Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Toshiba 42Z3030D - Regza Z Series:



    http://www.home-entertainment.toshib...d?opendocument

    Prijzen zijn ook redelijk te noemen:
    http://www.kieskeurig.nl/nl/product....cd&gq=42z3030d

    Heeft iemand ervaring met de toestellen van Toshiba?

  2. #27

    Standaard

    Kwalitatief zit het met Toshiba wel goed. Overigens niet zelf in bezit, ken wel iemand die er al twee gehad heeft zonder problemen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Vincent25, kan jij dan links naar specificaties van de modellen geven die jij bedoeld? En dan wel in Nederland verkrijgbare modellen, het is onmogelijk om ook Amerika, Japan, Duitsland en dergelijke mee te rekenen. Want ik kan toch echt niks vinden over 24fps bij Panasonic en Pioneer. Mocht je nog meer modellen weten, dan hoor ik dat uiteraard graag.

    @ Avalan: Ik sta er ook van te kijken dat België eerder is, maar dat maakt niet uit. Op zich kan ik in België beschikbare modellen ook in de openingspost meenemen, daar er genoeg Belgen in dit forum zitten, maar helaas heeft deze Panasonic geen 100 Hz.
    Goedemiddag,

    De gehele Pioneer 8G serie ondersteunt deze mogelijkheden .. (428XD/508XD)

    De nieuwe Panasonic PZ70 serie ondersteunt deze mogelijkheden ook. Wij leveren beide van deze modellen en verzenden evt ook door Nederland en belgie .. je kan natuurlijk altijd eventjes contact opnemen voor een kijkafspraak?

    Mvg

    Vincent

  4. #29

    Standaard

    Ik dacht dat je op zoek was naar een full hd lcd. Anders had ik je ook wel de Pio 8 gen kunnen aanraden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #30

    Standaard Philips lcd of samsung lcd

    Hallo,

    Ik zit al een tijdje te twijvelen tussen de samsung en philips full hd. kan iemand mij
    helpen. samsung LE40F86BD of de philips 37PFL9732D/10

    graag wel even zeggen waarom de keuze is gevallen op een van deze twee

    thanks

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent25 Bekijk bericht
    Goedemiddag,

    De gehele Pioneer 8G serie ondersteunt deze mogelijkheden .. (428XD/508XD)

    De nieuwe Panasonic PZ70 serie ondersteunt deze mogelijkheden ook. Wij leveren beide van deze modellen en verzenden evt ook door Nederland en belgie .. je kan natuurlijk altijd eventjes contact opnemen voor een kijkafspraak?

    Mvg

    Vincent
    Als ik je goed begrijp ondersteunt de nieuwe Panasonic PZ70 serie 24fps. Ik kan daar alleen niets over vinden op de website van Panasonic. Hoe zit dat nu?

  7. #32

    Standaard

    @ Rick Lanting:


    Je bent net aan zelfde zoektocht begonnen als ik

    Heb met sinds 3 weken toegespitst op 2 merken : Philips en Sony:

    Oorspronkelijk Sony omdat er geruchten de ronde doen dat bij aankoop Full Hd een PS3 gratis wordt bijgeleverd.... http://gathering.tweakers.net/forum/...boolean%5D=AND

    Nu blijkt dat deze enkel in Nederland zou zijn deze aktie ( grrrrrrr , zal ik in Hulst moeten gaan shoppen .... )

    Mijn voorkeur ging absoluut naar X 3500 type, maar nu ik misschien naast die aktie zou grijpen aangezien ik in Belgie woon ( daar zou de aktie 5jaar garantie zijn bij aankoop tussen 1 okt en 30 nov) en het kostenplaatje als al gauw 2500 € zonder PS3 overschreed ik mij budgetnormen ( 2500 + 600 voor nog aan te schaffen PS3 = 3100 ipv 2500 voor de 2 samen)

    Dus ging ik op zoek naar een ander model dat 100 hz én Full Hd heeft..

    Zo was ik aangenaam verrast door het 9732 type van Philips.

    de specs moeten zeker niet onderdoen voor X3500 en ambilight SURROUND neem ik er graag bij ..

    hun "perfect plus hd en 100 hz CLEAR lcd " lijken mij een beter beeld te kunnen geven dan X 3500 type..

    Nu ik ga de proef op de som kunnen nemen eind september want dan zijn beide modellen binnen in een speciaalzaak( enkel SONY en Philips verdeler! ) waar ik contact mee gehad heb. Zij hebben me zelfs durven mailen dat de beeldkwaliteit van 9732 beter zou zijn dan X 3500 ...
    Wetende dat je +/- 1700 € betaalt voor 9732 en +/- 2500 voor X type ( ok X is = 40 " ; 9732 = 37 " ) is dit prijsverschil wel opmerkelijk ( met als surplus ambilight surround + usb aansluiting)

    de revieuws zijn alvast veelbelovend....
    http://www.kieskeurig.nl/review/5D52...3E004F35C8.htm


    en op dit "HOME MADE " filmpje van persoon die de 37pfl9732 gekocht heeft van philips moet ik je toch toegeven dat het er very nice uitziet....

    http://nl.youtube.com/watch?v=Ep58IrzUNpU


    kortom ik zal jullie iets laten weten over mijn eigen bevindingen als ik naar speciaalzaak geweest ben...

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dekay Bekijk bericht
    de revieuws zijn alvast veelbelovend....
    http://www.kieskeurig.nl/review/5D52...3E004F35C8.htm
    Kieskeurig zou ik nooit als bron gebruiken. Om te beginnen zijn het meestal leken die hun reviews posten en bovendien (en dat geldt voor alle user-reviews) willen de meesten gewoon hun eigen aankoop goedpraten. Ik denk dat je beter af bent met meer gespecializeerde forums zoals hier, of op www.avforums.co.uk of www.htforum.nl.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dekay Bekijk bericht
    en op dit "HOME MADE " filmpje van persoon die de 37pfl9732 gekocht heeft van philips moet ik je toch toegeven dat het er very nice uitziet....
    http://nl.youtube.com/watch?v=Ep58IrzUNpU
    Hoe kun je nu in godsnaam op supergecomprimeerde kleine youtube filmpjes de kwaliteit van een HD-TV gaan beoordelen ?!? Dat is gelijk over de telefoon aan iemand laten horen hoe goed je hifi wel klinkt. Of mensen die van hun gloednieuwe TV foto's posten genomen met hun gsm, om te laten zien hoe mooi het beeld wel is...

  9. #34

    Standaard

    ik heb het oudere model 40 w 2000 van sony in winkel zien spelen en ik kan u verzekeren dat die kwaliteit van beeld heel wat vager is dan wat ik op dat filmpke gezien , zelfs al is het You Tube..

    Zoals ik eerder beschreef ga ik zelf gaan kijken op 26/9 en dan pas zal ik al dan niet overtuigd zijn, moest ik naïeveling zijn had ik al lang beslist op basis van deze reviews ...
    reviews moeten altijd met korrel zout genomen worden , maar je haalt er de slechte toestellen toch gauw uit hoor...

  10. #35

    Standaard

    ik heb het oudere model 40 w 2000 van sony in winkel zien spelen en ik kan u verzekeren dat die kwaliteit van beeld heel wat vager is dan wat ik op dat filmpke gezien , zelfs al is het You Tube..

    Zoals ik eerder beschreef ga ik zelf gaan kijken op 26/9 en dan pas zal ik al dan niet overtuigd zijn, moest ik naïeveling zijn had ik al lang beslist op basis van deze reviews ...
    reviews moeten altijd met korrel zout genomen worden , maar je haalt er de slechte toestellen toch gauw uit hoor...

  11. #36

    Standaard

    Aangezien de Sony's met 100 Hz mij ook te duur worden, ben ik ook aan het kijken naar een Philips 37 of 42" met 100 Hz. Scheelt al snel € 500 tussen Sony en Philips. Maar als ik dan weer zie dat je een PlayStation 3 krijgt bij een Sony 40" Full HD, dan begint Sony toch weer interessant te worden.

    Ok, ik heb al een PlayStation 3, maar die tweede raak ik echt wel kwijt voor pakweg € 400-450. De 40W2000 en 40W3000 zijn dan de meest interessante modellen in mijn ogen, waar je nu pakweg € 1400 en € 2100 voor betaald. Een flink prijsverschil, maar ik heb even de specificaties van beide naast elkaar gelegd opde Sony website en kom tot de volgende verschillen in het voordeel van de 40W3000:

    • 3x HDMI i.p.v. 2x
    • 2x Component i.p.v. 1x
    • Dynamisch contract 16.000:1 i.p.v. 8000:1
    • Helderheid 500 cd/m² i.p.v. 450 cd/m²
    • HD Ready 1080p
    • 24p True Cinema
    • 100 Hz MotionFlow
    • Live Color Creation (met x.v.Colour)
    • Bravia Engine EX i.p.v. de normale Bravia Engine
    • Bravia Theatre Sync (automatische synchronisatie audio en video over HDMI)
    • 10 bit kleuren paneel
    • Automatische ruisonderdrukking
    • Picture in Picture en Picture by Picture
    • High Definition H.264 Tuner
    • Digitale TV-kabeltuner
    • Dolby Digital Plus
    • S-Force Front Surround
    • 2x 11 Watt geluid i.p.v. 2x 10 Watt
    • Theatre Mode

    Nu weet ik dat je van sommige dingen helemaal niet warm hoeft te lopen, maar de vetgedrukte mogelijkheden zijn toch duidelijke meerwaardes. Alleen is dat alles € 700 meerprijs waard, dat vraag ik me af.

    Ik heb echter één nadeel kunnen vinden, naast de prijs uiteraard, het stroomverbruik van de 40W2000 is 185 Watt, dat van de 40W3000 maar liefst 240 Watt. Maar ja... daar valt wel mee te leven.

    Maar één ding weet ik zeker, als de 40W3000 voor € 2000 verkrijgbaar zal zijn in oktober en ik er een PS3 bij krijg, dan is dat absoluut het model wat ik ga kopen.

    Edit: Wat ik ook nog tegen kwam, iets wat de Nederlandse Sony website niet vermeld, maar wel de Amerikaanse SonyStyle.com is dat de 40W3000 met de XMB (Cross MediaBar) werkt, net zoals de PlayStation 3 dus. Oftewel: eindelijke een echte Graphical User Interface i.p.v. die standaard menu's.
    Laatst aangepast door Rick Lanting : 20-09-2007 om 16:27
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Aangezien de Sony's met 100 Hz mij ook te duur worden, ben ik ook aan het kijken naar een Philips 37 of 42" met 100 Hz. Scheelt al snel € 500 tussen Sony en Philips. Maar als ik dan weer zie dat je een PlayStation 3 krijgt bij een Sony 40" Full HD, dan begint Sony toch weer interessant te worden.

    Ok, ik heb al een PlayStation 3, maar die tweede raak ik echt wel kwijt voor pakweg € 400-450. De 40W2000 en 40W3000 zijn dan de meest interessante modellen in mijn ogen, waar je nu pakweg € 1400 en € 2100 voor betaald. Een flink prijsverschil, maar ik heb even de specificaties van beide naast elkaar gelegd opde Sony website en kom tot de volgende verschillen in het voordeel van de 40W3000:
    • 3x HDMI i.p.v. 2x
    • 2x Component i.p.v. 1x
    • Dynamisch contract 16.000:1 i.p.v. 8000:1
    • Helderheid 500 cd/m² i.p.v. 450 cd/m²
    • HD Ready 1080p
    • 24p True Cinema
    • 100 Hz MotionFlow
    • Live Color Creation (met x.v.Colour)
    • Bravia Engine EX i.p.v. de normale Bravia Engine
    • Bravia Theatre Sync (automatische synchronisatie audio en video over HDMI)
    • 10 bit kleuren paneel
    • Automatische ruisonderdrukking
    • Picture in Picture en Picture by Picture
    • High Definition H.264 Tuner
    • Digitale TV-kabeltuner
    • Dolby Digital Plus
    • S-Force Front Surround
    • 2x 11 Watt geluid i.p.v. 2x 10 Watt
    • Theatre Mode
    Nu weet ik dat je van sommige dingen helemaal niet warm hoeft te lopen, maar de vetgedrukte mogelijkheden zijn toch duidelijke meerwaardes. Alleen is dat alles € 700 meerprijs waard, dat vraag ik me af.

    Ik heb echter één nadeel kunnen vinden, naast de prijs uiteraard, het stroomverbruik van de 40W2000 is 185 Watt, dat van de 40W3000 maar liefst 240 Watt. Maar ja... daar valt wel mee te leven.

    Maar één ding weet ik zeker, als de 40W3000 voor € 2000 verkrijgbaar zal zijn in oktober en ik er een PS3 bij krijg, dan is dat absoluut het model wat ik ga kopen.

    Kijk ik weet niet of het waar is of niet van die gratis PS3 , via die link die ik gepost heb, zag je wel duidelijke bevestigingen , jammer genoeg is de link down met scan van brochure waar de aktie duidelijk vermeld stond , afgegeven op DEALERSHOW in begin van september..

    Ik ben alleszins kandidaat om je PS 3 aan te kopen voor een forumprijsje

    ik raad je de oudere W serie niet aan man, geen 100 Hz motionflow , 24p enz...
    Dat ga je je zeker beklagen ...

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dekay Bekijk bericht
    ik heb het oudere model 40 w 2000 van sony in winkel zien spelen en ik kan u verzekeren dat die kwaliteit van beeld heel wat vager is dan wat ik op dat filmpke gezien , zelfs al is het You Tube..
    Ik ben er vrij zeker van dat een YouTube filmke van die 40W2000 er juist even goed gaat uitzien. Hoe kun je immers op een filmke met een resolutie van 320x240 zien hoe het beeld is van een TV met een resolutie van 1920x1080 ?!
    Dat is overigens dezelfde reden waarom elke TV er op een voldoend grote afstand altijd wel scherp en goed gaat uitzien. Thuis ziet onze oude 23" LCD er vanop 4m ook scherper uit dan onze 42" op 2.5m, daarom is het nog geen betere TV .

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Avalan Bekijk bericht
    Ik ben er vrij zeker van dat een YouTube filmke van die 40W2000 er juist even goed gaat uitzien. Hoe kun je immers op een filmke met een resolutie van 320x240 zien hoe het beeld is van een TV met een resolutie van 1920x1080 ?!
    Dat is overigens dezelfde reden waarom elke TV er op een voldoend grote afstand altijd wel scherp en goed gaat uitzien. Thuis ziet onze oude 23" LCD er vanop 4m ook scherper uit dan onze 42" op 2.5m, daarom is het nog geen betere TV .
    daar heb je gelijk in maar nogmaals ik heb gezegd dat ie er goed uitziet en heb andere er positief over horen spreken , maar pas als ik hem persoonlijk gezien heb zal ik me uitspreken , maar dan komen weer in de "subjectiviteitszone" , de ene vindt die mooi, de andere totaal niet...

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dekay Bekijk bericht
    Kijk ik weet niet of het waar is of niet van die gratis PS3 , via die link die ik gepost heb, zag je wel duidelijke bevestigingen , jammer genoeg is de link down met scan van brochure waar de aktie duidelijk vermeld stond , afgegeven op DEALERSHOW in begin van september..
    Bedoel je deze?



    Ik ben alleszins kandidaat om je PS 3 aan te kopen voor een forumprijsje
    Als het zo ver is, dan zal ik in deze thread laten weten wat ik uiteindelijk gekocht heb. Tegen die tijd zien we dan wel weer verder, moet goed komen.

    ik raad je de oudere W serie niet aan man, geen 100 Hz motionflow , 24p enz...
    Dat ga je je zeker beklagen ...
    Daar ben ik ook bang voor, in alle opzichten vind ik de 40W3000 ook stukken beter. Alleen de prijs natuurlijk, maar met verkoop van de PS3 valt dat wel weer mee.
    Three-Star Trader

    Mijn Blu-ray's : Collectie | Wishlist | TKA/TRA

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dekay Bekijk bericht
    daar heb je gelijk in maar nogmaals ik heb gezegd dat ie er goed uitziet en heb andere er positief over horen spreken , maar pas als ik hem persoonlijk gezien heb zal ik me uitspreken , maar dan komen weer in de "subjectiviteitszone" , de ene vindt die mooi, de andere totaal niet...
    Ok . Mijn opmerking kwam gewoon uit de verbazing dat sommige mensen (niet alleen jij) met enthousiasme naar youtube filmpjes of VGA-sized foto's kijken/refereren om de kwaliteit van een bepaalde TV te illustreren. Maar zelfs een filmpje/screenshot van een non-HD LCD TV van 5j geleden zou er nog altijd even goed uitzien daarop.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rick Lanting Bekijk bericht
    Bedoel je deze?



    Als het zo ver is, dan zal ik in deze thread laten weten wat ik uiteindelijk gekocht heb. Tegen die tijd zien we dan wel weer verder, moet goed komen.

    Daar ben ik ook bang voor, in alle opzichten vind ik de 40W3000 ook stukken beter. Alleen de prijs natuurlijk, maar met verkoop van de PS3 valt dat wel weer mee.




    Ja dat is em! Geloof je me nu ? !

    Please laat dit ook in Belgie zijn.....


  18. #43

    Standaard JVC heeft nu ook eentje die aan de specificaties voldoet

    JVC heeft nu ook een 100 hz full hd, de JVC LT-42V80BU. iemand al ervaring met deze?

  19. #44

    Standaard

    wat zijn de verschillen tussen de Sony W3000 en de V3000? 100Hz?
    De V3000 is nl. pakweg €200 goedkoper.
    qua uiterlijk heb ik alleen de pianolak kunnen ontdekken (heeft mijn voorkeur).

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Artijn Bekijk bericht
    wat zijn de verschillen tussen de Sony W3000 en de V3000? 100Hz?
    De V3000 is nl. pakweg €200 goedkoper.
    qua uiterlijk heb ik alleen de pianolak kunnen ontdekken (heeft mijn voorkeur).

    neem hier eens een kijkje , vind je veel nuttige info


    http://gathering.tweakers.net/forum/...42361///bravia

  21. #46

    Standaard Sharp LC-37 GX3W

    Voldoet de nog uit te komen Sharp LC-37 GX3W aan de eisen?

  22. #47

    Standaard

    Dit lijkt mij wel wat, aangezien ik pittig aan het rondkijken ben : KDL-40V3000 , zie: http://www.sony.nl/view/ShowProduct....TVP+LCD+TV#tab

  23. #48

    Standaard

    zeer interessant topic dit, ik ben ook beginnen te kijken voor een nieuwe tv, en een full hd LCD met 24fps mag er nu wel inkomen lijkt me

  24. #49

    Standaard

    Ik kan op de site van Sony toch nergens uitmaken dat de W-serie 100Hz ondersteunt.... enkel de X-serie ondersteunt deze techniek.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Van de Casteele Bekijk bericht
    Ik kan op de site van Sony toch nergens uitmaken dat de W-serie 100Hz ondersteunt.... enkel de X-serie ondersteunt deze techniek.
    Klopt, zowel de W als de V zijn geen 100hz televisies. Het 'grote' verschil tussen de V en W is dat de W de Bravia engine + bevat. Deze zat ook in de oude X. De engine uit de W2000 zit in de V en in de nieuwe X zit de Bravia engine pro.

    Het verschil tussen de V en W vind ik niet echt schokkend of aanzienlijk, vandaar dat ik 300 euro heb bespaard door de V te kopen. Nu ga ik daar een HD-dvd speler van kopen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •