De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mr. Bean’s Holiday [DVD]

    Mr. Bean’s Holiday

    Tweede filmavontuur van de klunzige Mr. Bean.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Aardig vervolg die best te pruimen is maar het eerste deel vond ik vermakelijker.
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #3

    Standaard

    weet iemand al hoe het zit met die alternatieve cover, die o.a. via Blokker, E-Plaza wordt werkocht ?

  4. #4

    Standaard

    Ook een tijdje geleden gezien, maar ik vond er zeker in vergelijking met de eerste film, of de serie helaas geen bal aan.

  5. #5

    Standaard

    In de bioscoop gezien.
    Hij was echt geweldig!
    Ik had er eigenlijk heel weinig van verwacht, maar het is gewoon weer echt Mr. Bean op z'n ouds.
    Vooral Willam Dafoe vond ik erg goed.
    Veel beter dan die andere Bean film.
    Bound only by the paper-thin wrapper of mortality, a soul here lies, struggling to be free, and so it will, thanks to a bowl of bad gezpacho and a man named Calavera.

  6. #6

    Standaard

    Call me a Bean sucker, maar dit is het soort komedies dat helaas te weinig gemaakt wordt. Geen p*s en k*k-humor, alleen een lekkere kreeft op zijn tijd. Een compleet hilarisch mislukte reclameclip. Een ontroerend muzikaal eindmoment. Grootse slapstich. En een hysterische Willem Dafoe. Wat wil een mens nog meer?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard Wat wil een mens nog meer?

    Wat een mens nog meer wil?
    Ik wil niet zozeer meer, maar anders.
    Ik vond het te veel lijken op Tati, en Tati is beter.
    Bovendien is de typische Tati-humor weemoedig, romantisch (er worden duidelijk kritische noten geplaatst bij de moderne tijd, met name in Mon Oncle en Play Time, en eigenlijk reeds in Jour de fête, maar daar is de humor speelser).
    Mr. Bean heeft het altijd moeten hebben van een wat agressievere aanpak, hij is minder aardig dan Mr. Hulot.
    Hun argeloosheid hebben ze wel gemeen, maar Hulot overziet de chaos die hij aanricht met ontzetting, terwijl Bean er - op zijn beste momenten - van lijkt te genieten.
    Deze film miste 'bite'.
    De cannes-parodie vond ik bovendien flauw; Dafoe was simpelweg irritant, niet grappig-irritant.

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Call me a Bean sucker, maar dit is het soort komedies dat helaas te weinig gemaakt wordt. Geen p*s en k*k-humor, alleen een lekkere kreeft op zijn tijd. Een compleet hilarisch mislukte reclameclip. Een ontroerend muzikaal eindmoment. Grootse slapstich. En een hysterische Willem Dafoe. Wat wil een mens nog meer?
    fatsoenlijke uitwerking van de grappen? orginaliteit? een beetje minder voorspelbaarheid? en een beetje meer tempo?
    En net als scherpschutter vond ook ik Dafoe niet op zijn plaats (en ook totaal niet grappig).. Ik ben een bean fan (heb ook de complete serie en de eerste film (niet de tekenfilmserie trouwens)), maar deze film vond ik nog weinig met de grappen van bean te maken hebben, meeste was allemaal tever gezocht..

  10. #10

    Standaard

    Ik vond hem heel aardig en eigenlijk zelfs stukken beter als de eerste film. Het is geen al te ingewikkelde film, maar alles wat Bean grappig maakt zit wel zo'n beetje in deze film. Het is wat meer gepolijst en wat "filmischer" maar nog steeds leuk. Ik zal niet beweren dat het een topper is maar het is wel een heel vermakelijke film.

  11. #11

    Standaard

    De film is me bij deze tweede kijkbeurt veel beter bevallen dan de eerste maal.
    Wellicht is dat omdat ik beide films nu na elkaar heb bekeken, en deze toch even goed vind als de eerste.
    Heb beide voor een habbekrats op de kop kunnen tikken trouwens en ze zijn hun geld meer dan waard.
    Het typetje van Rowan Atkinson heeft na al die jaren nog niets aan aantrekkingskracht verloren en blijft leuk om naar te kijken.
    Maar toch blijf ik er bij dat het personage beter toch zijn recht komt in korte sketches dan in een langspeelfilm, maar laat u dat er niet van weerhouden deze, en de eerste film, eens te bekijken.
    Lachen gegarandeerd !!!

    Commentaar 2007:
    Deze film valt me echt tegen.
    Het verhaal is zeer zwak, en mochten er niet enkele toch wel geslaagde grappen inzitten, die zo eigen zijn aan Mr. Bean, dan zou deze film nog lager scoren dan nu.
    Ik vind ook dat Frankrijk, op een paar scènes na, slecht in beeld is gebracht.
    De eerste Bean-film was stukken beter dan dit, ondanks enkele geslaagde grappen die de film in zijn geheel niet kunnen redden.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •