Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Not acceptable.
    Zonder in oude discussies te vervallen is iedereen uiteraard vrij om te gaan en zich op te houden waar hij/zij wil, als dat niet op ons forum is dan zij dat zo...
    Eric van Ballegoie

  2. #27
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Zonder in oude discussies te vervallen is iedereen uiteraard vrij om te gaan en zich op te houden waar hij/zij wil, als dat niet op ons forum is dan zij dat zo...
    Je zou misschien eens voorbij de "Not acceptable" kunnen kijken en zien dat er constructieve opmerkingen achter schuilgaan.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded

    Je zou misschien eens voorbij de "Not acceptable" kunnen kijken en zien dat er constructieve opmerkingen achter schuilgaan.
    have to agree with jade on this one !!!

  4. #29

    Standaard

    De manier die ze gebruiken bij gabtraders (Good traders Agains Bad traders) werkt ook wel mooi. Als zoiets nou eens zou bestaan voor andere traders...

    Wil er wel meer over zeggen, maar zal andere keer zijn.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Wij (de Crew) hebben hierover gesproken met elkaar en voorlopig gaan we een dergelijk systeem waarschijnlijk niet introduceren. Andere zaken hebben onze prioriteit, naar dit 'probleem' (is er uberhaupt een probleem??) kijken we over een tijdje weer.
    Ik heb je weleens in een pm uitgelegd dat je er geen systeem voor hoeft te introduceren etcetera, veel moeite kost het je niet. Alleen mij maar....remember

  6. #31

    Standaard

    rijn ik vrees dat het de moeite nt loont om nog te proberen bepaalde mensen van het beheer te overtuigen van het nut van het systeem

    dus een tip voor de andere forummers om een aantal rotte appels te herkennen

    de traders list

    op dvdforum.be

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    rijn ik vrees dat het de moeite nt loont om nog te proberen bepaalde mensen van het beheer te overtuigen van het nut van het systeem

    dus een tip voor de andere forummers om een aantal rotte appels te herkennen

    de traders list

    op dvdforum.be
    inderdaad, ik doe dus ook geen moeite meer. Komt er toch niet van

  8. #33
    Ernest Hamstra
    Guest

    Standaard

    Rein,

    Is het misschien een idee om een thread te starten in General Chat of Algemeen, en deze door jou te laten 'onderhouden', d.w.z. Iedereen zet z'n bevindingen met diverse traders erin of pm't ze aan jou en jij houdt in de bovenste post een lijst met Gold Traders en Bad Traders bij.

    Crew, dit is geenszins bedoeld om olie op het vuur te gooien, maar het leek mij een aardige gulden middenweg.

    Indien het doorgaat, Rein, ik heb al wel een lijstje met Gold Traders van dit forum voor je.

    Ernest

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra

    Crew, dit is geenszins bedoeld om olie op het vuur te gooien, maar het leek mij een aardige gulden middenweg.
    Ik heb daar geen problemen mee hoor! De enige reden dat we dit (nog) niet vanuit de Crew organiseren is omdat wij andere zaken voor laten gaan. Dat wil dus niet zeggen dat we tegen het initiatief zijn.
    Eric van Ballegoie

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ernest Hamstra
    Rein,

    Is het misschien een idee om een thread te starten in General Chat of Algemeen, en deze door jou te laten 'onderhouden', d.w.z. Iedereen zet z'n bevindingen met diverse traders erin of pm't ze aan jou en jij houdt in de bovenste post een lijst met Gold Traders en Bad Traders bij.

    Crew, dit is geenszins bedoeld om olie op het vuur te gooien, maar het leek mij een aardige gulden middenweg.

    Indien het doorgaat, Rein, ik heb al wel een lijstje met Gold Traders van dit forum voor je.

    Ernest
    Hierboven staat al dat Eric er geen problemen mee heeft dat we dit zelf gaan doen. Ik heb hem dat vorige maand al voorgesteld, toen vond hij het nog geen goed plan. (?)

    Ik ga dus inderdaad zo'n thread aanmaken en daarin bijhouden hoe het ruilen gaat. Bijvoorbeeld door elke dag een samenvatting van het 'gehandel' van die dag. En inderdaad een lange lijst met de zogenoemde 'goldtraders'.

    Komt goed!

  11. #36

    Standaard

    nu drie dagen later blijkt toch dat veel mensen het best handig vinden die lijst. Daar ben ik blij mee, dan doe ik het niet voor niets.

    Nu hopen dat iedereen het ff meldt als een ruil is afgelopen, dan hoef ik niet teveel de threads door de spitten. Scheelt een hoop werk voor mij.

  12. #37
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik zal het in ieder geval melden wanneer ik een ruil/(ver)koop heb gedaan en zal de andere partij er ook toe aanzetten.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Ik zal het in ieder geval melden wanneer ik een ruil/(ver)koop heb gedaan en zal de andere partij er ook toe aanzetten.
    klasse!! Bedankt Jaded.

  14. #39

    Standaard

    ik ook gezien ik een groot voorstander ben van het systeem maar dat had je al wel geraden

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Nu hopen dat iedereen het ff meldt als een ruil is afgelopen, dan hoef ik niet teveel de threads door de spitten. Scheelt een hoop werk voor mij.
    Is het niet een idee om 1 topic te maken waarin iedereen zijn / haar bevindingen zet zoals op dvdforum en de topicstarter, in dit geval jij denk ik, Rein, houdt bovenin de tussenstand bij? Eigenlijk dus precies eender als dvdforum. Hoef je ook niet steeds alle topics af te lopen, wat me namelijk ook vrij lastig lijkt, als meerdere dvds in 1 topic worden aangeboden. Denk dat je dan snel het overzicht kwijtraakt. Tenslotte kan niemand andersmans bericht wijzigen, behalve de starter.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Irene


    Is het niet een idee om 1 topic te maken waarin iedereen zijn / haar bevindingen zet zoals op dvdforum en de topicstarter, in dit geval jij denk ik, Rein, houdt bovenin de tussenstand bij? Eigenlijk dus precies eender als dvdforum. Hoef je ook niet steeds alle topics af te lopen, wat me namelijk ook vrij lastig lijkt, als meerdere dvds in 1 topic worden aangeboden. Denk dat je dan snel het overzicht kwijtraakt. Tenslotte kan niemand andersmans bericht wijzigen, behalve de starter.
    dat gebeurt toch al in dit topic? Of begrijp ik je idee verkeerd?

  17. #42

    Standaard



    Beetje druk op het moment, had het topic nog niet gezien. Maar dat bedoelde ik inderdaad.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Irene


    Beetje druk op het moment, had het topic nog niet gezien. Maar dat bedoelde ik inderdaad.
    ok dan, mooi dat je het gevonden hebt.!
    Crew..Hoe vinden jullie dat het in elkaar steekt nu?

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap


    ok dan, mooi dat je het gevonden hebt.!
    Crew..Hoe vinden jullie dat het in elkaar steekt nu?
    Ik moet zeggen dat je het erg voortvarend hebt opgepakt! Wellicht kunnen we de thread verplaatsen naar het handels-gedeelte en hem daar in een nieuw sub-forum ( Info over handelaars ) plaatsen?
    Eric van Ballegoie

  20. #45

    Standaard

    Ja, is een goed plan. Jullie moeten maar zelf zien in welk jasje je het wilt gieten, maar verplaatsen lijkt me wel verstandig ja. Anders weten nieuwe leden niet dat het met ruilen te maken heeft ofzo.

    Ik merk de veranderingen wel.....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik merk de veranderingen wel.....
    Ik ga nu eerst twee weken op vacantie. Laten we het zo lang nog even aankijken, na mijn terugkomst (15 juni) gaan we de boel omgooien als inderdaad blijkt dat dit systeem blijvend nuttig is ok?
    Eric van Ballegoie

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie


    Ik ga nu eerst twee weken op vacantie. Laten we het zo lang nog even aankijken, na mijn terugkomst (15 juni) gaan we de boel omgooien als inderdaad blijkt dat dit systeem blijvend nuttig is ok?
    ja is goed. Prettige vakantie!
    Ik ben trouwens van 22 juli tot 5 augustus op vakantie, dus dan sta ik weer ff stil.....maar dat boeit niet zoveel denk ik.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •