Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl Magazine een week uitgesteld

    DVD.nl Magazine een week uitgesteld



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jammer....
    maar dat scheelt me in ieder geval weer een wandeling naar de Bruna en een uitgave van €10,-....

    14 mei wordt het dus....
    "Time for power draw near."

  3. #3

    Standaard

    Sjees.....een goed begin is het halve werk....
    Komt wel goed...

  4. #4

    Standaard

    Da's jammer.
    Ik keek er echt naar uit 'm vandaag in de brievenbus te vinden. Helaas volgende week dan maar.

  5. #5

    Standaard

    Ach, een weekje langer wachten is ook niet zo erg. Maar ik ben toch wel erg benieuwd naar DVD.nl Magazine.
    There's evil there that does not sleep - Sean Bean
    Groeten van Outje
    Mijn collectie

  6. #6

    Standaard

    dat wist ik niet,......dat de ex-directeur van de NS nu bij de Haarlemse uitgeverij werkt
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  7. #7

    Standaard

    jammer, volgende week dan maar...
    StarTrader

  8. #8

    Standaard

    NS is back in business.
    Ik vind het heel vervelend en jammer, maar bovenal belachelijk. Wat zal er terechtkomen van een magazine die niet op tijd kan komen?





    Juist, die zullen geen kopers vinden. En dat is toch hoop ik niet de bedoeling. Ik ben zeer positief over het idee, en heb hem ook direct besteld op de website paar weken geleden, maar ik vind het wel erg vreemd dat 'hij niet is meegenomen in de beta (of zoiets). Kom op zeg, als je een magazine maakt (en zeker de eerste versie) dan ga je er toch zelf bijstaan om ervoor te zorgen dat hij schitterend en op tijd van de pers komt.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    NS is back in business.
    Ik vind het heel vervelend en jammer, maar bovenal belachelijk. Wat zal er terechtkomen van een magazine die niet op tijd kan komen?





    Juist, die zullen geen kopers vinden. En dat is toch hoop ik niet de bedoeling. Ik ben zeer positief over het idee, en heb hem ook direct besteld op de website paar weken geleden, maar ik vind het wel erg vreemd dat 'hij niet is meegenomen in de beta (of zoiets). Kom op zeg, als je een magazine maakt (en zeker de eerste versie) dan ga je er toch zelf bijstaan om ervoor te zorgen dat hij schitterend en op tijd van de pers komt.
    ben ik helemaal met je eens rein

  10. #10

    Standaard

    ben ik het niet mee eens.. het kan altijd eens tegenzitten..
    Dat zegt niets over de kwaliteit van het blad.

  11. #11

    Standaard

    Zo erg is het nou ook weer niet, want de gewone medemens weet nog geen eens dat het blad er op 8 mei zou zijn. Het is alleen jammer voor degene die hier op deze site komen en zich er op verheugd hadden. Ook zijn de revieuws nu ook weer een week ouder.

  12. #12

    Standaard

    Knap vervelend, maar sorry dat ik het moet zeggen. Ik vind het nogal amateuristisch. Zoiets mag gewoon niet gebeuren. Er is iemand verantwoordelijk voor het productieproces van zo'n blad. Iedereen werkt naar die eerste druk toe en ik neem aan dat alle activiteiten in een project gegoten zijn.

    Er is iemand die dat in de gaten moet houden. Zoiets zou dan nooit mogen gebeuren. Je kunt wel weer een uiterst genuanceerde en sussende mening hebben (in dit polderland tot norm verheven), maar ik vind het gewoon slecht en niet professioneel.

    PS Ik had hem ook al besteld en was erg nieuwsgierig.

  13. #13

    Standaard

    Voor mijn opleiding (HBO Communicatie) heb ik stage gelopen bij een uitgever, en het is helaas zo dat bij het maken van een blad er een aantal factoren meespelen die niet of nauwelijks te controlleren zijn voor een opdrachtgever. Zoals dus ook bij dit magazine is de distributie van een magazine vaak in handen van een derde partij, als deze partij het op het allerlaatste moment laat afweten is hier niets tegen te doen, hoe vervelend dit ook is.

    Natuurlijk is er iemand die dit alles in de gaate moet houden maar zoals eerder gezegd als iemand er vlak voor de deadline er totaal een potje van maakt, is het vaak al te laat om te herstellen.

    Daarom denk ik dat het een slimme beslissing is om de release gewoon een week uittestellen, en dus gewoon volgende week alles rustig opnieuw te bekijken en uitvoeren. Zonder overhaaste beslissingen.

  14. #14
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    heel jammer mensen en ook cker voor jullie een beetje het vertrouwen
    wat geschaad is betreft de samenwerking met deze uitgever, maar ik kijk
    volgende week gewoon uit naar het blad , of kan ik hem nog via de
    site bestellen ? Doe ik liever dat

  15. #15

    Standaard

    Wordt DVD.nl Magazine maandelijks of twee-maandelijks uitgegeven? Heeft dit uitstel ook gevolgen voor de komende
    DVD.nl Magazine #2 ???

  16. #16

    Standaard

    Dat is dan typisch een geval van jammer, maar ik ben er niet rouwig om, want ik het het toch smoordruk en zo'n blad houdt mij alleen maar van het werk af.

  17. #17

    Standaard

    Beste iedereen.

    Wij balen er zelf ook enorm van dat het blad een week later in de winkels ligt, maar dit is niet iets wat wij zelf hadden kunnen voorkomen door 'ernaast te gaan staan'. Er is iets foutgelopen (voorzover wij weten bij de drukker) en helaas valt daar niets meer aan te veranderen.
    Eric van Ballegoie

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex Bel-Gy-Bel
    Een extra DVD en we vergeven het U.
    daar kan ik ook wel mee leven. Behalve als dat zorgt voor nieuwe logistieke problemen

    Maar even goede vrienden, Eric, veel succes ermee volgende week! Ik wacht bij de brievenbus en hoop dat het goed komt!

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er is iets foutgelopen (voorzover wij weten bij de drukker) en helaas valt daar niets meer aan te veranderen.
    Sue his ass!!!
    Volgens mij is de drukker geen DVD-fan, haha...

    Ik ruik een complot....

  21. #21

    Standaard

    Oh nu weet ik waarom ze hem nergens hadden ben 5 winkels afgelopen en nergens hadden ze er van gehoort
    smart boms now bush

  22. #22

    Standaard

    Hoeveel gaat een jaar abo eigenlijk kosten?
    En als er nou geen dvd bij zit blijft de prijs dan nog 10 euro (dan is het echt te duur).

    Dat die dvd er trouwens bij zit vind ik wel lache, dan heb je elke maand een soort verrassing dvd voor ongeveer 5 euro (dan 5 euro voor het blad he).
    Life is lame, get over it.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Devron
    Oh nu weet ik waarom ze hem nergens hadden ben 5 winkels afgelopen en nergens hadden ze er van gehoort
    Goh... vreemd... Kijk eens een paar berichten terug... Zou het iets met dat berichtje van Eric te maken hebben?

  24. #24

    Standaard

    Bij de weg: Zit de acceptgiro bij het blad of komt die apart?
    3d

  25. #25

    Standaard

    We moesten hier in Vlaanderen toch al een week langer wachten...

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •