De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Live Free or Die Hard - UNRATED!!!

    Fox Home Entertainment have announced the Region 1 DVD release of Live Free or Die Hard on 20th November 2007. Bruce Willis returns as wise-cracking super-cop Detective John McClane in the fourth instalment of the Die Hard series which is helmed by director Len Wiseman (Underworld). Justin Long, Timothy Olyphant, Cliff Curtis, Maggie Q and Mary Elizabeth Winstead also star.

    The film will be available in both PG13 Full Screen and Unrated Widescreen single-disc editions ($29.98 SRP each) as well as a Two-Disc Unrated Edition ($34.98 SRP). Features are detailed below…

    Single-Disc editions…
    • English DD5.1 Surround
    • French and Spanish Dolby Surround
    • English, French and Spanish subtitles
    • Commentary by Bruce Willis, Director Len Wiseman and Editor Nicolas De Toth
    • Music Video - “Die Hard” by Guyz Nite
    • Behind-the-Scenes with Guyz Nite

    Two-Disc Unrated Edition…
    • English DD5.1 Surround
    • French and Spanish Dolby Surround
    • English, French and Spanish subtitles
    • Commentary by Bruce Willis, Director Len Wiseman and Editor Nicolas De Toth
    • Music Video - “Die Hard” by Guyz Nite
    • Behind-the-Scenes with Guyz Nite
    • Analog Hero in a Digital World: Making of Live Free or Die Hard documentary
      • ”Prelude”
      • “Casting and Characters”
      • “Attack of the Franchise”
      • “Texture and Tone”
      • “Unimaginable Feats”
      • “The World of D.I.”
      • “The Cutting Room”
      • “Sound and Fury”
      • “Eye Candy”
      • “Symphonic Boom”
    • Yippee-Ki-Yay Mother F*****! - One-on-One Conversation with Bruce Willis & Kevin Smith (23 minutes)
    • Fox Movie Channel Presents Fox Legacy
    • Theatrical trailer

    The film will also be available on Blu-ray Disc.

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  2. #2

    Standaard

    Juist!!! Deze film hoort niet PG-13 te zijn. Het is Die Hard, GVD. Nu maar hopen op een R2 release.

  3. #3

    Standaard

    Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film. Voor de rest weinig hoop op verbeteringen. Of FOX moet ala AVP digitaal bloed gaan toevoegen dat er dus totaal niet uit ziet en juist meer stoort dan dat het iets verbeterd

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film. Voor de rest weinig hoop op verbeteringen. Of FOX moet ala AVP digitaal bloed gaan toevoegen dat er dus totaal niet uit ziet en juist meer stoort dan dat het iets verbeterd
    Er werd ook aardig wat "shit" en "damn it" gezegd, waar gewoon royaal het F-woord geschreeuwd hoort te worden. Daarnaast heb je nog de regel bij PG-13 dat je moet laten zien dat een bad guy niet dood is, maar veilig op de grond land. Hopelijk worden hier een paar zaken toegevoegd waaruit blijkt dat McClane niet op de A-Team-tour gaat. :wink: Ik vond het een hele goede actiefilm, lekker old-skool, zoals je ze tegenwoordig niet meer tegenkomt, maar die puntjes vielen me wel op. Vooral omdat er van tevoren al zo vaak over bericht was.
    Het zou me niks verbazen als Bruce Willis en regisseur Len Wiseman hierop hebben geanticipeerd bij het maken van de film, en voor de DVD een fullblooded Die Hard 4.0 voor kunnen schotelen. Zoals het hoort in deze franchise.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño Bekijk bericht
    Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film.
    Daarmee ben ik al tevreden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    De 2-Disc versie:

    "I grew up in the cinema, almost. Both my parents worked there. My life, my reading, everything about me revolves around the cinema. So for me, cinema is life, and vice versa."
    - Sergio Leone

  7. #7

    Standaard

    wow, dat vind ik nou een hele goeie cover

    de 8-disc quadrilogy die op EzyDVD staat ziet er trouwens ook erg leuk uit


  8. #8

    Standaard

    Idd, die 2 disc cover is af.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  9. #9

    Standaard

    $29.98?!?
    $34.98?!?

    Is de dollar nou gewoon zo weinig waard of zijn dvd's gewoon zo duur in Amerika?
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    $29.98?!?
    $34.98?!?

    Is de dollar nou gewoon zo weinig waard of zijn dvd's gewoon zo duur in Amerika?
    dvd's zijn duur in Amerika... ik schrok ervan toen ik in New York kwam...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  11. #11

    Standaard

    Mooie cover idd, maar de auto landt niet onder de helicopter maar er toch echt pal bovenop....Maar goed, was deze versie ook niet met een DTS track? Hoort ook in de dvd reeks natuurlijk...

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    Unrated houd waarschijnlijk alleen maar in dat zn Yippee-ki-yay-************ niet wordt onderbroken door een knal zoals in de film.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Er werd ook aardig wat "shit" en "damn it" gezegd, waar gewoon royaal het F-woord geschreeuwd hoort te worden. Daarnaast heb je nog de regel bij PG-13 dat je moet laten zien dat een bad guy niet dood is, maar veilig op de grond land. Hopelijk worden hier een paar zaken toegevoegd waaruit blijkt dat McClane niet op de A-Team-tour gaat.
    Kregen wij in Nederland niet sowieso al de Unrated editie in de bios?
    Ik had het er laatst met een vriend van mij over die de film heeft gezien, en hem is geeneen van die veranderingen opgevallen.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  13. #13

    Standaard

    Vind de cover van de 1 disc eigenlijk cooler
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Vind de cover van de 1 disc eigenlijk cooler
    maar dat geeft niet, daar kun jij ook niks aan doen

    (grapje ofcourse )


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ralfers Bekijk bericht
    maar dat geeft niet, daar kun jij ook niks aan doen

    (grapje ofcourse )
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lagomorph Bekijk bericht
    Kregen wij in Nederland niet sowieso al de Unrated editie in de bios?
    Ik had het er laatst met een vriend van mij over die de film heeft gezien, en hem is geeneen van die veranderingen opgevallen.
    Als ik er van tevoren niks over had gelezen was het mij denk ik ook niet opgevallen. Onwetendheid is zalig zullen we maar zeggen. Zeker vergeleken met de vorige drie Die Hard's wordt in deze 4e wel erg op het taalgebruik gelet. + die regel van de bad guys die het overleven of off-screen sterven. Dat viel mij heel erg op toen ik hem in de bios zag.

    Zeer rated PG-13 dus. Niet dat het mijn pret drukte. Nog steeds een vette actiefilm. Ik vond het alleen wat uit de toon met de rest van de serie.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •