Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 99 van 99 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bonuskaart Bekijk bericht
    Krijg je de Blu-Ray van Spiderman er direct bij, of krijg je hem na registratie van je PS3?
    Volgens mij krijg je hem er direct bij.
    Maar voor de zekerheid zou ik even informeren in de winkel voordat je hem eventueel aanschaft.

  2. #77

    Standaard

    Nieuws: Eind januari opnieuw een prijsdaling voor de PS3?


    Geschreven door Rob Polman
    Bron: Wordpress -
    Maandag 21 januari 2008 - Het gerucht doet momenteel de ronde dat Sony eind deze maand opnieuw een prijsdaling gaat doorvoeren voor de PlayStation 3. Volgens een aantal posters op SlickDeals zal rond 28 januari het 40 GB model met $100 in prijs worden verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $299. De informatie zou afkomstig zijn van een aantal bronnen binnen de entertainment industrie.

    SlickDeals.net is een website die consumenten voorziet van de laatste prijzen. Zij waren ook één van de eersten die de vorige prijsdalingen voor zowel de PS3 als Xbox 360 wisten te melden. Hoewel het wat vroeg lijkt voor een nieuwe prijsdaling, werd onlangs wel bekend dat, mede door het succes van Blu-ray, de productiekosten van de PS3 zijn gehalveerd, van $800 naar $400.

    Financieel gezien lijkt de prijsverlaging ook logisch. Consoles zijn in het verleden, op de Sega Saturn en Nintendo Wii na, altijd met verlies verkocht. Meestal wordt een console pas aan het einde van zijn levenscyclus met winst verkocht. Aan de hand van de games moet winst worden gemaakt, want voor elke game die door een ontwikkelaar wordt uitgebracht, moet $10,000 aan Sony worden betaald. Tevens wordt winst gemaakt op de accessoires.

  3. #78

    Standaard

    Met de reputatie van de X360 en de exclusieve titels als GTA 4 en MGS 4 kan dit wel eens een flinke boost betekenen voor de PS3 en voor Blu-ray. Maja... eerst zien, dan geloven.

  4. #79

    Standaard

    Shit... ik heb gisteren een PS3 besteld.
    ......... als er €50 van de huidige prijzen afgaat vind ik het niet zo erg, maar als de adviesprijs rond de €300 / €330 komt te liggen voel ik me lichtelijk genaaid!
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Met de reputatie van de X360 en de exclusieve titels als GTA 4 en MGS 4 kan dit wel eens een flinke boost betekenen voor de PS3 en voor Blu-ray. Maja... eerst zien, dan geloven.
    Ik denk dat we geruchten altijd met een korrel zout moeten nemen, maar de geruchten van de afgelopen prijsdaling bleken ook waar te zijn. Niemand kan ontkennen dat Sony hun PS3 zo goedkoop mogelijk moet zien aan te gaan bieden en de halvering van de productiekosten liggen een price cut niet in de weg. Het kan ook zijn dat Sony dit beloofd heeft aan WB toen ze de overstap wilde gaan maken. Voor WB is dit natuurlijk ook goed omdat het goed is voor BD ansich: lagere prijs ---> meer verkopen ---> meer BD spelers in de huiskamers dus aanwas van potentiele WB HD consumenten.

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail Bekijk bericht
    Shit... ik heb gisteren een PS3 besteld.
    ......... als er €50 van de huidige prijzen afgaat vind ik het niet zo erg, maar als de adviesprijs rond de €300 / €330 komt te liggen voel ik me lichtelijk genaaid!
    Tja zo gaat dat. Vriend van me had dat vorig jaar met een Mac. 3 weken later kwamen de nieuwere systemen voor het zelfde geld. Niks aan te doen, maar je moet je niet genaaid voelen: je hebt hoe dan ook een PS3!

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ik denk dat we geruchten altijd met een korrel zout moeten nemen, maar de geruchten van de afgelopen prijsdaling bleken ook waar te zijn. Niemand kan ontkennen dat Sony hun PS3 zo goedkoop mogelijk moet zien aan te gaan bieden en de halvering van de productiekosten liggen een price cut niet in de weg. Het kan ook zijn dat Sony dit beloofd heeft aan WB toen ze de overstap wilde gaan maken. Voor WB is dit natuurlijk ook goed omdat het goed is voor BD ansich: lagere prijs ---> meer verkopen ---> meer BD spelers in de huiskamers dus aanwas van potentiele WB HD consumenten.
    Ja precies. Ik zou het wel snel vinden als er nu al een prijsdaling zou plaatsvinden. Daarom neem ik dit gerucht met een flinke korrel zout. Ik zou het wel heel mooi vinden want flinke PS3 daling -> flinke verkoopstijging -> Blu-ray groter marktaandeel -> eerder een eind aan de format war (Universal en paramount moeten nog wel ff over ).

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja precies. Ik zou het wel snel vinden als er nu al een prijsdaling zou plaatsvinden. Daarom neem ik dit gerucht met een flinke korrel zout. Ik zou het wel heel mooi vinden want flinke PS3 daling -> flinke verkoopstijging -> Blu-ray groter marktaandeel -> eerder een eind aan de format war (Universal en paramount moeten nog wel ff over ).
    Ow, ik neem het juist niet met een korrel zout. En hoe sneller een prijsverlaging, hoe beter. Ik denk ook dat het gerucht meer gaat om een goedkopere (andere) SKU dan dat het 40GB model in prijs verlaagt wordt. Die moet een beetje geld opbrengen, de goedkopere SKU moet twijfelaars gaan lokken.

    Ik denk dat Universal en Paramount er niets meer aan hebben om HD-DVD exclusief te blijven. De strijd is gestreden hoor.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Ow, ik neem het juist niet met een korrel zout. En hoe sneller een prijsverlaging, hoe beter. Ik denk ook dat het gerucht meer gaat om een goedkopere (andere) SKU dan dat het 40GB model in prijs verlaagt wordt. Die moet een beetje geld opbrengen, de goedkopere SKU moet twijfelaars gaan lokken.

    Ik denk dat Universal en Paramount er niets meer aan hebben om HD-DVD exclusief te blijven. De strijd is gestreden hoor.
    Ja weet ik. De strijd is inderdaad gestreden. Maar ik wil het voor de formaliteit niet van de daken schreeuwen voordat het officieel is. Daarom wacht ik nog even totdat die 2 ook voor Blu-ray kiezen. En dat gebeurt nog wel

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ofnoavail Bekijk bericht
    Shit... ik heb gisteren een PS3 besteld.
    ......... als er €50 van de huidige prijzen afgaat vind ik het niet zo erg, maar als de adviesprijs rond de €300 / €330 komt te liggen voel ik me lichtelijk genaaid!
    Een jaar geleden was je 600 kwijt. Ik heb zelf sinds zaterdag een PS3 voor 400, als die prijsdaling binnen een maand van mijn aankoop ingaat zou ik wel minder vrolijk rondlopen. Maar goed, niemand heeft voorkennis omtrent prijsdalingen.

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dai Bekijk bericht
    Een jaar geleden was je 600 kwijt. Ik heb zelf sinds zaterdag een PS3 voor 400, als die prijsdaling binnen een maand van mijn aankoop ingaat zou ik wel minder vrolijk rondlopen. Maar goed, niemand heeft voorkennis omtrent prijsdalingen.
    Dat de prijs in de VS naar beneden zou gaan wil nog niet zeggen dat dat ook per direct bij ons het geval zal zijn. Volgens mij was EU ook eerder met de afgelopen prijsdaling dan de Yankees...

  12. #87

    Standaard

    Nieuws: Prijsdaling PS3 lijkt steeds waarschijnlijker


    Geschreven door Rob Polman
    Bron: GameRumor Blogspot -
    Dinsdag 22 januari 2008 - Ondanks dat Sony ontkent een prijsverlaging in de planning te hebben, duiden steeds meer geruchten erop dat dit wel het geval is, en vanaf maandag het 40 GB model in Amerika met 100 dollar in prijs wordt verlaagd.

    Eerder vandaag onthulde de goedkeuringsgegevens van de FCC dat het witte 40 GB model ook in Amerika wordt uitgebracht. Naar verluid zal de nieuwe variant aankomende vrijdag nacht de Amerikaanse winkels bereiken, en vanaf maandag te koop zijn voor $299,99. Het zwarte 40 GB model zal tevens in prijs worden verlaagd naar $299,99. Het 80 GB model wordt met $50 in prijs verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $449,99. Vanaf maandag 28 januari zou het er dan zo uit moeten zien:

    Quote:
    40GB White Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers)
    40GB Black Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers)
    80GB Black Playstation 3 - $449.99 (software based B/C, 4 USB pots, has memory card readers)

    Sony's plan is om voor 31 maart 2008 zoveel mogelijk PS3 units te verkopen, om op die manier het doel van 11 miljoen verkochte PS3's te kunnen halen. Tevens zou de prijsverlaging te maken hebben met de exclusieve Blu-ray overeenkomst die Sony heeft gesloten met Warner Bros.

    Harde bewijzen blijven vooralsnog uit, maar met de toenemende geruchten lijkt het steeds waarschijnlijker dat de prijs van de PS3 opnieuw wordt verlaagd. De officiële aankondiging wordt aankomende maandag verwacht. Wat betreft de Europese markt is er niks bekend, maar het lijkt sterk dat deze wordt overgeslagen.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Nieuws: Prijsdaling PS3 lijkt steeds waarschijnlijker


    Geschreven door Rob Polman
    Bron: GameRumor Blogspot -
    Dinsdag 22 januari 2008 - Ondanks dat Sony ontkent een prijsverlaging in de planning te hebben, duiden steeds meer geruchten erop dat dit wel het geval is, en vanaf maandag het 40 GB model in Amerika met 100 dollar in prijs wordt verlaagd.

    Eerder vandaag onthulde de goedkeuringsgegevens van de FCC dat het witte 40 GB model ook in Amerika wordt uitgebracht. Naar verluid zal de nieuwe variant aankomende vrijdag nacht de Amerikaanse winkels bereiken, en vanaf maandag te koop zijn voor $299,99. Het zwarte 40 GB model zal tevens in prijs worden verlaagd naar $299,99. Het 80 GB model wordt met $50 in prijs verlaagd, waardoor de totale prijs neerkomt op $449,99. Vanaf maandag 28 januari zou het er dan zo uit moeten zien:

    Quote:
    40GB White Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers)
    40GB Black Playstation 3 - $299.99 (missing B/C, 2 USB ports, and memory-card readers)
    80GB Black Playstation 3 - $449.99 (software based B/C, 4 USB pots, has memory card readers)

    Sony's plan is om voor 31 maart 2008 zoveel mogelijk PS3 units te verkopen, om op die manier het doel van 11 miljoen verkochte PS3's te kunnen halen. Tevens zou de prijsverlaging te maken hebben met de exclusieve Blu-ray overeenkomst die Sony heeft gesloten met Warner Bros.

    Harde bewijzen blijven vooralsnog uit, maar met de toenemende geruchten lijkt het steeds waarschijnlijker dat de prijs van de PS3 opnieuw wordt verlaagd. De officiële aankondiging wordt aankomende maandag verwacht. Wat betreft de Europese markt is er niks bekend, maar het lijkt sterk dat deze wordt overgeslagen.
    Vooralsnog speculatief, maar er zitten genoeg valide argumenten in. Nou kijken of dit ook voor EU gaat gelden...

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trat Bekijk bericht
    Vooralsnog speculatief, maar er zitten genoeg valide argumenten in. Nou kijken of dit ook voor EU gaat gelden...
    Wie van jullie hierboven beweert dat MGS en GTA 4 exclusief is voor de PS3?!

  15. #90

    Standaard

    MGS IS exclusief en wellicht dat Juve met GTA GT5 bedoeld?

  16. #91

    Standaard

    MGS is misschien(waarschijnlijk) de franchise dus, NIET exclusief...en als hij GTA 5 bedoelt, waarom dan niet ook meteen GTA 25???

    Nieuws: Metal Gear Solid multiplatform?
    Door Roderick op 01-08-2007 om 09:12 Bron: Kotaku Alle ogen waren de laatste tijd gericht op Metal Gear Solid 4, waarvan we dit jaar eindelijk een speelbare demo hebben gezien. De release is nog even van ons verwijderd, maar met elk nieuwtje rond de game komt deze steeds dichterbij.
    Tijdens een vergadering van Konami werd bekend gemaakt dat de releasedatum van Metal Gear Solid 4 op de Tokyo Game Show bekend zal worden gemaakt. Konami denkt momenteel zelf dat deze in maart 2008 zal plaatsvinden.

    Tweede uitspraak tijdens de vergadering is dat Konami begrijpt dat Metal Gear Solid als franchise een hele boel oplevert en men dus open staat voor releases op meerdere platformen (Waarschijnlijk dus buiten de PS3 en PSP -Red.). Het gaat dus om de franchise en niet specifiek om het vierde deel.
    Laatst aangepast door STaf : 23-01-2008 om 10:24

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    Wie van jullie hierboven beweert dat MGS en GTA 4 exclusief is voor de PS3?!
    Ow kom op nou man. MGS4 is een PS3 exclusive - dat blijft zo, hou daar nou over op. Ik wil ook graag Gears op mijn PS3 en die komt er ook niet. Zo gaan die dingen. Next.
    Laatst aangepast door Trat : 23-01-2008 om 12:23

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door STaf Bekijk bericht
    MGS is misschien(waarschijnlijk) de franchise dus, NIET exclusief...en als hij GTA 5 bedoelt, waarom dan niet ook meteen GTA 25???

    Nieuws: Metal Gear Solid multiplatform?
    Door Roderick op 01-08-2007 om 09:12 Bron: Kotaku Alle ogen waren de laatste tijd gericht op Metal Gear Solid 4, waarvan we dit jaar eindelijk een speelbare demo hebben gezien. De release is nog even van ons verwijderd, maar met elk nieuwtje rond de game komt deze steeds dichterbij.
    Tijdens een vergadering van Konami werd bekend gemaakt dat de releasedatum van Metal Gear Solid 4 op de Tokyo Game Show bekend zal worden gemaakt. Konami denkt momenteel zelf dat deze in maart 2008 zal plaatsvinden.

    Tweede uitspraak tijdens de vergadering is dat Konami begrijpt dat Metal Gear Solid als franchise een hele boel oplevert en men dus open staat voor releases op meerdere platformen (Waarschijnlijk dus buiten de PS3 en PSP -Red.). Het gaat dus om de franchise en niet specifiek om het vierde deel.
    Ja, en diezelfde dag weer weerlegt. Zo gaat dat iedere dag vriend. Hij komt er niet. PS3 krijgt ook geen Bioshock, daar zijn ook iedere dag geruchten over. Crysis komt er nu wel aan... niet op de 360.

  19. #94

    Standaard

    Juist, en GT5 betekent niet GTA5 maar Gran Turismo 5...

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Juist, en GT5 betekent niet GTA5 maar Gran Turismo 5...
    Ja maar ik doelde toch echt op GTA 4. Van GT 5 moeten we nog maar hopen dat ie dit jaar uit komt.

    Mijn punt was dat de X360 niet zo een goede reputatie heeft als het gaat om betrouwbaarheid. Ze gaan met bosjes kapot.
    Als de PS3 € 300,- gaat kosten zal de X360 denk ik veel minder gaan verkopen. Tenzij hij ook weer goedkoper wordt.

    Ik bedoelde dat mensen die GTA 4 heel belangrijk vinden eerder voor een PS3 zullen gaan denk ik, mits de consoleprijzen een beetje gelijk zijn. En daarnaast heeft de PS3 nog MGS 4 als echt exclusieve titel.
    Ik had het wat te weinig uitgelegd. Excuses.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja maar ik doelde toch echt op GTA 4. Van GT 5 moeten we nog maar hopen dat ie dit jaar uit komt.

    Mijn punt was dat de X360 niet zo een goede reputatie heeft als het gaat om betrouwbaarheid. Ze gaan met bosjes kapot.
    Als de PS3 € 300,- gaat kosten zal de X360 denk ik veel minder gaan verkopen. Tenzij hij ook weer goedkoper wordt.

    Ik bedoelde dat mensen die GTA 4 heel belangrijk vinden eerder voor een PS3 zullen gaan denk ik, mits de consoleprijzen een beetje gelijk zijn. En daarnaast heeft de PS3 nog MGS 4 als echt exclusieve titel.
    Ik had het wat te weinig uitgelegd. Excuses.
    Als die prijsverlaging echt doorgaat, kan Microsoft bijna niet anders dan volgen, de Elite is nu al veel te duur...

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht

    Ik bedoelde dat mensen die GTA 4 heel belangrijk vinden eerder voor een PS3 zullen gaan denk ik, mits de consoleprijzen een beetje gelijk zijn. En daarnaast heeft de PS3 nog MGS 4 als echt exclusieve titel.
    Daar heb je dan inderdaad een punt.
    Mensen die nog geen next-gen console hebben en deze zullen kopen omdat GTA uitkomt zullen wat minder hard-core zijn, anders hadden ze er al lang èèn gehad. Deze wat meer neutrale gamers zullen inderdaad eerder voor een ps3 gaan, omdat deze bekender en betrouwbaarder is. Waarschijnlijk hebben de meeste de vorige GTA delen op de ps2 gespeeld.....

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Juvefan Bekijk bericht
    Ja maar ik doelde toch echt op GTA 4. Van GT 5 moeten we nog maar hopen dat ie dit jaar uit komt.

    Mijn punt was dat de X360 niet zo een goede reputatie heeft als het gaat om betrouwbaarheid. Ze gaan met bosjes kapot.
    Als de PS3 € 300,- gaat kosten zal de X360 denk ik veel minder gaan verkopen. Tenzij hij ook weer goedkoper wordt.

    Ik bedoelde dat mensen die GTA 4 heel belangrijk vinden eerder voor een PS3 zullen gaan denk ik, mits de consoleprijzen een beetje gelijk zijn. En daarnaast heeft de PS3 nog MGS 4 als echt exclusieve titel.
    Ik had het wat te weinig uitgelegd. Excuses.
    De 360 verkoopt al minder. In frankrijk zijn er in 9 maanden tijd meer PS3s dan 360's sinds diens lancering verkocht. In europa (op UK na) verkoopt de PS3 sowieso al beter dan de 360.
    Laatst aangepast door Trat : 24-01-2008 om 12:05

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door windoweyez Bekijk bericht
    Daar heb je dan inderdaad een punt.
    Mensen die nog geen next-gen console hebben en deze zullen kopen omdat GTA uitkomt zullen wat minder hard-core zijn, anders hadden ze er al lang èèn gehad. Deze wat meer neutrale gamers zullen inderdaad eerder voor een ps3 gaan, omdat deze bekender en betrouwbaarder is. Waarschijnlijk hebben de meeste de vorige GTA delen op de ps2 gespeeld.....
    Ik snap sowieso niet waarom iemand voor een 360 zou gaan. Ik bedoel: je moet betalen om online te kunnen spelen, internet heb ik al betaald aan mij ISP dus wil ik niet nog eens iets aan MS afdragen. Bovendien doet de service gewoon niet onder voor PS3s online play; XBL is al tijden gammel en er is geen dedicated server play: hoe zielig. 4 jaar lang €60 dokken is €240 voor iets dat elders gratis is.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •