Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 132 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    De titels zijn (hoogswaarschijnlijk):

    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  2. #52

    Standaard

    OK!!! Bedankt(dit zijn wel de amerikaanse, maar ja, als "Bourne" en "300" er bij zitten, kan dit ook best wel eens zo zijn!)

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    OK!!! Bedankt(dit zijn wel de amerikaanse, maar ja, als "Bourne" en "300" er bij zitten, kan dit ook best wel eens zo zijn!)
    Voordeel dat HD DVD "unisex" is ... regio vrij dus, vermoed dat dit echt 'n hele grote (de grootste?) actie is (achter de schermen bij Toshiba).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  4. #54

    Standaard

    Dan wordt het dus twijfelen tussen de EP-30, en de EP-35.

    De EP-35 heeft HDMI 1.3 en analoge 5.1 uitgang, maar of dit de meerprijs waard is, is de vraag.
    Over een paar jaar wil ik wel een nieuwe versterke aanschaffen, en dan zou HDMI 1.3 goed uitkomen, maar als de EP-30 de nieuwe geluidsformaten zelf kan decoderen naar PCM 5.1 , en vervolgens via de HDMI 1.2 naar de versterker kan sturen is dit voor mij al voldoende.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    De titels zijn (hoogswaarschijnlijk):

    Dit vond ik op het UK forum, www.avforums.com :

    [b]I've had confirmation from an anonymous source that the new Toshiba offer commences on October 1st and comprises the following:

    You get The Bourne Supremacy & 300 in the box then can choose 5 from another 13 via redemption voucher:

    2 from Corpse Bride, Prestige, Troy, Swordfish, FullMetal Jacket.

    2 from Hulk, Serenity, Chronicles of Riddick, Fast & Furious 2, Children of Men.

    1 from World Trade Center, Dreamgirls, Black Rain.[b/]

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dit vond ik op het UK forum, www.avforums.com :

    [b]I've had confirmation from an anonymous source that the new Toshiba offer commences on October 1st and comprises the following:

    You get The Bourne Supremacy & 300 in the box then can choose 5 from another 13 via redemption voucher:

    2 from Corpse Bride, Prestige, Troy, Swordfish, FullMetal Jacket.

    2 from Hulk, Serenity, Chronicles of Riddick, Fast & Furious 2, Children of Men.

    1 from World Trade Center, Dreamgirls, Black Rain.[b/]
    Ik denk dat we gewoon nog een paar weekjes zullen moeten afwachten, dan zullen we het zeker weten.

  7. #57

    Standaard

    Op zich geen titels waarvoor ik een HD-DVD speler zou aanschaffen. Buiten The Bourne Supremacy gerekend dan. Charlie and the Chocolate Factory zou ik ook willen en Batman Begins ook, maar die is dan al aangekondigd op BR.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Op zich geen titels waarvoor ik een HD-DVD speler zou aanschaffen. Buiten The Bourne Supremacy gerekend dan. Charlie and the Chocolate Factory zou ik ook willen en Batman Begins ook, maar die is dan al aangekondigd op BR.
    Er zullen toch allicht wel films zijn die op HD DVD uit zullen komen die je zal willen??? Of bedoel je degene die bij de speler zitten??? Ik weet alvast dat er aardig wat films zullen(en nu al zijn verschenen)verschijnen die ik wil, en die enkel op Blu-ray zullen uitkomen. Maar dit vind ik geen probleem, die koop ik gewoon op DVD

  9. #59

    Standaard

    De films die erbij zitten boeien me niet om de speler te kopen. Er zijn een select aantal titels die ik wil, maar ik koop ook niet alles hernieuw. Voor mij moet de film het waard zijn om hernieuw aangekocht te worden op het HD-formaat. Aktiespektakels en visuele pareltjes zou ik kopen, maar bv. romantische films of gewoon praatfilms zou ik niet meteen aanschaffen. Op het moment wil ik Charlie And The Chocolate Factory, The Bourne Trilogy (Omdat ik er fan van ben), Batman Begins (maar die komt nu ook op BR), Transformers en The Matrix. Dus voor mij is het nog niet interessant genoeg om een HD-DVD speler aan te schaffen. Moest Universal de films van Spielberg uitbrengen op het HD-DVD formaat was ik meteen om zo'n speler.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Op het moment wil ik Charlie And The Chocolate Factory, The Bourne Trilogy (Omdat ik er fan van ben), Batman Begins (maar die komt nu ook op BR), Transformers en The Matrix. Dus voor mij is het nog niet interessant genoeg om een HD-DVD speler aan te schaffen.

    Mmm, al deze films die je opnoemt, en die jij zou willen zijn allen beschikbaar op HD-DVD, maar toch is het nog niet interessant genoeg om 'n HD-DVD speler aan te schaffen?... nu breekt mijn klomp
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  11. #61

    Standaard

    Ik weet dat die enkel op HD-DVD te verkrijgen zijn, maar voor een paar titels tegenover de talloze titels die ik op BR wil ga ik geen HD-DVD speler kopen. Tevens heeft Warner aangekondigd dat ze Batman Begins ergens volgend jaar op BR uitbrengen, dus verwacht ik dat The Matrix en Charlie and the Chocolat Factory ook niet ver achter blijven. Moest Universal de films van Spielberg uitbrengen op HD-DVD koop ik me zo'n speler, maar nu vind ik het nog niet de moeite om voor bv. 7-8 titels een HD-DVD speler te kopen. Ik koop niet alles zoals jij. Het zou me iets te duur uitvallen dan.

    Films die ik wil op het HD-DVD formaat:
    -V For Vendetta
    -The Matrix (enkel deel 1)
    -Batman Begins (zal er niet meer inzitten als deze uitkomt op BR)
    -Charlie And The Chocolat Factory
    -The Bourne Trilogy
    -Transformers

    Dus voor dit select aantal vind ik het nog niet de moeite om minimum €300 te geven. Had de aktie het merendeel van deze films bevat dan had ik er meteen om geweest.
    Laatst aangepast door Lorre : 07-10-2007 om 10:51
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  12. #62

    Standaard

    Ik snap je verhaal al iets beter, echter zie ik in je filmlijst toch wel 'n scala aan Universal/Paramount/Dreamworks releases staan... dus om ga je toch wel op 'n dag. Probleem met HD is 'n beetje het feit dat het nog verslavender is dan DVD, 1x 'n film op 1080p gezien hebben en je wil eigenlijk niets anders meer, en alleen maar meer meer meer...

    De enige films die ik dan ook echt nog op DVD koop zijn echte (golden-era) classics, nieuwe films koop ik alleen nog maar in HiDef, anders voel ik mij ook weer zo'n dief van eigen portemonnee.

    I'm hooked!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #63

    Standaard

    voorlopig heb ik al een aantal titels: mission impossible trillogy, batman begins, sleepy hollow, children of men, the prestige, skeleton key, blood diamond en training day... allemaal al gezien op de HD DVD speler van de 360, die ik ondertussen dus heb verkocht wegens het voor mij enorm storende geluid en de schokjes bij HD DVD films...en er komt zoveel uit dat ik moet hebben: o.a. pan's labyrinth, the reaping, bourne ultimatum en nog vele anderen, ik kan echt ni wachten op de EP 30!!!!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik snap je verhaal al iets beter, echter zie ik in je filmlijst toch wel 'n scala aan Universal/Paramount/Dreamworks releases staan... dus om ga je toch wel op 'n dag. Probleem met HD is 'n beetje het feit dat het nog verslavender is dan DVD, 1x 'n film op 1080p gezien hebben en je wil eigenlijk niets anders meer, en alleen maar meer meer meer...

    De enige films die ik dan ook echt nog op DVD koop zijn echte (golden-era) classics, nieuwe films koop ik alleen nog maar in HiDef, anders voel ik mij ook weer zo'n dief van eigen portemonnee.

    I'm hooked!
    Dreamworks/Paramount heeft maar een contract van 18 maand dus daar wacht ik wel op. Universal heeft minder titels die me interesseren om in HD te zien of kopen. Het merendeel heb ik dan ook tot nu toe op DVD (Batman Begins, CATCF, V For Vendetta,...) dus heb ik nog niet de drang om opnieuw €300 neer te leggen voor een speler. Eens Transformers er is en mss nog andere titels die me dan boeien zou ik ook een HD-DVD speler overwegen. Probeer zoveel mogelijk af te stappen van dat herkopen, want ik heb het gedaan met VHS en DVD, maar nu wil ik echt niet terug men hele collectie (die ondertussen 950 dvd's telt) terug te vervangen in een HD-formaat. Het is gewoon te duur en veel titels vind ik de moeite niet waard om te herkopen. Ik snap niet hoe mensen komedie's enzo. kunnen aanschaffen op een HD-formaat. Is de moeite toch niet waard? Wel blijft het voor mij een feit dat eens Universal/Paramount toch het groene licht krijgt om Spielberg zijn films uit te brengen en dat exclusief op HD-DVD ik meteen om zo'n speler ben. Die moet ik gewoon in HD hebben en zien!
    Laatst aangepast door Lorre : 07-10-2007 om 11:50
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Dreamworks/Paramount heeft maar een contract van 18 maand dus daar wacht ik wel op.
    Contracten zijn er om verlengd te worden....

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Contracten zijn er om verlengd te worden....
    Of om verbroken te worden. Het kan beide kanten uit.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  17. #67

    Standaard

    18 maand is lang, en wie weet wat Warner Brothers gaat doen, of welke fabrikanten ook HD DVD spelers gaan maken? Misschien Samsung wel...ze hebben toch al aangekondigd hun nieuwe topmodel van Blu-ray speler niet uit te brengen, waarom?
    Laatst aangepast door STaf : 07-10-2007 om 21:10 Reden: aanpassing

  18. #68

    Standaard

    Blijkbaar vergeten er hier veel dat het ook beide kanten kan op gaan. Enkel HD-DVD wordt blijkbaar als de winnaar bestempeld en als enige die dingen kan laten veranderen. Warner kan zowel overgaan tot enkel productie voor HD-DVD of BR. Elke maatschappij kan zich nog bedenken, dus om altijd maar het HD-DVD kamp op te hemelen zonder er objectief naar te kijken...
    Laatst aangepast door Lorre : 08-10-2007 om 06:20
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Blijkbaar vergeten er hier veel dat het ook beide kanten kan op gaan. Enkel HD-DVD wordt blijkbaar als de winnaar bestempeld en als enige die dingen kan laten veranderen. Warner kan zowel overgaan tot enkel productie voor HD-DVD of BR. Elke maatschappij kan zich nog bedenken, dus om altijd maar het HD-DVD kamp op te hemelen zonder er objectief naar te kijken...
    Dat klopt wel hoor, maar ik kan toch hopen...

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Enkel HD-DVD wordt blijkbaar als de winnaar bestempeld en als enige die dingen kan laten veranderen.
    Laat je niet gek maken door sommigen HD-dvd aanhangers, hoor.
    Over het algemeen wordt Blu-ray toch wel als de winnaar getipt, als er een winnaar komt. Zeker nu de Ps3 voor 399 euro in de winkels komt te liggen als blu-ray speler met de BD spiderman 3, als ik me niet vergis. De verhouding is nu al zo`n beetje 66% - 33% in het voordeel van Blu-ray en ik denk dat dit in de toekomst alleen nog maar zal toenemen. Zeker als Sony gaat beginnen met wereldwijde reclamecampagnes, waar ze toch wel om bekent staan.

    Verder is het absoluut niet mijn bedoeling om hier een discussie over te beginnen, de toekomst zal het wel uitwijzen. Ik wou de zaken alleen maar een beetje in `perspectief` plaatsen....

  21. #71

    Standaard

    Ik denk toch dat de komende maanden cruciaal zijn, en iemand die 'n next gen speler koopt... gaat geen console kopen (imho).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Ik denk toch dat de komende maanden cruciaal zijn, en iemand die 'n next gen speler koopt... gaat geen console kopen (imho).
    Ik heb het gewoon gedaan. Gewoon omdat volgens de reviews de ps3 èèn van de beste blu-ray spelers was, en destijds ook nog eens de helft goedkoper. Ik heb er nog steeds geen spijt van gekregen, overigens.

    Daarnaast denk ik dat de tijden enigszins veranderd zijn. Vroeger was een standalone-speler een must, als je een beetje van goede geluids en videokwaliteit wilde genieten.
    Nu is dit door de vooruitgang van de techniek niet meer per sè het geval.
    Ik denk trouwens dat in het geval van de formaten-oorlog de personen die een standalone next-gen speler kopen ook helemaal niet de doorslag gaan geven.
    Miljoenen mensen zullen straks namelijk een ps3 en een HDTV in huis hebben en er dan achter komen dat die ps3 ook blu-rays afspeeld. Vanuit de ogen van die consumenten hebben ze dan iets `gratis`. Ze hebben veel geld uitgegeven aan die HDTV en aan die ps3 en nu kunnen ze er zomaar zonder dat ze dat wisten ook nog eens blu-rays op afspelen, waardoor ze nog meer plezier aan hun HDTV beleven. Als ze erachter komen dat hun ps3 ook nog eens veel beter dvd`s afspeeld op hun HDTV dan vroeger omdat hij zo goed upscaled, zullen ze hun dvd-spelers sowieso op zolder gaan zetten. De meesten houden niet van meerdere apparaten om en rond hun televisie.

    Als Sony zijn Blu-ray`s dan ook nog eens dezelfde prijs zal geven als de reguliere dvd`s (wat vanaf de release van de spiderman delen het geval schijnt te gaan worden), dan zal een groot deel van de massa om zijn, denk ik.
    Ik denk dat het in dit geval dus niet alleen om de keuze zal gaan die mensen maken, maar dat de massa in de toekomst waarschijnlijk ook `een handje geholpen` gaat worden. Een beetje er in geluisd mag je ook zeggen, als je wilt...
    :wink:
    Laatst aangepast door windoweyez : 08-10-2007 om 12:44

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Ik heb het gewoon gedaan. Gewoon omdat volgens de reviews de ps3 èèn van de beste blu-ray spelers was, en destijds ook nog eens de helft goedkoper. Ik heb er nog steeds geen spijt van gekregen, overigens.

    Daarnaast denk ik dat de tijden enigszins veranderd zijn. Vroeger was een standalone-speler een must, als je een beetje van goede geluids en videokwaliteit wilde genieten.
    Nu is dit door de vooruitgang van de techniek niet meer per sè het geval.
    Ik denk trouwens dat in het geval van de formaten-oorlog de personen die een standalone next-gen speler kopen ook helemaal niet de doorslag gaan geven.
    Miljoenen mensen zullen straks namelijk een ps3 en een HDTV in huis hebben en er dan achter komen dat die ps3 ook blu-rays afspeeld. Vanuit de ogen van die consumenten hebben ze dan iets `gratis`. Ze hebben veel geld uitgegeven aan die HDTV en aan die ps3 en nu kunnen ze er zomaar zonder dat ze dat wisten ook nog eens blu-rays op afspelen, waardoor ze nog meer plezier aan hun HDTV beleven. Als ze erachter komen dat hun ps3 ook nog eens veel beter dvd`s afspeeld op hun HDTV dan vroeger omdat hij zo goed upscaled, zullen ze hun dvd-spelers sowieso op zolder gaan zetten. De meesten houden niet van meerdere apparaten om en rond hun televisie.

    Als Sony zijn Blu-ray`s dan ook nog eens dezelfde prijs zal geven als de reguliere dvd`s (wat vanaf de release van de spiderman delen het geval schijnt te gaan worden), dan zal een groot deel van de massa om zijn, denk ik.
    Ik denk dat het in dit geval dus niet alleen om de keuze zal gaan die mensen maken, maar dat de massa in de toekomst waarschijnlijk ook `een handje geholpen` gaat worden. Een beetje er in geluisd mag je ook zeggen, als je wilt...
    :wink:
    Sony heeft hun speciale dvd edities juist duurder gemaakt om het gat tussen Blu-ray en dvd te verkleinen, verder jij bent duidelijk 'n PlayStation fanboy (aan al je posts te zien), denk dan ook niet dat jij de maatstaf bent voor de gem. thuisgebruiker / HT gebruiker.

    Wat tevens ook 'n feit is, die miljoenen PS3's worden overgrootdeel voor de games gekocht niet persé voor de Blu-ray capaciteiten. Het blijft afwachten al denk ik wel dat het in jan. 2008 allemaal 'n stuk duidelijker op tafel zal liggen hoe de zaken er dan voor zullen staan.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #74

    Standaard

    Er komt gewoon helemaal geen winnaar en al helemaal niet in januari, de markt is simpelweg nog veels te klein.

    Maareh al dat ge-oh daarover en koffiedikkijkerij is al tig keer gedaan in andere topics, zullen we t weer ontopic houden a.u.b.????

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    verder jij bent duidelijk 'n PlayStation fanboy (aan al je posts te zien), denk dan ook niet dat jij de maatstaf bent voor de gem. thuisgebruiker / HT gebruiker.
    Wat een flauwe opmerking, zeg.
    Qua apparatuur gebruik ik momenteel een Panasonic HD-projector icm een 235 cm breed scherm, een Denon a1-sr versterker icm boxen van B&W uit de 800 serie en een Rel storm subwoofer, dit alles aan elkaar gekoppelt met van den Hul kabels en interlinks. Niet echt apparatuur die je bij de gemiddelde gamer of fanboy zal aantreffen.

    En, ik koop al dvd`s vanaf de beginperiode. Eèn van mijn eerste dvd`s was die van `The Gladiator` , destijds nog voor 89,95 gulden gekocht. En in die tijd hen ik nog veel regio 1 dvd`s gekocht omdat die uitgaven destijds beter waren, ze hadden oa DTS-tracks die onze R2 dvd`s toen meestal nog niet kregen. Op mijn hoogtepunt als dvd-verzamelaar had ik meer dan 400 dvd`s, maar dat is momenteel teruggebracht tot net over de 200 dvd`s (vooral met het oog op de releases van steeds meer HD-materiaal in de toekomst).

    Hopelijk voldoe ik nu enigszins aan jouw maatstaven voor gemiddelde HT-gebruiker?
    Sorry dat ik er op deze manier op in ga, maar zo`n opmerking raakt mij toch wel enigszins in mijn HT-hart.
    De reden dat ik hier soms veel Ps3 materiaal post is omdat ik het als ht-liefhebber een mooi apparaat vind, en het ook om die reden heb gekocht. Op internet kom ik er vrij veel over tegen dus post ik het soms, gewoon omdat ik ook denk dat anderen er ook iets aan kunnen hebben. En ja, ik houdt ook van gamen, maar tot voor kort was dat vooral met games van Nintendo, vooral op de N64 en de GC. Nog een reden om mij dus absoluut geen sony-fanboy te kunnen noemen.

    Ik krijg zelf steeds meer de indruk dat we steeds meer toegaan naar apparaten waar je zowel mee kunt film kijken, gamen en internetten. En in de toekomst wellicht ook muziek luisteren, als ze een nieuw soort cd`s op de markt zouden brengen met een zeer hoge geluidsresolutie (als je het zo mag zeggen). De consument heeft dit misschien nog niet zo erg door maar bedrijven als sony en Microsoft zijn momenteel vollop in de concurentie om dat multimedia-apparaat in de huiskamer te plaatsen die dat in de toekomst allemaal waar moet gaan maken. En daar krijgen wij als filmliefhebber in de toekomst dus ook steeds meer mee te maken.

    Maar goed, laten we hier inderdaad alsjeblieft maar mee ophouden met deze discussie en weer on-topic gaan, zoals hierboven ook al werd gesugereerd. Ik zal hier in dit topic niet meer reageren, wat mij betreft.
    Laatst aangepast door windoweyez : 08-10-2007 om 15:33

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •