Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 103 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

    Standaard

    Ik hou het voorlopig nog maar even bij deze digitale versie online. Hoe gaan julie dat trouwens doen met de artikelen uit het blad (tests enzo)? Verschijnen deze dan een maand na de uitgave van het op blad op de site? Of houden jullie de content en kopij strikt gescheiden?
    (Bij het laatste kan ik me wel iets voorstellen voordat "bepaalde iemanden" meer dan 1000 ingezonden brieven voor een lezerscolumn binnen een half jaar versturen )

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Goh... vreemd... Kijk eens een paar berichten terug... Zou het iets met dat berichtje van Eric te maken hebben?
    Ehh.. ja dat zegt ie toch ook? Hij begrijpt nu na het lezen van Eric's bericht waarom ze hem nergens hadden.
    Ik heb de 8e ook voor niks bij de AH lopen zoeken

  4. #29

    Standaard

    Ik ben gelukkig niet gaan zoeken. Heb hem besteld op de site, maarja, dat duurt ook nog een week dus. Erg jammer.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Ik ben gelukkig niet gaan zoeken. Heb hem besteld op de site, maarja, dat duurt ook nog een week dus. Erg jammer.
    Idd wel jammer, maar ik zit er op zich niet met smart op te wachten, ik zie wel wanneer ie komt en dan ben ik heel nieuwsgierig hoe het blad is. Ik vind zelf de PC Zone 1 van de mooiste bladen in Nederland, ik hoop dat ze net zo'n hoge kwaliteit streven

  6. #31

    Standaard

    mee eens, de pczone is vele malen beter dan de PU. Topblad, en ik verwacht dat dvd.nl mag net zo goed zal zijn. Hun site is ook top

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Idd wel jammer, maar ik zit er op zich niet met smart op te wachten, ik zie wel wanneer ie komt en dan ben ik heel nieuwsgierig hoe het blad is. Ik vind zelf de PC Zone 1 van de mooiste bladen in Nederland, ik hoop dat ze net zo'n hoge kwaliteit streven
    Indd helemaal ok die PC Zone en hoop ook dat DVD.nl hierna gaat streven...
    StarTrader

  8. #33

    Standaard

    PC Zone is echt niet goed.
    Totaal niet onafhankelijk.
    Ze sluiten dealtjes met uitgevers etc.
    De PC Gameplay is vele maten beter.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Goh... vreemd... Kijk eens een paar berichten terug... Zou het iets met dat berichtje van Eric te maken hebben?
    nee zou je denken
    smart boms now bush

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John
    Bij de weg: Zit de acceptgiro bij het blad of komt die apart?

    Deacceptgiro kreeg ik gisteren in de bus van het Haarlems Uitgeeft Bedrijf. Hierin stond dat het blad zo spoedig mogelijk na betaling zal worden bezorgd????

    Vermoedelijk zal dus eerst betaald moeten worden voordat je het blad gaat ontvangen. Met de acceptgiro is de uitgever dus wel op tijd...

  11. #36

    Standaard

    nou, ik heb hem anders nog niet gehad hoor. Mag wel komen dan, willen ze het blad woensdag bezorgen.

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Ik heb gezegd dat ze het automatisch mogen afschrijven, maar het is er nog niet af hoor

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Ik heb gezegd dat ze het automatisch mogen afschrijven, maar het is er nog niet af hoor
    ik dacht dat ik em ook zo had ingevuld

  15. #40

    Standaard

    ohja, dat heb ik ook ingevuld. Dan wil ik die acceptgiro niet eens ontvangen.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    ohja, dat heb ik ook ingevuld. Dan wil ik die acceptgiro niet eens ontvangen.
    Haha, nee dat lijkt me ook

  17. #42

    Standaard

    Vier dagen met vakantie geweest. Heb de mensen daar uitgemaakt voor "achterlijk volk", omdat ze geeneens DVD.NL in de winkel hadden liggen. Shit, daar heb ik dus effe iets recht te zetten.
    Sorry Terschellingers!!!!!Foutje van mijn kant. Mag ik bij gelegenheid nog eens terugkomen???

  18. #43

    Standaard

    Als je ten onrechte een acceptgiro hebt ontvangen zou ik even contact opnemen met de abonnementen administratie van het Haarlems Uitgeef Bedrijf, onze uitgever:

    tel: 023-5364401
    Eric van Ballegoie

  19. #44

    Standaard

    Ik heb ook de acceptgiro al binnengekregen - alleen voor een bedrag van E 11,10. Er staat verder vermeld 'prijs incl. BTW'. Ik dacht dat het blad 9,95 ging kosten? Mis ik iets?!

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door seetie
    Ik heb ook de acceptgiro al binnengekregen - alleen voor een bedrag van E 11,10. Er staat verder vermeld 'prijs incl. BTW'. Ik dacht dat het blad 9,95 ging kosten? Mis ik iets?!
    Het blad kost ook €9,95. De €1,15 zijn de administratiekosten die worden berekend voor betaling via acceptgiro.
    Mocht dit niet kloppen omdat je voor eenmalige machtiging hebt gekozen, dan zou ik je willen adviseren om contact op te nemen met de administratie van het HUB op bovenstaand telefoonnummer.

  22. #47

    Standaard

    Heb weer E 1,15 verdiend!!!

  23. #48

    Standaard

    Mensen die het blad via de site besteld hebben kunnen het blad naar verwachting op 14 mei in de bus verwachten
    Klopt bovenstaande nog? We kunnen het dus vandaag in de bus verwachten.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  24. #49

    Standaard

    Post is net geweest. Nog 1 dagje geduld dan maar denk ik (kreeg wel mijn Cast Away 2 cd ).

  25. #50

    Standaard

    Morgen stemmen en gelijk naar Zwolle... dan neem ik hem bij de stationskiosk van de Bruna wel mee.

    Vol verwachting klopt ons hart... lalalalaaaa lalalaaaa...

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •