Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 111 van 111 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Is Whedon overgestapt van Marvel naar DC?
    Ja, hij gaat Batgirl schrijven en regisseren. Overigens gaat hij voor Justice League ook de reshoots schrijven en regisseren, niet alleen de montage.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Die montage is anders een belangrijk proces hoor.
    Zeker weten, maar de toon voor de film is al gezet. Overigens vond ik de montage van B vs S erg matig, zo niet slecht. Hopelijk doet Whedon dit beter.

  3. #103

    Standaard

    Ik kan het eigenlijk alleen maar toejuichen

    visueel is zack snijder heel goed
    maar ik denk dat wedhon beter is in de eindmontage
    er is ook weinig aan te merken op cabin in the woods en the avengers
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #104

  5. #105

    Standaard

    Oei, dat zal de consistentie van de soundtrack ook niet ten goede komen. Goeie componist maar ik sta nooit te springen om een soundtrack van hem te luisteren.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  6. #106

    Standaard

    Vreemd dat Junkie XL is vervangen, want het ik meer dat veel andere componisten delen van zijn stijl overnemen ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Vreemd dat Junkie XL is vervangen, want het ik meer dat veel andere componisten delen van zijn stijl overnemen ...
    Ik vind het jammer want ik vind Junkie XL juist wat vernieuwender dan Elfman als het om de score gaat.Juist bij deze film mag de score wat ruiger klinken.
    De score die Junkie XL bv bij Deadpool deed was geweldig !

  8. #108

  9. #109

    Standaard

    Het gaat gebeuren in 2021: Zack Snyder's cut komt dan op hbo max! Aangezien de huidige film matig is, heb ik hoge verwachtingen....

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zwaar bevochten en toch gekomen, maar had al die tijd niet anders verwacht. Kon niet anders... Ben reuze benieuwd.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Krijgen we hopelijk ook de Junkie XL score.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •