Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Normaal waren deze remasterde uitgaves uitgekomen op 5/12. Ik heb er hier echter helemaal niets concreets over gehoord, of er in winkels van gevonden.

    Er zijn natuurlijk altijd al de vele heruitgaves geweest (altijd met dezelfde dvd's, maar nu en dan eens een ander opbergsysteempje in de box). Nu is de vraag wat er momenteel concreet van deze remasterde uitgaves is gereleased

  2. #27

    Standaard

    Op 14 januari 2008 brengt Paramount een nieuwe serie uit: Award Winning Collection. The Godfather 1 en 2 maken ook deel uit van deze serie. Artwork kun je vinden op de website van www.dvdoutlet.nl. Ze hebben allemaal dezelfse layout en lijken op de slipcases die Warner doorgaans uitbrengt.

  3. #28

    Standaard

    Ik vermoed dat dat nog niet de geremasterde versies zijn, maar gewone reissues met een ander hoesje. D'r is namelijk nog geen officiele aankondiging van gemaakt: ook niet voor de VS. Als ze een "nieuwe" versie uitbrengen dan zal dat groots aangekondigt worden, en vermoedelijk krijgen we dan ook met een een versie op HD DVD dunkt me.

  4. #29

    Standaard

    Cover:



    Release is op 2 juni
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #30

    Standaard

    Das best wel een heel erg lelijke cover...
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  6. #31

    Standaard

    Niet per se lelijk, maar ongepast :/

    Ik wist niet dat The Godfather een slasher was?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Niet per se lelijk, maar ongepast :/

    Ik wist niet dat The Godfather een slasher was?
    Precies mijn gedachten. Dat zilveren is opzich wel ok maar dat bloed had niet gehoeven...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #33

    Standaard

    idd zeer ongepast, alsof ze het stallone en van damme publiek willen aantrekken

  9. #34

    Standaard

    Zelfs een sinaasappel zou nog gepaster zijn (de fans snappen het wel )
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  10. #35

    Standaard

    dat zou idd erg cool zijn geweest

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman Bekijk bericht
    Zelfs een sinaasappel zou nog gepaster zijn (de fans snappen het wel )

    Of een paardekop... Ik vond het pistool wel mooi op de wooden box, maar fans van The Sopranos zouden misschien weer verward raken dan....

  12. #37

  13. #38

    Standaard

    Mjah, het grote probleem is dat niet alle medewerkers willen erkennen dat het met opzet is. De parallellen zijn duidelijk, maar er zijn uitzonderingen genoeg om het tegendeel ook te kunnen beweren. Volgens mij heeft Puzo het opzettelijk in de roman verwerkt en is het misschien niet duidelijk in de film overgekomen. Heeft iemand het boek gelezen?
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #39

    Standaard

    Ik heb het boek een jaar of drie geleden gelezen maar kan me niets herinneren over de connectie met sinaasappels.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  15. #40

    Question

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    alsof ze het stallone en van damme publiek willen aantrekken
    Leg eens uit: wat is daar mis mee? Die opmerking komt nogal neerbuigend uit de hoek. Om nog maar te zwijgen over de replies op pagina 1 wanneer iemand terloops opmerkt niet zoveel op te hebben met Pacino, DeNiro, etc.
    Last van een misplaatst gevoel van superioriteit misschien?

  16. #41

    Standaard

    Hij valt nu te pre-orderen op de site van Free Record Shop/van Leest voor 39.99. Hij komt uit op 5 mei.

    Update: Ik zie net dat het een steelbook uitgave word.
    Laatst aangepast door Bugssje : 05-04-2008 om 18:34

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MiguelTegen Bekijk bericht
    Leg eens uit: wat is daar mis mee? Die opmerking komt nogal neerbuigend uit de hoek.
    The Godfather is geen schietfilm, dat wil ik ermee zeggen. Een film als the Godfather hoort een nette hoes te hebben. Net als de huidge.

    zet daar is een Stallone of van Damme hoes naast, die zijn zo simpel

    ps. ik ben zelf ook niet vies van Stallone en van Damme films, maar ik kijk ze heel anders

  18. #43

    Standaard

    Bol.com geeft aan dat de box uit 4 dvd's zou bestaan, maar bij de aanvullende informatie wordt vermeld dat er "twee disc's boordevol gloednieuw bonusmateriaal" bijzitten. Lijkt me moeilijk voor een trilogie.

    Wie heeft specs? Waiting for this baby.

    EDIT: Ook weer bij Play.com melding van een 4-disc, maar dan enkel één extra-disc en Part II op slechts één disc?

    EDIT2: Melding van 5 disc's op Amazon.co.uk.

    EDIT3 : Ok, volgens mij staan de films zo goed als zeker op 4 disc's en is er één bonus disc, met allemaal nieuwe extra's, hier te zien op de site van de BFFC.
    Laatst aangepast door MatrixTom : 08-04-2008 om 00:10

  19. #44

    Standaard

    Inderdaad, dat van die 2 extra discs heb ik ook al gezien, maar volgens mij zijn het gewoon 4 discs. Alle internationale dvd-winkels geven dat immers ook aan...
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  20. #45

    Standaard

    Play heeft nu als titel:

    The Godfather Trilogy: Remastered (1972) (5 Discs)

    Stond dat er nu eerst niet of ben ik gek?

    Als dat zo is, dan is het een volledig geremasterde release van de oude Godfather box, met ook hetzelfde aantal discs. Dan is het beslist: deze komt erin. Jammer van de lelijke cover, maar goed... daar kunnen we eventueel nog wel wat op verzinnen.
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  21. #46

    Standaard

    Bij bol.com staat trouwens dat hij uit 5 items bestaat (staat boven Regio 2). Maar dat klopt dan wel weer niet me de titel.

  22. #47

    Standaard

    Daarom liggen er natuurlijk hele stapels zwarte boxen bij de MM (Rijswijk) omdat er een nieuwe versie aankomt, prijs MM 29,99

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door snoopey Bekijk bericht
    Daarom liggen er natuurlijk hele stapels zwarte boxen bij de MM (Rijswijk) omdat er een nieuwe versie aankomt, prijs MM 29,99
    Heb 'm 4 jaar geleden voor die prijs gehaald .
    Ik denk toch dat ik het bij mijn oude trilogiebox hou, dat niet-geremasterd beeld met enkele printbeschadiginen/filmgrain/...etc heeft toch ook wel zijn charmes imo...
    Tony Montana: "Me, I want what's coming to me."
    Manny: "Oh, well what's coming to you?"
    Tony Montana: "The world, chico, and everything in it."

  24. #49

    Standaard

    A number of readers have seen this online (and thanks to all those of you who sent the link in), so we decided that it's finally time to comment on the subject. The BBFC (British Board of Film Classification) has just cleared 84 minutes worth of special features for a little something it refers to as The Godfather Trilogy Restored 2008 Bonus Disc. Yes, you read that right - The Godfather. Restored.

    We can, in fact, confirm that The Godfather Trilogy has indeed been restored, and that our very own Robert A. Harris was involved in the project - a project backed by director Francis Ford Coppola and even Steven Spielberg no less (you can read a bit more on that here). The BBFC notice means that Paramount is likely planning to being The Godfather Trilogy Restored to DVD (and possibly even Blu-ray Disc) later this year. Note that we're posting all this in The Rumor Mill today, because the potential DVD release - and indeed the restoration effort itself - hasn't officially been announced by Paramount yet. As such, we don't have any more information for you right now than what we're offering here. But when the studio gives us the okay, and takes the cloak of secrecy off the project, Robert assures us that he'll have lots to say about it all for you here at The Digital Bits. So for those of you wondering why Robert's Yellow Layer Failure column hasn't been updated as often in the last year or so, NOW you know why. Hey... some things are just more important.

    Stay tuned!

  25. #50

    Standaard

    Press release:

    Paramount Home Entertainment has just announced the DVD release of The Godfather: The Coppola Restoration for the 2nd of June, priced at around £29.99. The set will include all three films, remastered with Dolby Digital 5.1 audio. A complete list of bonus material can be found below, along with the artwork.

    Original Bonus Material


    * Director's Commentary for All Three Films
    * An Inside Look at the Creative Process Taking The Godfather from Book to Screen
    * On Location Production Designer Dean Tavoularis Looks at Some of the Original Locations for The Godfather Trilogy
    * A 73-Minute Documentary on the Origins of the Film Including Original Screen Tests and Rehearsals
    * The Godfather Behind the Scenes 1971 Featurette
    * Additional Scenes
    * The Cinematography of The Godfather
    * The Music of The Godfather
    * Coppola and Puzo on Screenwriting Storyboards
    * Animatic Storyboards
    * The Corleone Family Tree Character and Cast Biographies
    * Academy Award Acceptance Speeches
    * Photo Galleries with Captions
    * Theatrical Trailers Filmmaker Biographies


    New Bonus Material


    * Godfather World (10:56)
    * The Masterpiece That Almost Wasn't (29:42)
    * When The Shooting Stopped (14:16)
    * Emulsional Rescue - Revealing the Godfather (19:03)
    * The Godfather on the Red Carpet (4:02)
    * Four Short Films on The Godfather: GF vs. GF Part II (2:15); Cannoli (1:37); Riffing on the Riffing (1:38); Clemenza (1:55)
    * Hidden Easter Egg: Cosa Nostra & Coppola


    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •