De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Pioneer "plasma 2.0" welke generatie?

    Welke generatie Pioneer plasma tv's zullen onder "plasma 2.0" vallen? Is dat generatie 9?

    Is er al iets bekend over een release datum?

    /cheers
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MZonneveld Bekijk bericht
    Welke generatie Pioneer plasma tv's zullen onder "plasma 2.0" vallen? Is dat generatie 9?

    Is er al iets bekend over een release datum?

    /cheers
    Generatie 8 moet nog op de markt komen dus volgens mij ben je wat vroeg met je vraag....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Trouwens, pardon my ignorance, maar wat is "plasma 2.0" juist ? Lijkt me voornamelijk een marketing term, of zijn er daadwerkelijk specificatie-vereisten aan verbonden ?

  4. #4

    Standaard

    Marketing term, ze zouden niet op de oude generatie zijn verder gegaan, maar opnieuw vanaf scratch zijn ontworpen.

    dus ga eens naar een 8g kijken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #5
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    De Pioneer 428 staat sinds gisteren bij ons in de winkel te draaien. Echt goed heb ik er nog niet naar kunnen kijken.

    de g8 modellen zijn er dus al wel. Dit model heeft 16.000:1 contrast.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    De Pioneer 428 staat sinds gisteren bij ons in de winkel te draaien. Echt goed heb ik er nog niet naar kunnen kijken.

    de g8 modellen zijn er dus al wel. Dit model heeft 16.000:1 contrast.
    Ben benieuwd naar je mening t.o.v. de zesde en zevende generatie.

  7. #7

    Standaard

    Pioneer heeft zelf de 8 reeks als plasma 2.0 omgedoopt.
    Hij zou een zeer grote vooruitgang hebben geboekt tegenover de vorige generaties.

    Zelf heb ik ze nog niet getest
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  8. #8

    Standaard

    Ik ga ze ook op zeer korte termijn bekijken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  9. #9
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harrie van Geleuken Bekijk bericht
    Ben benieuwd naar je mening t.o.v. de zesde en zevende generatie.
    Ik ben zelf ook wel benieuwd hiernaar. Ik kan ze a.s. vrijdag of zaterdag pas wat beter bekijken.

  10. #10

    Standaard

    Ze zijn inderdaad al vanaf juni verkrijgbaar in 42 en 50 inch hd ready modellen, en zijn vanaf september te krijgen in full-hd versies van 50 en 60 inch. Heb tot nu toe alleen maar zeer positieve berichten vernomen op de prijskaartjes na. De goedkoopste Hd-ready's op dit moment voor de 4280xa: 2099,- en voor de 5080xa 3495, reken maar nog minstens een 1000 euro erbij voor een full-hd variant.

  11. #11
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    de fullhd 50" plasma komt te liggen op de 5000-5500 euro.

  12. #12

    Standaard

    Argg 5 ruggen. Aan de andere kant, 1500 duurder dan de pana...
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #13

    Standaard

    tja, en 2000 eur goedkoper dan de PDP 5000 EX, de prijzen gaan gelukkig wat omlaag bij Pioneer. Jammer dat er geen Full-HD 42" komt..

  14. #14
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Pioneer moet de prijzen wel bijschroeven gezien de hard dalende prijzen bij de concurrentie.

    Opzich behoorlijk aan de prijs die pioneer schermen, maar een lust voor het oog.

  15. #15

    Standaard

    Daar heb je gelijk in, vind het ook jammer dat de prijzen zo hoog liggen. Maar als ik een TV koop moet die ook flink wat jaren meegaan en dan koop ik liever een waar ik ook echt tevreden mee wordt. Tuurlijk er komt altijd wel weer wat beters, maar ik heb maar weinig LCD's/Plasma's gezien waar ik lang naar zou willen kijken daar komt met de nieuwe generatie pioneer's wel verandering in. Nu wordt het ook wel redelijk tijd om over te stappen aangezien de meeste nieuwe DVD's en TV-uitzendingen breedbeeld worden. P.S. ben je ze onderhand al gaan bekijken?

  16. #16
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    nee, nog niet gezien. Vrijdag kan ik pas kijken aangezien ik part-time werk

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    nee, nog niet gezien. Vrijdag kan ik pas kijken aangezien ik part-time werk
    Dat moet ook gebeuren om deze niet al te goedkope apparatuur te betalen. In de vakantie moet ik nog even flink bijklussen om later dit jaar een platte TV te kunnen kopen, eerst was ik aan het denken aan de 5010 of de 5080 maar dit wordt qua grootte toch niet realiseerbaar op mijn kamer. Ik hoop dat de 106cm groot genoeg valt, als ik het opmeet is dat al een enorme grootte voor op m'n kamer. Bovendien ga ik al zo'n 35 cm vooruit op mijn huidige CRT(zonder het bijrekenen van de zwarte balken die nu zichtbaar zijn bij Widescreen films). Het enige waar ik mee blijf zitten is dat de 4280 of de 428 geen Full-HD is maar vanaf 3 meter is dit toch niet meer zo goed zichtbaar begrijp ik op dit forum? Jammer dat in mijn nabije omgeving maar weinig Pioneer dealers zijn...

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Trouwens, pardon my ignorance, maar wat is "plasma 2.0" juist ? Lijkt me voornamelijk een marketing term, of zijn er daadwerkelijk specificatie-vereisten aan verbonden ?
    Plasma 2.0 zou o.a een ongelooflijke contrast ratio hebben (geruchten van > 100.000:1) en de SED tv's wegblazen, maar goed het zou ook allemaal bladibla kunnen zijn.
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  19. #19
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    De pioneer even bekeken.

    Hij had verreweg de beste kleuren van alle schermen die wij hebben staan. De scherpte was ook dik inorde. zelfs met 720p signaal zag hij er goed uit.

    Voor zover ik kon beoordelen in de winkel (veel licht) waren de zwartwaardes ook erg goed. Ik zag behoorlijk wat verschil met de Samsung 42q91 plasma.

  20. #20

    Standaard

    Heb hem gisteren bekeken in Fnac Antwerpen. Was zeer onder de indruk van de kleuren én van de zwartweergave. Zwart is inderdaad echt zwart (hij was de into van de nieuwe Bond aan het spelen, met veel zwarte scenes dus), een gemis bij de lcd's die naast de pio stonden te spelen....
    Voor mij de beste flatscreen die ik tot nu toe gezien heb én vanaf nu op n°1 op mijn verlanglijstje...
    Maar heeft iemand hem al dvd en analoge tv zien spelen ? Volgens FWD (Belgisch magazine ivm HT) zou hij ook dit fantastisch doen....

    Eric
    Pioneer KURO PDP-4280XA | Denon-1720 | Denon AVR-1308 | Denon SYS-56HT | PS3 | HD digital tv and HD Digicorder | Harmony One universal remote | fully-wired by MONSTER (400HDMI/Video2/Interlink LightSpeed 100)

  21. #21

    Standaard

    Helaas niet de tijd gehad om de nieuwe Pio te bekijken, de rete-strakke weergave van het sd èn hd materiaal ook op 24fps zal voor mij ook wel de doorslag geven.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  22. #22
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    Helaas niet de tijd gehad om de nieuwe Pio te bekijken, de rete-strakke weergave van het sd èn hd materiaal ook op 24fps zal voor mij ook wel de doorslag geven.
    Ik vond hem veruit de beste tv die wij verkopen op dit moment. En de Samsung M87 als LCD.

  23. #23

    Standaard

    De Pioneer PDP-LX508D maakt me erg nieuwsgierig. Ik ben beniewd hoe 'ie presteert met het snellere camerawerk.
    | owned & wishlist | evil dead collection | StarTrader / SafeTrader
    Groovy... - Bruce Campbell

  24. #24

    Standaard

    Ik ben inderdaad erg benieuwd naa de LX....full hd. Zal dit dan de eerste full hd'er zijn die en 24fps en sd materiaal perfect kan neerzetten zonder last te hebben van naijlen enz?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •