De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Traveler" (2007) - GECANCELLED



    GESTOPT NA SEIZOEN 1

    http://www.imdb.com/title/tt0805668/

    http://a.abc.com/primetime/traveler/

    Iemand hier al wat gezien? Heb zojuist de pilot gezien en ben nog niet helemaal overtuigd, maar het was wel vermakelijk...
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 09-09-2007 om 21:31
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Ook de pilot gezien maar ben er niet weg van, het was het allemaal net niet zeg maar.
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de hele serie gezien en ik vond het echt heel goed... maar ja, weer een open einde en geen seizoen 2...

  4. #4

    Standaard

    Sorry hoor maar die foto ziet er wel heel fout *METRO* uit...
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Ik heb de hele serie gezien en ik vond het echt heel goed... maar ja, weer een open einde en geen seizoen 2...
    Is het gecancelled? Als dat zou is, zou ik het heel graag willen weten, want dan kijk ik niet meer verder, heb nu de eerste twee gezien...
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #6

    Standaard

    Zowel TV.com als TVGuide.com geven aan dat Traveler stop gezet is.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  7. #7

    Standaard

    Ok dat scheelt weer dan, thanks voor de info
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zowel TV.com als TVGuide.com geven aan dat Traveler stop gezet is.
    Mzz, weer 80 min. van mn leven verspild dus Typisch een serie die puur draait om de plot, en dan is stopzetting niet bepaald fijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    ik snap tv zenders als veronica niet, waarom kopen ze altijd van die gecancelde series??
    Every Man Dies,
    Not Every Man Really Lives

  10. #10

    Standaard

    Jammer weer, ik vond S1 erg leuk om naar te kijken.
    Everything, Everyone, Everywhere Ends.
    DVDProfiler 3.0

  11. #11

    Standaard

    Titel aanpassen kan niet, dus ik heb de OP maar even aangepast.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    Titel aanpassen kan niet, dus ik heb de OP maar even aangepast.
    Go Advanced
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Go Advanced
    Weer wat geleerd, ik dacht dat niet meer kon op het nieuwe forum
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #14

    Standaard

    Even ter aanvulling:

    Het hele eerste seizoen is afgerond, dwz. 8 afleveringen. De laatste aflevering kan prima door voor een series finale. Alle opgezette verhaallijnen van de eerste afleveringen worden afgerond(de identiteit van Traveler, de reden achter de aanslag, waarom deze twee jongens ervoor moeten opdraaien etc.).

    Kortom, na 8 afleveringen heb je een leuke serie gezien. De laatste 30 seconden geven wel een twist aan de show, maar hieruit blijkt alleen dat deze show nog vele kanten op had gekund. Maar verder wel alle vragen beantwoord, dus heb me die paar uurtjes prima vermaakt.

  15. #15

    Standaard

    Dit wordt momenteel uitgezonden in België op VT4, ze noemen het zelf een mini-serie omdat er maar 1 seizoen is.

    Nog nooit gezien, en normaal begin ik liever niet aan snel gecancelde series omdat ze vaak een zeer open einde hebben, maar als dat hier niet het geval is ga ik het misschien toch eens kijken.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    (de identiteit van Traveler, de reden achter de aanslag, waarom deze twee jongens ervoor moeten opdraaien etc.).
    Ga zelf niet meer verder kijken, maar als het niet te veel moeite is zou het top zijn als je, binnen spoiler tags, in een paar zinnen antwoord wil geven op bovenstaande vragen, ben toch wel benieuwd
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #17

    Angry

    Dat meen je niet.

    Heb afgelopen weekend heel seizoen 1 gekeken en lees nu pas dit topic.

    Hoe kunnen ze dit nu doen met zo'n open einde

    Vond het echt een goede serie in de stijl van Prison Break.

  18. #18

    Standaard

    Zou mij niets verbazen dat ze bij bijv. Lost ook op 'n gegeven moment de stekker eruit trekken als het commercieel niet meer aantrekkelijk genoeg is... halverwege serie 5 ofzo

    lang leven de commercie.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zou mij niets verbazen dat ze bij bijv. Lost ook op 'n gegeven moment de stekker eruit trekken als het commercieel niet meer aantrekkelijk genoeg is... halverwege serie 5 ofzo

    lang leven de commercie.
    Dan ga ik helemaal janken

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zou mij niets verbazen dat ze bij bijv. Lost ook op 'n gegeven moment de stekker eruit trekken als het commercieel niet meer aantrekkelijk genoeg is... halverwege serie 5 ofzo

    lang leven de commercie.
    Behalve dat die serie een vaste fan-basis heeft die ongetwijfeld niet meer zal afhaken nu we weten hoe lang de serie nog zal duren.

    Helaas krijgen onvoldoende series tegenwoordig de kans om zo'n fan-basis op te bouwen, het moet vanaf aflevering één raak zijn. Maar eerlijk is eerlijk, veel van die vroeg gecancelde series lijken dan ook gewoon zeer fel op de grote hits van de afgelopen jaren (Lost, Prison Break, 24) dus is het ook niet zo verwonderlijk dat ze minder kijkers lokken.

  21. #21

    Standaard

    Ze moeten idd dus met iets anders komen. Ben blij dat Heroes dus wel doorgaat

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Zou mij niets verbazen dat ze bij bijv. Lost ook op 'n gegeven moment de stekker eruit trekken als het commercieel niet meer aantrekkelijk genoeg is... halverwege serie 5 ofzo

    lang leven de commercie.
    Dudes...het is al maanden bekend dat er nog 48 afleveringen komen, mei 2010 is de allerlaatste aflevering. Drie seizoenen van 16 afleveringen...

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobW Bekijk bericht
    Dudes...het is al maanden bekend dat er nog 48 afleveringen komen, mei 2010 is de allerlaatste aflevering. Drie seizoenen van 16 afleveringen...
    Rustig maar!... het was enkel 'n voorbeeld
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #24

    Standaard

    Jammer dat ie gecancelled is; die Kidnapped was redelijk te doen maar ook voortijdig gestopt. Dit is echt iets a la Nowhere Man met een licht 24-sausje. Vond het (ben nu bij afl 7) echt een goeie serie, veel actie, niet teveel oppervlakkig relationeel geleuter. Maar ja, de kijkcijfers hebben helaas anders gesproken. Zag 'm ook nog nergens op DVD te koop.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •