De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Actrices in TV series

    De laatste tijd valt het me op dat diverse actrices die (ooit) een veelbelovende
    filmcarriere hadden nu opeens doorbreken in een TV serie.

    Jennifer Morrison: rolletjes in diverse films waaronder Urban Legend 2, nu heel bekend
    door de TV serie House.

    Jennifer Love-Hewitt: al bekend in een TV serie, toen naar de film met redelijk succes
    in met name de I know what you did last summer films.
    Daarna zakte haar carriere meteen weer in.
    Nu weer ontzettend populair door de serie The Ghost Whisperer

    Ali Larter: eerste 2 Final Destination films en Varsity blues, toen weinig en nu weer
    beroemd in Heroes.

    Katherine Heigl: wonderschoon in Under Siege 2 met Steven Segal,
    o.k. in Valentine, daarna vooral TV films.
    Nu een ster met een Emmy award in Grey's Anatomy.

    Het wordt tijd dat iemand Neve Campbell weer in een serie laat spelen!
    Laatst aangepast door zetmoon : 17-09-2007 om 12:20

  2. #2

    Standaard

    Ik zou dat zeker toejuichen,
    Vind nog steeds Neve een van de beste actrice's.
    Ik kan echt van der genieten

  3. #3

    Standaard

    Dat geldt zowel voor acteurs en actrices, en is een logisch gevolg van het feit dat TV door de dure producties van afgelopen jaren eindelijk als gelijkwaardig aan film gezien wordt en niet iets wat je doet als je carriëre in het slop zit.

    Ik vind het zelf trouwens ook fantastisch om tegenwoordig in haast iedere serie wel één of een paar bekende acteurs te zien, vaak komt dit ook gewoon ten goede aan de kwaliteit van de serie.

    Maar wat was nu juist het doel van deze topic eigenlijk, actrices opnoemen die je graag in TV-series zou zien?

  4. #4

    Standaard

    Ik zie liever dat er meer goede films komen, dan 'n overschot aan die commerciele series.

    maarjah... films maken vinden ze de laatste tijd best lastig daar in hollywood.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat geldt zowel voor acteurs en actrices
    Met als grootste voorbeeld Kiefer Sutherland denk ik wel.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Met als grootste voorbeeld Kiefer Sutherland denk ik wel.
    Ook William Fichtner (geweldige acteur trouwens) draaft ook vrij vaak op in topseries.... Delroy Lindo is er ook nog.... maja, dat zijn geen actrices
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  7. #7

    Standaard

    Patricia Arquette uit Medium

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Dat geldt zowel voor acteurs en actrices, en is een logisch gevolg van het feit dat TV door de dure producties van afgelopen jaren eindelijk als gelijkwaardig aan film gezien wordt en niet iets wat je doet als je carriëre in het slop zit.

    Ik vind het zelf trouwens ook fantastisch om tegenwoordig in haast iedere serie wel één of een paar bekende acteurs te zien, vaak komt dit ook gewoon ten goede aan de kwaliteit van de serie.

    Maar wat was nu juist het doel van deze topic eigenlijk, actrices opnoemen die je graag in TV-series zou zien?
    "niet iets wat je doet als je carriëre in het slop zit"

    Om nou te zeggen dat de film-carriere van de genoemde dames floreerde.....nou nee.

    Het is waar dat TV produkties in hoger aanzien staan tegenwoordig, hoewel
    "oude" series als Kojak e.d. toch ook wel zeer gewaardeerd werden.

    Deze topic heeft niet echt een doel, het is meer een constatering.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon Bekijk bericht
    "niet iets wat je doet als je carriëre in het slop zit"

    Om nou te zeggen dat de film-carriere van de genoemde dames floreerde.....nou nee.

    Het is waar dat TV produkties in hoger aanzien staan tegenwoordig, hoewel
    "oude" series als Kojak e.d. toch ook wel zeer gewaardeerd werden.

    Deze topic heeft niet echt een doel, het is meer een constatering.
    Ongetwijfeld zullen de meeste acteurs en actrices toch nog altijd een film verkiezen boven meedoen in een TV-serie (aan één TV-seizoen inblikken ben je nu eenmaal een volledig jaar bezig en uiteindelijk zal film-werk meestal toch nog wel wat beter betalen), maar het verschil met vroeger is dat meedoen in een goede serie nu je carriëre terug kan lanceren, met als beste voorbeeld zoals Lex zei Kiefer Sutherland.

    Maar zoals ik zei voor mij is het een positieve evolutie dat ook bekende acteurs vaker de stap "terug" naar TV willen zetten, het draagt bij aan de kwaliteit van de serie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •