Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 111 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Helaas geen Ben, wie denken jullie dat er nu kans maakt?
    Zou Zack Snyder de film laten regisseren.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Zou Zack Snyder de film laten regisseren.
    Zack filmt mooi hij moet alleen geen script schrijven.

    Superman[2013] wordt wel wat.Regi Snyder,producer Nolan en story Goyer.
    Laatst aangepast door jeroeni : 25-08-2012 om 12:25

  3. #28

    Standaard

    Het zou mooi zijn als Josh Whedon dit ook kon doen..of een Nolan ..helaas ..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Het zou mooi zijn als Josh Whedon dit ook kon doen..of een Nolan ..helaas ..
    Voor Nolan zou het een te onrealistische wereld zijn.want dan krijgt ie in 1 keer te maken met helden die superkrachten hebben.

  5. #30

    Standaard

    Klopt want Nolan heeft natuurlijk niets met bovennatuurlijke krachten ( inception, the prestige, man of steel )

  6. #31

    Standaard

    The Wachowskis in the Running to Direct Justice League Movie?
    Source: Moviehole August 25, 2012

    Following yesterday's comments by Ben Affleck that he is not working on the Justice League movie comes word that "The Matrix" trilogy helmers Andy and Lana Wachowski may be in contention for the job as well.

    According to Moviehole, "Warner Bros are apparently jazzed with “Cloud Atlas”, and love that it’s as much a spectacle as it is a showcase for the immense ensemble involved, so it makes sense the W’s are under consideration."

    Besides bringing the blockbuster "Matrix" trilogy to the big screen, the Wachowkis co-wrote and produced the graphic novel adaptation V For Vendetta, and directed, wrote and produced Speed Racer. Warner Bros. will release their Cloud Atlas in theaters on October 26.

    Will Beall is writing the script for Justice League, which is expected to include such popular characters as Batman, Superman, Green Lantern, Wonder Woman and The Flash.

    Do you think the Wachowskis would be a good fit for this project?
    Wat zouden we hiervan vinden?

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wat zouden we hiervan vinden?
    Dat zou te gek zijn,ondanks een paar mindere films[regi/producer]geloof ik wel dat dit een goede keuze zal zijn.
    Zij hebben bij mij met The matrix toch een soort van vertrouwen opgebouwd.
    Wel kan ik Cloud Atlas op dit moment nog moeilijk plaatsen,De trailer is lang
    maar ???????.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Wat zouden we hiervan vinden?
    Ligt eraan waarze naar toe willen met Justice League. Moet het luchtig zijn of juist realistisch (voorzover dat kan hierbij) en je kunt nog zoveel meer kanten op. The Matrix was idd super, maar de 2 vervolgen veel minder. En daarna heb ik niet zoveel meer vernomen van ze.

    Ik denk niet dat ze zo geschikt zouden zijn als ze de weg zouden vervolgen in de stijl van Man of Steel (zoals dat er nu uitziet in de trailers). Gewoon een gevoel: kan het niet goed uitleggen. Maar ik moet maar steeds denken aan de belachelijke plot in Matrix Revolutions (veel te over the top en totaal ongeloofwaardig).

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    Ligt eraan waarze naar toe willen met Justice League. Moet het luchtig zijn of juist realistisch (voorzover dat kan hierbij) en je kunt nog zoveel meer kanten op. The Matrix was idd super, maar de 2 vervolgen veel minder. En daarna heb ik niet zoveel meer vernomen van ze.

    Ik denk niet dat ze zo geschikt zouden zijn als ze de weg zouden vervolgen in de stijl van Man of Steel (zoals dat er nu uitziet in de trailers). Gewoon een gevoel: kan het niet goed uitleggen. Maar ik moet maar steeds denken aan de belachelijke plot in Matrix Revolutions (veel te over the top en totaal ongeloofwaardig).
    Wil je anders zijn als die Avengers ga dan voor de Nolan aanpak.

  10. #35

    Standaard

    "Nieuwe Batman voor het eerst in Justice League"



    Volgens bronnen van de fansite Batman-On-Film zien we Batman pas weer voor het eerst terug in de Justice League film, waar Warner Bros. eindelijk echt werk van lijkt te gaan maken. We hoeven voorlopig dus geen reboot te verwachten rond The Caped Crusader. Tevens staat regisseur Brett Ratner volgens de fanwebsite Superman Super Site op de shortlist om Justice League te regisseren.

    Het script van Justice League wordt op dit moment geschreven door Will Beall, bekend van het scenario voor Gangster Squad (2013). De afzonderlijke film rond dezelfde Batman zou pas na de Justice League film moeten verschijnen, waarmee er waarschijnlijk een start wordt gegeven aan de "DC Cinematic Universe." De eerste film in deze reeks samenhangende films rond de superhelden van DC Comics zou overigens ook Man of Steel (2013) kunnen zijn.

    De website Superman Super Site meldt dat Warner Bros. regisseur Brett Ratner ziet als de man die plaats moet nemen achter de camera. Warner zou zeer tevreden zijn met het werk dat Ratner eerder als producent en regisseur afleverde voor de studio. Ratner is voornamelijk bekend van zijn Rush Hour films en is bij de superheldenfilmfans geen geliefde naam, aangezien zijn X-Men: The Last Stand (2006) zeer mager werd ontvangen. De Marvel film groeide uiteindelijk wel uit tot de financieel succesvolste X-Men film.

    Eerder werden Ben Affleck en de Wachowski’s in verband gebracht met de regieklus. In het geruchten wereldje circuleren ook namen als Zack Snyder (Man Of Steel), Ruben Fleischer (Zombieland) en McG (Terminator Salvation).

    Bron : Filmtotaal.nl

  11. #36

    Standaard

    lijkt me een goed plan om batman voorlopig niet z'n eigen film te geven.
    ben wel heel benieuwd naar JL.

  12. #37

    Standaard

    Ratner, asjeblieft niet zeg


  13. #38

    Standaard

    Van mij hoeft er ook geen JL te komen..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Ratner, asjeblieft niet zeg
    inderdaad

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    inderdaad
    Waarom niet? Zet er dan alleen wel iemand bij die weet hoe ie een verhaal moet vertellen. Laat m ook niet het script schrijven. Maar als je het hebt over actiescenes (en daarvan moeten er toch wel wat in zon JL-film) dan heb je aan Ratner een hele goede.

    Je kunt bijv zeggen van X-men Last stand wat je wilt maar de actiescenes waren, vond ik, bijzonder goed opgebouwd, prima te volgen qua actie. En dat waren stuk voor stuk megagrote scenes.

  16. #41

    Standaard

    Armie Hammer alsnog Batman in 'Justice League'?



    In 2007 probeerde Warner Bros. een Justice League film van de grond te krijgen en het zag er naar uit dat de destijds onbekende Armie Hammer (The Social Network, 2010) de rol van Batman zou gaan spelen. Zoals jullie weten kwam hier uiteindelijk niets van terecht en het project hangt sindsdien van geruchten aan elkaar. Het laatste nieuwtje is dat Hammer opnieuw op de radar van WB zou staan om Batman te gaan spelen.

    De acteur kreeg al eens het vertrouwen van de studio toen ze hem castten in J. Edgar. Daarbij is hij met zijn 26 jaar aanzienlijk jonger dan Christian Bale in Batman Begins (2005) en Michael Keaton in Batman (1989), wat Hammer geschikt zou maken voor een langlopende franchise. Misschien ontstaat er vanuit Justice League wel weer een compleet nieuwe Batman franchise waarin Hammer de hoofdrol zou kunnen spelen.

    Will Beall (Gangster Squad) werkt momenteel aan het script en onder andere Ben Affleck en de Wachowski's werden onlangs genoemd voor de regie. Het project heeft echter nog geen groen licht en het zomaar nog jaren kunnen gaan duren. Tot die tijd speculeren we er gewoon maar op los...

    Hier een video uit 2010 waarin Hammer praat over het destijds geschrapte project.

    Bron : Filmtotaal.nl

  17. #42

    Standaard

    pff neeh..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #43

    Standaard

    Nou het maakt me niet uit als hij de nieuwe batman wordt eigenlijk.

  19. #44

    Standaard

    Hij heeft in mijn ogen geen Bruce uitstraling. Te jong, ivm met de andere Bruce Waynes. Nee, past niet in het rijtje..maar zoiezo hoeft een JL niet voor mij (kan altijd nog veranderen).

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  20. #45

    Standaard

    Wat volgens mij wel moeilijk om een waardig opvolger te vinden voor de rol van bruce/batman
    En dat ie wat jonger is maakt in principe geen zak uit eigenlijk.

  21. #46

    Standaard

    'Justice League' in de zomer 2015



    In de zomer van 2015 komt volgens LA Times het superheldengenre tot een nieuw hoogtepunt. Naast dat op 1 mei 2015 The Avengers 2 van Marvel Studios verschijnt, zet Warner Bros./DC Comics alles op alles om het langverwachte Justice League in dezelfde periode te releasen. De opnames zouden volgend jaar moeten starten.

    Er is nog geen regisseur aangesteld, ondanks dat er al een script ligt van schrijver Will Beall, bekend van de scripts voor de toekomstige films Gangster Squad en Logan's Run. Volgens de geruchten bestaat het Justice League superheldenteam uit minimaal de DC Comics helden Batman, Superman, Green Lantern, Wonder Woman en The Flash.

    De LA Times meldt ook dat WB achter Christopher Nolan aanzat om de film te produceren. Deze heeft echter niet toegehapt. Overigens is Nolan wel de producent van Man of Steel, die volgende zomer verschijnt. Acteur Henry Cavill, die in de Superman reboot de titelrol vervuld, zou moeten terugkeren in Justice League. Naast de The Dark Knight trilogie bracht Warner Bros. onlangs ook het geflopte Green Lantern uit. Na Justice League zouden alle personages eigen films krijgen.

    In 2015 verschijnt ook Marvel Studios Ant-Man. De Fantastic Four remake zou tevens dat jaar moeten verschijnen.

    Bron : Filmtotaal.nl

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Hij heeft in mijn ogen geen Bruce uitstraling. Te jong, ivm met de andere Bruce Waynes. Nee, past niet in het rijtje..maar zoiezo hoeft een JL niet voor mij (kan altijd nog veranderen).
    Waarom gaan vergelijken met andere versies van Batman/Bruce. Dat lijkt me net zo'n onzin als dat steeds bij iedere acteur die James Bond gaat doen gezegd wordt van 'ja maar, die en die was anders" of "Hij is blond. Dat kan niet...".. Who cares wie het doet. Als ie maar goed kan acteren en hij geloofwaardig is op dat gebied.

  23. #48

    Standaard

    Ja dat bedoel ik..Armie Hammer geloofwaardig als Batman straks /goed acteren..:s Vond hem in the Social Network nou niet echt boeiend.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  24. #49

    Standaard

    Joseph Gordon-Levitt to play Batman in ‘Justice League’?
    Posted by Chris on November 27, 2012 | Justice League | Joseph Gordon-Levitt, Man of Steel


    By now we’ve all seen The Dark Knight Rises and know that Christopher Nolan left the door open by introducing a new Batman… Joseph Gordon-Levitt’s character, Robin “John” Blake. Drew McWeeny of HitFix just dropped a bombshell rumor regarding the future of Batman on film. According to McWeeny’s sources, Joseph Gordon-Levitt “absolutely will be appearing in Justice League as the new Batman”. But the story gets much more interesting than that. McWeeny goes on to explain that we may see Gordon-Levitt in the cape and cowl even before Justice League — in next summer’s Superman movie, Man of Steel.

    That’s right… Batman may have a cameo in Man of Steel to set up the inevitable Justice League movie that Warner Bros. hopes to release in the summer of 2015. According to Hitfix’s report, Warner Bros. is also looking to bring back at least one more character from Christopher Nolan’s Batman trilogy. Gary Oldman as Commissioner Gordon, perhaps?

    Keep in mind this is just a rumor right now, but HitFix is a credible website with a pretty good track record. Nonetheless, this is by far the biggest rumor regarding Batman’s future on the big screen we’ve heard yet. How do you feel about Joseph Gordon-Levitt suiting up as Batman?


    Read more at http://batman-news.com/2012/11/27/jo...hfGuPMpE8Xx.99
    Goed voor de continuïteit in DC world.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  25. #50

    Standaard

    Als Levitt Batman gaat spelen is dat wel continuïteit voor DC cinemetic universe maar dus geen Bruce Wayne in JL. Oplossing zou dan zijn om Bruce Wayne terug te laten keren in Batman reboot en Levitt, of beter gezegd het karakter Blake, laten terugkeren als Nightwing. Dick Grayson kan dan alsnog geïntroduceerd worden als Robin.
    Iig gaat Marvel de superhelden clash in 2015 met Avengers 2 winnen. DC stuit op teveel problemen met huidige verhaallijnen (zou Man of steel nu halsoverkop een JL verwijzing krijgen?) en moeten de DC karakters nog voorgesteld worden aan het Europese publiek. Green Lantarn was geen goede kennismaking en Flash films zijn we allang vergeten.
    uh, uh, It's a dinosaur

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •