De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Camping Pernis

  1. #1

    Standaard Camping Pernis

    Zijn er al meer mensen die deze absurde serie afgelopen zondag voorbij hebben zien komen.

    De serie is geschreven en geregisseerd door Martin van Waardenberg! De serie is een beetje in de sfeer van Kleine Pauze en Klein Holland. Helaas is Camping Pernis nog meer Low-Budget dan alle voorgangers. Toch is de serie best grappig.

    Maar wat vonden jullie?

  2. #2

    Standaard

    Ik heb het toevallig afgelopen zondag gezien. Afgezien van een paar scherpe (foute) grappen vond ik er niet veel aan. Osama die zich op de camping verstopt, vrouwen in burca die als slaaf worden gebruikt door het personeel. Zwanger geraakte nonnen die met de abortusboot worden meegestuurd. Een Arabische vrouw die gestenigd wordt. Iemand die zijn tent niet krijgt opgezet, en niemand die helpt. Illegalen die op de camping achter een hek wachten op uitzetting, etc. etc. Alles ingeleid door twee nichten, waarvan een de campingbeheerder is.

    Het is eigenlijk een maatschappelijke satire, die van losse sketches aan elkaar hangt. Het geeft (jammer genoeg) wel een herkenbaar beeld van hoe absurd het er in delen van onze maatschappij aan toe gaat. Nogal futloos en saai. Ik vind het niet voor herhaling vatbaar.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    Zijn er al meer mensen die deze absurde serie afgelopen zondag voorbij hebben zien komen.

    De serie is geschreven en geregisseerd door Martin van Waardenberg! De serie is een beetje in de sfeer van Kleine Pauze en Klein Holland. Helaas is Camping Pernis nog meer Low-Budget dan alle voorgangers. Toch is de serie best grappig.

    Maar wat vonden jullie?

    ik zoek deze serie op dvd, iemand tips?
    (weet niet eens of deze ooit is uitgebracht op dvd)
    alvast bedankt

  4. #4

    Standaard

    dvd is niet meer leverbaar

    mailtje sturen naar info@menatwork.tv of bellen

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •