Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 57 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Godfather - Restoration & Re-release

    Geweldig nieuws:

    I guess the cat's out of the bag. Director Francis Ford Coppola has revealed that a super hush-hush, multi-million dollar full film restoration of The Godfather and The Godfather Part II have been completed. The project, basically an effort to save the damaged and deteriorating negatives of the two Oscar winners, apparently has been underway for the last year under the supervision of preservationist Robert A. Harris (Lawrence of Arabia, Spartacus, Vertigo).

    According to Mr. Coppola, Paramount was initially reluctant to foot the bill for the restoration. But fellow filmmaker Steven Spielberg stepped in and convinced the studio otherwise. Although nothing has been mentioned yet, it's likely that the newly restored negatives will be capitalized to strike prints for a limited theatrical run, as well as new standard and hi-def video re-releases. You can read more about the project here
    Davisdvd.com

    Hoop dat ze het ook op dvd uitbrengen. En hoe zit het met die chronologische versie waar ze het al zo lang over hebben? zal die er dan ook komen?

    Op dvd-home staan ze zelfs al op de release lijst voor 6 december:
    06-12-2007 Godfather 1 (Newly Restored) Misdaad Paramount
    06-12-2007 Godfather 2 (Newly Restored) Misdaad Paramount
    Laatst aangepast door TheGodfather : 01-09-2007 om 17:04
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Bij dvd-home.nl staan ze aangekonding voor 6 december 2007...
    There is only one real truth: causality!...

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick Deckard Bekijk bericht
    Bij dvd-home.nl staan ze aangekonding voor 6 december 2007...
    Dat staat er ook, onderaan m`n post :razz:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #4

    Standaard

    Deze ga ik niet meer op dvd double dippen. Ik neem aan dat we ook een HD DVD versie kunnen verwachten en ik denk dat ik die dan aanschaf.

    Ik ben trouwens benieuwd of we ook nieuwe extra's kunnen verwachten of dat ze de extra's van de vorige dvd over gaan nemen.

  5. #5

    Standaard

    De chronologische versie bestaat minimaal 20 jaar. Ik heb 'm als boxset op VHS gehad. Persoonlijk vond ik het fijner kijken dan continu die flashbacks. Was erg goed gedaan (o.a. door Coppola zelf).

    Als het goed is heeft IMDB er ook nog iets over te zeggen...
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  6. #6

    Standaard

    Om een of andere reden heb ik me nooit aangetrokken gevoeld om deze films te bekijken.

    Moet ik dat toch eens doen?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Om een of andere reden heb ik me nooit aangetrokken gevoeld om deze films te bekijken.

    Moet ik dat toch eens doen?
    Genomineerd voor royering: Zetmoon!
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Genomineerd voor royering: Zetmoon!
    Nou nou......

    Whahahahahahaha.

    Sorry hoor.

    Ik zal mijn leven beteren.......mischien.

    Ik heb gewoon niet zoveel met de acteurs in die films: De Niro, Pacino, Brando.
    Niet mijn cup of tea.

    Maar wie weet.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    Nou nou......

    Whahahahahahaha.

    Sorry hoor.

    Ik zal mijn leven beteren.......mischien.

    Ik heb gewoon niet zoveel met de acteurs in die films: De Niro, Pacino, Brando.
    Niet mijn cup of tea.

    Maar wie weet.
    Uit nieuwsgierigheid, met welke acteurs heb je wel veel?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan Bekijk bericht
    Uit nieuwsgierigheid, met welke acteurs heb je wel veel?
    (Gokje)

    Stallone, Van Damme..
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  11. #11

    Standaard

    sorry dat ik dit zeg (don't hate me )

    ik heb alle drie de godfather films een keer op dvd gekocht, en heb deel 1 gezien.. het boeide mij niet erg.. ik vond hem langzaam gaan, en heb tot nu toe dus deel 2 en 3 nog steeds niet gezien.. ligt dit dan puur aan mij of zijn er meer mensen die dit hadden?


  12. #12

    Standaard

    Ik vind de Godfather geweldige films, maar ik hou het denk ik wel bij de box die ik al heb.

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    (Gokje)

    Stallone, Van Damme..
    Wat is er mis met Stallone?

    Is The Godfather soms de beste film ooit en maakt Stallone alleen maar simplistische domme films? Moet ik dit zo opvatten?
    Ben je als filmliefhebber soms "verplicht" om The Godfather gezien te hebben en goed te vinden....wat een onzin zeg.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Wat is er mis met Stallone?

    Is The Godfather soms de beste film ooit en maakt Stallone alleen maar simplistische domme films? Moet ik dit zo opvatten?
    Ben je als filmliefhebber soms "verplicht" om The Godfather gezien te hebben en goed te vinden....wat een onzin zeg.
    Ik zeg niet dat er iets mis is met Stallone, ik denk alleen dat dat dan meer jouw type films zijn.

    Dat is bij mijn vader ook zo, en dat maakt niet uit. Smaken verschillen nou eenmaal.

    Ik vond Rocky Balboa ook erg leuk en kijk uit naar John Rambo.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    De chronologische versie bestaat minimaal 20 jaar.
    Maar niet op dvd. Tenminste: ik heb `m nog nooit ergens te koop gezien en heb die versie uberhaupt nog nooit gezien. Dus als ie uitkomt, dan wordt ie zeker van mij
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bono_Aloys Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat er iets mis is met Stallone, ik denk alleen dat dat dan meer jouw type films zijn.

    Dat is bij mijn vader ook zo, en dat maakt niet uit. Smaken verschillen nou eenmaal.

    Ik vond Rocky Balboa ook erg leuk en kijk uit naar John Rambo.
    Dus en Stallone goed vinden en The Godfather goed vinden gaat niet samen?

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Dus en Stallone goed vinden en The Godfather goed vinden gaat niet samen?
    Ik vind Stallone ook erg leuk om naar te kijken, maar toch wel op een andere manier als dat ik The Godfather leuk vind om naar te kijken.
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cris Bekijk bericht
    Wat is er mis met Stallone?

    Is The Godfather soms de beste film ooit en maakt Stallone alleen maar simplistische domme films? Moet ik dit zo opvatten?
    Ben je als filmliefhebber soms "verplicht" om The Godfather gezien te hebben en goed te vinden....wat een onzin zeg.

    dat ben je niet verplicht, vrijwel iedere filmliefhebber vindt de film al geniaal.
    En wat Stallone en Godfather betreft, dat is gewoon appels met peren vergelijken, met alle respect voor mensen die Stallone goed vinden, die man kan je toch niet serieus nemen als een acteur.Na Copland heeft ie vrijwel alleen maar dvd-troep gemaakt in mn ogen.
    Laatst aangepast door jasmin1 : 03-09-2007 om 22:30

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Genomineerd voor royering: Zetmoon!
    Zo zie je maar weer. Wil je NOOIT meer zulke stomme opmerkingen op het forum plaatsen? Weer een thread verpest.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    sorry dat ik dit zeg (don't hate me )

    ik heb alle drie de godfather films een keer op dvd gekocht, en heb deel 1 gezien.. het boeide mij niet erg.. ik vond hem langzaam gaan, en heb tot nu toe dus deel 2 en 3 nog steeds niet gezien.. ligt dit dan puur aan mij of zijn er meer mensen die dit hadden?
    Ligt aan jou.....8)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bureaulamp Bekijk bericht
    Zo zie je maar weer. Wil je NOOIT meer zulke stomme opmerkingen op het forum plaatsen? Weer een thread verpest.
    Slecht geslapen?
    5-Star Safetrader (300+ deals!) / DVD.nl veilingen: 88 (gemiddeld cijfer: 9.61)

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Stiebolt Bekijk bericht
    Slecht geslapen?
    Ik snap de hele opmerking niet eens.

    Maar even iover The Godfather, een niuewe release zou mij weinig boeien, ik vond de eerste in de zwarte box prima.
    Turn around and feel the vibe.....

  23. #23

    Standaard

    Ja, eens. De beeldkwaliteit was niet altijd even geweldig, maar storend was het zeker niet. Het heeft juist wel z'n charme.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers
    sorry dat ik dit zeg (don't hate me )

    ik heb alle drie de godfather films een keer op dvd gekocht, en heb deel 1 gezien.. het boeide mij niet erg.. ik vond hem langzaam gaan, en heb tot nu toe dus deel 2 en 3 nog steeds niet gezien.. ligt dit dan puur aan mij of zijn er meer mensen die dit hadden?
    Ligt aan jou.....8)
    Maar dan toch niet alleen aan hem. Ik had na het zien van de eerste film toch ook het 'good but not wow'-gevoel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Maar dan toch niet alleen aan hem. Ik had na het zien van de eerste film toch ook het 'good but not wow'-gevoel.
    Ben ik het wel mee eens ja, the Godfather is een complexe film wat dat betreft die je een eerste keer in vele gevallen doet kijken naar veel verschillende dingen, waardoor je een hoop dingen, kleine details, over het hoofd gaat zien. Toch wordt de film naarmate je 'em vaker bekijkt beter imo.

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •