De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dombo / Dumbo (SE) [DVD]

    Dombo / Dumbo (SE)

    De nieuwe special edition blijkt identiek te zijn aan de vorige gewone release.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    We brengen de oude release opnieuw uit, maken er een nieuw hoesje bij en noemen het Special Edition zullen ze bij Disney gedacht hebben. Lekker goedkoop, lekker makkelijk en iedereen trapt erin. Deze release is een farce.
    Laatst aangepast door Frank : 26-08-2007 om 19:37

  3. #3

    Standaard

    Zonde, waar Bambi nog zo goed gelukt was.

  4. #4

    Standaard

    Bambi was zo goed gelukt, omdat ze aan die DVD-release aandacht geschonken hebben. Aan deze release van Dumbo absoluut niet.

  5. #5

    Standaard

    Dus is er totaal geen reden om mijn Dumbo te gaan vervangen. Heb namelijk die vorige uitgave en voor alleen het hoesje hoef ik het niet te doen.

    Overigens is Dumbo niet de derde lange animatiefilm van Disney, maar die vierde. Na Sneeuwwitje en Pinokkio kwam eerst nog Fantasia en toen pas Dombo. Zie deze lijst.
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    Dus is er totaal geen reden om mijn Dumbo te gaan vervangen. Heb namelijk die vorige uitgave en voor alleen het hoesje hoef ik het niet te doen.

    Overigens is Dumbo niet de derde lange animatiefilm van Disney, maar die vierde. Na Sneeuwwitje en Pinokkio kwam eerst nog Fantasia en toen pas Dombo. Zie deze lijst.
    Tussen Fantasia en Dumbo verscheen ook nog The Reluctant Dragon zodat Dumbo de 5e is.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Tussen Fantasia en Dumbo verscheen ook nog The Reluctant Dragon zodat Dumbo de 5e is.
    "The Reluctant Dragon" is geen volledige animatiefilm en wordt niet tot de classics gerekend. "The Reluctant Dragon" is meer een behind-the-scenes film waarin een aantal speciaal voor deze film gecreeerde shorts zitten verwerkt (zoals "Baby Weems", "How To Ride A Horse" en het filmpje waaraan de lange film zijn naam ontleent: "The Reluctant Dragon").
    "Kinda wobbly" (Bambi, 1942)
    Mijn thuispagina met DVD-collectie | Mijn interview

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bambi Bekijk bericht
    "The Reluctant Dragon" is geen volledige animatiefilm en wordt niet tot de classics gerekend. "The Reluctant Dragon" is meer een behind-the-scenes film waarin een aantal speciaal voor deze film gecreeerde shorts zitten verwerkt (zoals "Baby Weems", "How To Ride A Horse" en het filmpje waaraan de lange film zijn naam ontleent: "The Reluctant Dragon").
    ik geef me gewonnen

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de oude versie al en alleen voor een andere cover ga ik deze echt niet aanschaffen.

  10. #10

    Standaard Dombo

    Zoals jullie aangeven is deze DVD gelijk aan de vorige, maar waarom staan op de hoes van deze 'nieuwe' DVD dat de suur van de film 69 minuten is.

  11. #11

    Standaard

    Dus worden we weer genaaid,geen geremastered beeld en geluid.
    Triest weer dit,andere Disney's hebben ze wel geremastered,waarom deze dan niet???

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •