Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
De resultaten 126 tot 132 van 132 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Is de E35 al ergens te krijgen en zo ja, heeft iemand 'm al gekocht en wat vind je ervan ?
    De E30 wordt in de UK inmiddels uitgeleverd, maar voor de E35 moeten ze daar nog 2 weken wachten.
    Ik denk dat wij dus minstens even lang moeten wachten, zoniet nog langer.

    De eerste Firmware update staat overigens al op de site van Toshiba,..dus nog voor de spelers goed en wel verkrijgbaar zijn

  2. #127

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rhodanos Bekijk bericht
    directsale verwacht hem pas december a.s. De actie zal wel goed lopen.
    Gaat echt helemaal nergens meer over: je kan dus al vanaf zeg deze zomer geen BR of HD-dvd speler kopen alleen maar omdat men bang is om te verliezen; de Samsung BD-UP5000 wordt al een half jaar aangekondigd maar is nog steeds niet te krijgen (laatste nieuws, ergens in maart) en nu worden de E30 en E35 steeds maar weer uitgesteld: eerst september, toen 2e week november en nu weer december)

    GVD, ik wil nu een BR, HD-dvd of combi speler kopen en dat kan dus gewoon niet


    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Gaat echt helemaal nergens meer over: je kan dus al vanaf zeg deze zomer geen BR of HD-dvd speler kopen alleen maar omdat men bang is om te verliezen; de Samsung BD-UP5000 wordt al een half jaar aangekondigd maar is nog steeds niet te krijgen (laatste nieuws, ergens in maart) en nu worden de E30 en E35 steeds maar weer uitgesteld: eerst september, toen 2e week november en nu weer december)

    GVD, ik wil nu een BR, HD-dvd of combi speler kopen en dat kan dus gewoon niet


    Toshiba kan bij vele in de pap schijten, maar dit is toch een slechte ontwikkeling, Ik baal ook stevig van dat uitstelen.

    Maar misschien vant het nog mee,...op de UK site van Toshiba is de EP 35 inmiddels "In Stock"
    http://www.gottatoshiba.com/catalog/...layers/HD-EP35

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht


    GVD, ik wil nu een BR, HD-dvd of combi speler kopen en dat kan dus gewoon niet



    Dat kan toch ook gewoon?
    Ik heb er al èèn sinds maart.
    En om de zoveel tijd krijg je dan ook nog eens een nieuwe filmware zodat alle functies up to date blijven. Is het net of je weer een nieuwe hebt.
    En als ik soms even genoeg heb van films dan kan je er tussendoor ook nog eens allemaal leuke spelletjes op spelen....

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht

    Dat kan toch ook gewoon?
    Ik heb er al èèn sinds maart.
    En om de zoveel tijd krijg je dan ook nog eens een nieuwe filmware zodat alle functies up to date blijven. Is het net of je weer een nieuwe hebt.
    En als ik soms even genoeg heb van films dan kan je er tussendoor ook nog eens allemaal leuke spelletjes op spelen....

    Playstation
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht

    GVD, ik wil nu een BR, HD-dvd of combi speler kopen en dat kan dus gewoon niet


    Wat is dit nu voor gejammer. Er zijn NU genoeg blu ray / hd dvd spelers te koop. Sony 300 / 500/ se1 / panasonic 10, samsung 1000, 1400, toshiba se1, xe1, ep10, ep30.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #132
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Ik heb sinds gisteren de Sony BDP S500 in huis staan, geweldig apparaat, beetje aan de prijzige kant, maar dan heb je ook wat ! Nou nog het DVD gedeelte regio vrij, dan ben ik helemaal tevreden [iemand tips ????]

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •