Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 132 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Nieuwe Toshiba's met gratis 7 HD DVD's

    In navolging van de acties in de US gaan de nieuwe modellen van Toshiba dadelijk ook hier in Europa icm 5 gratis HD DVD titels over de toonbank! Zie o.a. hier en hier voor meer info. Zelfs de XBox360 addon, a slechts 179 euro, zou volgens die eerste link ook met 5 titels verkocht gaan worden!

    EDIT:
    De nieuwe modellen van Toshiba, de EP30 en EP35, zullen ieder worden geleverd met maar liefst 7 HD DVD's! Twee in de doos, 300 en The Bourne Surpremacy, samen met een boekje waaruit nog vijf titels gekozen kunnen worden.

    Bij de oudere modellen, de E1 en EP10, worden 5 stuks in de doos meegeleverd: Hulk, Children Of Men, Miami Vice, The Holiday, Poseidon.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 06-10-2007 om 12:16

  2. #2

    Standaard

    Dat zou geweldig zijn! Ik zit sterk na te denken over de aanschaf van een stand-alone speler en dit is precies wat me over de streep gaat trekken.

  3. #3

    Standaard

    Zou mooi zijn, dan zullen er ook rooie doosjes naast blauwe doosjes gevonden kunnen worden in mijn kast

  4. #4

    Standaard

    Als je vrij kunt kiezen tussen alle verkrijgbare, of in ieder geval een groot aantal titles zou het wel mooi zijn.
    Maar ik ben bang dat je voor elke gratis HD-DVD, aleen kunt kiezen tussen 3 titels, onderverdeeld in 5 verschilende categoriën (voor elke gratis HD DVD een andere categorie) , Zoals nu in de VS.

  5. #5

    Standaard

    Even het stukje van highdefst:


    Other highlights from the session:
    90 new HD DVD titles will be released between now and the end of 2007, bringing the European total to 400 by the end of the year.
    Toshiba will roll out two new HD DVD players to the European market in October, the 1080p/24 HD-EP30 (349-399 euro) and the higher-end HD-EP35 (449-499 euro).
    T
    he HD DVD Promo Group's "Five Discs Free" promotion with sales of new HD DVD players will be extended to Europe.
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  6. #6

    Standaard

    Als ik in het volgende HD DVD propaganda stukje lees:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65757
    16:12: Talks about firmware release schedule. 24p being added to the older models. From December, all HD players will be able to replay 50p. (This means that European-originated HD shows will not need to go through a lossy standards conversion process to be released on HD DVD).

    Onkyo DV-HD805: calls it "the best of the best" which is surprising to hear from a Toshiba employee. 999 euros. Standout feature is the HQV Reon VX video processing chip.

    The free movies bundle promotion is coming to Europe! 5 free movies free with each player. The titles are still being chosen - but MIGHT include Miami Vice, Batman Begins, King Kong, Chronicles of Riddick, and Troy.
    Zijn de titels nog niet duidelijk en als ik 't zo inschat zal de lijst om uit te kiezen ook niet erg groot worden.

    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  7. #7

    Standaard

    Als die onkyo €999,-- gaat kosten, kun je beter voor de samsung combo voor ook €999,-- gaan.
    Verder zijn die extra hd-dvds alleen leuk denk ik voor instappers, maar niet voor overstappers (van bestaande hd-dvdspeler naar nieuwe.

    Als ik in het volgende HD DVD propaganda stukje lees:
    Volgens mij gaat het hier om verslaglegging van een presentatie op de IFA beurs. Deze keer was de HD-dvd groep aan de beurt, de vorige de BDA-association (op dezelfde site verslaggegeven). Dvdtimes staat vrij neutraal in het HD-dvd/BD-verhaal.

    Het zou leuk zijn als dvd.nl dit verhaal oppakt en een 'journalistiek' artikel plaatst waarin beide presentaties naast elkaar worden geplaatst met relevante nieuwe ontwikkelingen.

    Wat dit bericht in elk geval tot gevolg heeft is dat ik met de aanschaf van de dvd versie van Heroes even wacht tot duidelijk is wat de UK-versie op HD-dvd precies gaat inhouden.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 01-09-2007 om 10:19
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Als ik in het volgende HD DVD propaganda stukje lees:
    http://www.dvdtimes.co.uk/content.php?contentid=65757
    Zijn de titels nog niet duidelijk en als ik 't zo inschat zal de lijst om uit te kiezen ook niet erg groot worden.

    Je hebt natuurlijk altijd mensen die 'n gegeven paard in de bek kijken... 5 HD DVD's uitkiezen graag of niet, maar ga niet lopen mokken over het feit dat de lijst te klein is. Het gaat hier idd om 'n 5 groepen, uit elke groep mag je 1 titel kiezen... lijkt mij toch 'n fraai aanbod als beginnende HD DVD verzamelaar:

    Cat 1. = Apollo 13 / Seabiscuit / Chronicles of Riddick
    Cat 2. = Casablanca / Constantine / Dukes of Hazzard
    Cat 3. = Four Brothers / Tomb Raider / Sky Captain and the World of Tomorrow
    Cat 4. = The Rundown / Blazing Saddles / U2: Rattle and Hum
    Cat 5. = U-571 / Perfect Storm / We Were Soldiers

    *echter is dit uit de amerikaanse pressmail: weet niet of deze lijst voor Europa opgaat*

    echter als ik titels als Batman Begins zie staan hierboven of King Kong, komt dat vast ook wel goed
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  9. #9

    Standaard

    399 euro, valt nog mee, en 1080p, sweet

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Je hebt natuurlijk altijd mensen die 'n gegeven paard in de bek kijken... 5 HD DVD's uitkiezen graag of niet, maar ga niet lopen mokken over het feit dat de lijst te klein is. Het gaat hier idd om 'n 5 groepen, uit elke groep mag je 1 titel kiezen... lijkt mij toch 'n fraai aanbod als beginnende HD DVD verzamelaar:

    Cat 1. = Apollo 13 / Seabiscuit / Chronicles of Riddick
    Cat 2. = Casablanca / Constantine / Dukes of Hazzard
    Cat 3. = Four Brothers / Tomb Raider / Sky Captain and the World of Tomorrow
    Cat 4. = The Rundown / Blazing Saddles / U2: Rattle and Hum
    Cat 5. = U-571 / Perfect Storm / We Were Soldiers

    *echter is dit uit de amerikaanse pressmail: weet niet of deze lijst voor Europa opgaat*

    echter als ik titels als Batman Begins zie staan hierboven of King Kong, komt dat vast ook wel goed
    De titels die in die "HD DVD persconferencie verslag", van dvdtimes worden genoemd zijn in eider geval al intressanter dan de Amerikaanse keuselijst.

    Dat over "het gegeven paard in de bek kijken" is onzin.
    Geef gewoon wat meer keuze, vooral met wat recentere titels zoals "the departed" of "300", en/of eventueel een bepaald bedrag retour, als je geen gebruik wilt maken van de gratis HD DVD's
    In die Amerikaanse keuzelijst staat echt geen één titel waarin ik geintreseerd ben, terwijl er toch een 40 tal films op HD-DVD verkrijgbaar zijn, die ik wel in mijn verlanglijst heb staan.
    Ik zie liever dat ze de adviesprijzen met 50 Euro naar omlaag brengen,...wat ze nu doen is gewoon wat titels weggeven die de klant anders toch snel niet zou kopen.

    Nu begrijp ik natuurlijk wel dat het voor een die hard HD-DVD fan, moeilijk is kritiek op zijn favoriete medium te verdragen.

  11. #11

    Standaard

    Ach, iemand die 'n beetje logisch nadenkt weet wel dat nieuwe titels uiteraard niet weggegeven zullen worden daar hier nog flink mee valt te cashen. De HD DVD's zijn relatief minder waard dan de door jouw genoemde 50 euro kortin (die ook niet echt rendabel is bij spelers van onder de 200euro.... moet nog wel wat winst op gepakt worden)...

    Dit heeft tevens niets te maken met het feit dat ik 'n Die Hard HD fan ben of niet, gaat hier gewoon om logisch zaken doen, en zoals ik eerder zei dan kan je niet verwachten dat je het nieuwste gratis krijgt.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #12

    Standaard

    Zou er geen een willen hebben it die lijst... hooguit Casablanca. De actie is natuurlijk vooral bedacht om het aantal 'verkochte' HD dvd's op te krikken.
    Wacht verder gewoon op een goede combispeler.

  13. #13

    Standaard

    Hier zijn de nieuwe modelen voor europe,ep30,ep35.

    http://www.toshibahddvd.co.uk/products.cfm
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    Volgens mij gaat het hier om verslaglegging van een presentatie op de IFA beurs. Deze keer was de HD-dvd groep aan de beurt, de vorige de BDA-association (op dezelfde site verslaggegeven). Dvdtimes staat vrij neutraal in het HD-dvd/BD-verhaal.
    Ik bedoelde ook geen propaganda van DVDTimes die netjes beide kampen onbevooroordeeld aan het woord laat (en zelfs excuses maakt voor het niet live brengen van de HD DHD persconferentie) maar van de HD-DVD groep (de inhoud van dat verhaal dus).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ach, iemand die 'n beetje logisch nadenkt weet wel dat nieuwe titels uiteraard niet weggegeven zullen worden daar hier nog flink mee valt te cashen. De HD DVD's zijn relatief minder waard dan de door jouw genoemde 50 euro kortin (die ook niet echt rendabel is bij spelers van onder de 200euro.... moet nog wel wat winst op gepakt worden)...

    Dit heeft tevens niets te maken met het feit dat ik 'n Die Hard HD fan ben of niet, gaat hier gewoon om logisch zaken doen, en zoals ik eerder zei dan kan je niet verwachten dat je het nieuwste gratis krijgt.
    Precies, het is een reclamestunt die voor velen toch mooier lijkt dan 't is. Dat 't uiteindelijk toch nog enigzins mooi is (redelijk geprijsde speler en een paar films die je misschien echt zou kopen) zal wel mensen over de brug helpen.

    En als je een Die Hard HD fan bent, dan moet je wel naar Blu-ray dit najaar (Fox)
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    wat winst op gepakt worden)...

    Dit heeft tevens niets te maken met het feit dat ik 'n Die Hard HD fan ben of niet,
    Maar natuurlijk niet,..!!! ,je komt erg geloofwaardig over.
    Ik schreef trouwens HD DVD fan en niet HD fan, en waar je die spelers van onder de 200 Euro vandaan haalt vraag ik me ook af.

    Ik vind het trouwens wel positief dat de speler prijzen, in navolging van de VS, nu hier ook flink omlaag gaan.
    Het zal voor mij waarschijnlijk wel op een combispeler uitlopen, aangezien ik maar 1 HDMI aansluiting op mijn plasma heb.
    Maar misschien koop ik gewoon eerst een HD DVD speler,... en volgend jaar ergens een losse BD speler, tesamen met een HDMI reciever of -splitter.
    Als ze met een beetje intressante titels gaan weggeven,kan dat mijn beslissing zeker beinvloeden.

  17. #17

    Standaard

    Krijgen wij hier in Europa nu ook de "5 HD DVD gratis" actie,...in de VS gaan ze weer een stapje verder.
    Daar worden de films "300" en "The Bourne Identity" bij de 3e generatie spelers bijgesloten, en blijft daarnaast de "5 HD DVD gratis" actie gewoon bestaan( die je per post krijgt toegestuurd).

    Misschien dat wij ook wel "300" en "The Bourne Identity" erbij krijgen, maar ik ben bang van niet.

  18. #18

    Standaard

    Geef mij 300 en de bourne maar over die 5 andere

  19. #19

    Standaard

    Weet iemand toevallig, hoe lang de aktie "met 5 gratis hd-dvd's" nog duurt ?
    wil nog wachten tot de nieuwe generatie toshiba's binnen zijn.

  20. #20

    Standaard

    De actie moet nog beginnen...

  21. #21

    Standaard

    Nou in Media Markt Gent stond deze Toshiba al met 5 gratis HD-DVD's hoor. Jammer dat het voor mij iets te ver is anders had ik hem mee.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Nou in Media Markt Gent stond deze Toshiba al met 5 gratis HD-DVD's hoor. Jammer dat het voor mij iets te ver is anders had ik hem mee.
    Ik ben geweest en vroeg om hem mee te brengen voor je, maar je moest hem niet

  23. #23

    Standaard

    Maar hoe zit de actie nu precies in elkaar?? Heb je bijv. nog de keuze uit een x-aantal titels??

  24. #24

    Standaard

    Bij directsale.nl zijn de Ep-30 en Ep35 te bestellen voor resp. slechts €319,- en €409,-!
    Alleen wordt daar met geen woord gerept over de 5 gratis hd dvd's....

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Ik ben geweest en vroeg om hem mee te brengen voor je, maar je moest hem niet
    Omdat ik niet weet welke 5 films er gratis bijzaten en als ze niet naar mijn smaak waren nee, dan hoef ik hem niet.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •