nog wat bij besteld. Niet gedacht dat het de laatste keer zou zijn.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #45

    Standaard

    Ik kreeg net een mail van Bookspot over de 10% Premiumkorting waarin staat dat je ook korting krijgt op muziek, games, films en series. Niet echt actueel dus.

    EDIT: Inmiddels staat er een andere uitleg over waarom ze alleen nog boeken verkopen.

    BookSpot heeft de keuze gemaakt zich volledig te focussen op Nederlandstalige boeken, eBooks en Engelstalige boeken. Als gevolg daarvan bieden wij de assortimenten film, muziek en games niet langer aan.
    Laatst aangepast door Frank : 15-03-2023 om 20:11

  21. #46

    Standaard

    Lekkere communicatie allemaal.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Inmiddels staat er een andere uitleg over waarom ze alleen nog boeken verkopen.

    BookSpot heeft de keuze gemaakt zich volledig te focussen op Nederlandstalige boeken, eBooks en Engelstalige boeken. Als gevolg daarvan bieden wij de assortimenten film, muziek en games niet langer aan.
    Maar er staat niet echt aangegeven waarom ze die keuze gemaakt hebben. Als ze nu eerlijk zeggen dat de verkoop van films, CD's en games achterblijft bij de verwachtingen (lees: niet genoeg winstgevend zijn), dan begrijp ik dat. Dankzij de vaste boekenprijs in Nederland weet de boekenverkoop zich immers nog steeds goed te handhaven en zijn er (gelukkig) nog steeds boekwinkels.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar er staat niet echt aangegeven waarom ze die keuze gemaakt hebben. Als ze nu eerlijk zeggen dat de verkoop van films, CD's en games achterblijft bij de verwachtingen (lees: niet genoeg winstgevend zijn), dan begrijp ik dat. Dankzij de vaste boekenprijs in Nederland weet de boekenverkoop zich immers nog steeds goed te handhaven en zijn er (gelukkig) nog steeds boekwinkels.
    Ze zijn natuurlijk niet verplicht om de reden bekend te maken. Zoals er eerst stond was hun leverancier ermee gestopt, en later stond er dat het hun eigen keuze was. Ik denk dat het eerste statement dicht bij de waarheid ligt, en dat Bookspot vervolgens ervoor heeft gekozen om geen vervangende leverancier te gaan zoeken en er maar helemaal mee te stoppen.

  24. #49

    Standaard

    Ik krijg net de volgende mail:


    Beste Raymond,

    Helaas moeten wij mededelen dat BookSpot 22 december 2023 gaat stoppen.
    Waarom stopt BookSpot?
    BookSpot is onderdeel van de Audax groep. Om binnen het bedrijf efficiënter en met meer focus te kunnen werken, wordt het aantal retailmerken beperkt.
    Welke gevolgen heeft dit voor jou?
    Bestellen op BookSpot kan nog tot en met 20 december 2023. Je account zal nog tot en met 21 december 2023 beschikbaar zijn. We raden je aan om je eBooks en facturen veilig te stellen door deze te downloaden naar je PC en/of eReader. Heb je nog meer vragen?

    Bekijk dan hier onze klantenservice pagina met alle vragen omtrent het stoppen van BookSpot.

    Heb je nog openstaande tegoeden?
    Bekijk hier of je nog tegoed hebt openstaan. We raden je aan om deze vóór 20 december 2023 te verzilveren.
    Bruna staat voor je klaar!
    Wij zijn blij met jou als klant en blijven daarom voor je klaar staan op bruna.nl. Bruna heeft een uitgebreid assortiment aan Boeken, eBooks, Spel & speelgoed, kantoorartikelen en meer! Kies je voor afhalen in de winkel dan is verzending altijd gratis.
    Vragen? We zitten voor je klaar.
    Bel 030 8909000 of stuur een appje naar 06 12314470.
    Of kijk bij de veelgestelde vragen.

    Hartelijke groet,
    Team BookSpot

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •