Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 40 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Time Machine (1960)

    Is er iemand die me kan vertellen of er plannen zijn om The Time Machine van George Pal op regio 2 uit te brengen... en zo ja... wanneer?

    Op regio 1 is hij al een tijdje verkrijgbaar, maar aan deze kant van de oceaan nog geen enkel spoor... zover ik weet

    Dit was 1 van de eerste films in mijn leven die een diepe indruk op me heeft achtergelaten... Dit exemplaar, regio 2 dus... , aan mijn DVD-collectie toevoegen zou een enorm genot zijn...

    The Time Machine - Limited Edition Collector's Set daarentegen zou een niet te beschrijven ultiem genot betekenen

  2. #2

    Standaard

    Open Mind,

    The Timemachine komt op dit moment nog op geen enkele release lijst voor. Nu wil dit niet direct iets zeggen.

    Op regio 1 zag ik dat hij door Warner is uitgegeven. Dus (zeer waarschijnlijk) zal dat ook in regio 2 gebeuren. We kunnen bij hun wel eens informeren.

    De DVD van Warner in regio 1 is er één met redelijk wat extra's. Documentaire, cast & crew info, trailer en overzicht awards.
    Het is niet gezegd dat wanneer deze disc in regio 2 uitkomt, dezelfde extra's meekomen. Er zijn helaas tal van voorbeelden van discs die ver achterbleven bij regio 1.

    De door jou zo fel begeerde Limited Collector's Edition is niet anders dan deze DVD, met daarbij extra's als soundtrack CD, wat posterkaartjes, nog iets (?) en een luxe verpakking. Het is zeer onwaarschijnlijk dat deze uitvoering in Nederland zal komen.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor je info zover...
    Ik ben benieuwd wat Warner te zeggen heeft over de regio 2 versie...

  4. #4

    Standaard

    Alex - Open Mind,

    Op dit moment is geen informatie beschikbaar of en wanneer deze DVD in regio 2 uitkomt.

  5. #5

    Standaard Re: The Time Machine (1960)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind


    The Time Machine - Limited Edition Collector's Set daarentegen zou een niet te beschrijven ultiem genot betekenen
    Rokertje er bij...

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Volgens het Britse blad "DVD Review" staat hij gepland voor een regio 2 release op 26 november 2001.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum
    Alex - Open Mind,

    Op dit moment is geen informatie beschikbaar of en wanneer deze DVD in regio 2 uitkomt.

  8. #8

    Standaard

    ECHT !?!?!
    MEEN JE DAT !?!?!?!

    JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP


    Nee Martin, zelfs zonder rokertje (zie volgende bericht...)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind

    JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP, JUMP
    Rokertje er bij?
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  10. #10

    Standaard Re: The Time Machine (1960)

    Originally posted by Open Mind
    [Bhttp://]The Time Machine - Limited E...ctor's Set daarentegen zou een niet te beschrijven ultiem genot betekenen
    Misschien word het tijd dat er iemand met een soldeerbout je dvd-speler eens onder handen neemt?
    Na de garantie periode van mijn speler laat ik dat wel doen, want 'we' missen een hoop goodies in regio 2!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind

    Nee Martin, zelfs zonder rokertje (zie volgende bericht...)
    Ik zag geen volgend bericht, dus ik dacht ik reageer al vast
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Gaaf. Die transfer zit dus wel snor... gelukkig!

  14. #14

    Standaard

    Nu maar hopen dat we een even goede R2 mogen verwachten...

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Volgens het Britse blad "DVD Review" staat hij gepland voor een regio 2 release op 26 november 2001.
    Ach en wee... Te vroeg gejuichd...
    Volgens dvd.reviewer.co.uk gaat het over The Time Machine (2001) met Jeremy Irons en Guy Pearce...

    Dit is schijnbaar 'slechts' een voor mij onbekende remake...

  16. #16

    Standaard

    Wat heeft Jeremy Irons met remakes?!?!? Hij deed een paar jaar daarvoor ook al een remake van Lolita... je zou er haast wat van gaan denken!

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind


    Dit is schijnbaar 'slechts' een voor mij onbekende remake...
    Dat kan kloppen, want de film staat pas voor December 'op de rol' voor een bioscoop release (US)...

    Overigens is er wat deze nieuwe versie betreft ook goed nieuws.
    Hij komt uit de keuken van Dreamworks SKG! ( o.a. Steven Spielberg!) dus ben ik zeer benieuwd wat ze er van gaan maken.
    Hij word geregiseerd door Simon Wells, en die had een heel beroemde grootvader zoals je weet...
    Overigens vind ik Guy Pearce (o.a. Aliens - 'Yeah man, but it's a dry heat!, en U-571) een geweldige acteur, daar zal het in ieder geval niet aan liggen..

    Een paar links:
    http://www.countingdown.com/timemachine/ (officiele site met teaser trailer en foto's van de timemachine!)
    http://www.corona.bc.ca/films/details/timemachine.html (veel achtergrond info)
    http://www.dreamworks.com/ (Dreamworks SKG)

    Hopende u hier mee van dienst te zijn geweest
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  18. #18

    Standaard

    Hmmm... Even wat remake info bekeken...
    Ik moet toegeven dat het er zeker erg hoopgevend uitziet, al vind ik het uiterlijk van de Morlocks een hoog kwaadaardig-ET gehalte hebben.

    Een voordeel van remakes is wel, dat de release vaak een reden is om de originele versie op VHS of DVD op de markt te brengen...

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Open Mind

    Een voordeel van remakes is wel, dat de release vaak een reden is om de originele versie op VHS of DVD op de markt te brengen...
    Juistem!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  20. #20

    Standaard

    Cashing in heet zoiets!!!

  21. #21

    Standaard Laatste nieuws

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin van Tuijl


    Dat kan kloppen, want de film staat pas voor December 'op de rol' voor een bioscoop release (US)...
    De release is uitgesteld tot Feb. 2002 http://www.corona.bc.ca/films/details/timemachine.html
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  22. #22

    Standaard

    Ik dacht dat IK een fan van de film was, maar echte fans gaan nog een stapje verder....

    Kijk verder op deze link

  23. #23

    Standaard

    Geweldig vind ik dit soort dingen altijd! Nou, je weet wat je te doen staat!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  24. #24

    Standaard

    Van mede-crewlid Arnold van Oostrum kreeg ik de tip voor deze link. Een review van de nieuwe gerestaureerde (!!) Regio-2-4 release van de klassieker "The Time Machine" !!!

    Lees hier de review

    Dank je Arnold!

  25. #25

    Standaard

    Dat ziet er verassend goed uit voor een 40 jaar oude film!

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •