Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 95 van 95 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Hier in de buurt kom ik ze helaas nergens meer tegen... Heb echt een idee dat ze overal leeggeplunderd zijn, en van 40GB's puilen ze uit. Een paar weken geleden werd je bij de mediamarkt bijna bedolven onder deze ps3's, volgens mij haalt de sint tegenwoordig wat duurdere cadeaus uit de zak. Heb toen bij de mediamarkt nog zitten twijfelen...
    Sommige bedrijven zoals nedgame verwacht dat de starterpack's nog terug 'in stock' komen maar kan hier geen uitsluitsel over geven en dus geen indicatieve levertijd.

    Wel jammer aangezien de extra functie van de PS3 60GB toch wel de moeite waard zijn lijkt me, alhoewel ik nog niet veel heb gelezen over de kwaliteit van cd's via de PS3 is de SACD functie toch wel een toevoeging. Die extra 20 GB op zich is ook wel leuk. Jammer dat de blu-ray speler van Pioneer zo prijzig is, zelfs met 10 gratis dvd's want het is me wel een plaatje...

  2. #77

    Standaard

    Die pio is ook nog eens het uitlopende model hè!
    Ik ga gewoon binnenkorte voor de goedkopere PS3, die extra aansluitingen en de 20 GB kunnen me gestolen worden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  3. #78

    Standaard

    Kijk eerst maar eens hier, kreeg net een mailtje in de inbox van de vergelijk.nl pricewatch, ps3 starterspack nieuw 449 euro! http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Ke...er=700373&ZM=0
    heb meteeen een bestelling geplaatst

    Achja misschien beter nog een halve maand kunnen wachten hadden ze er door de concurrentiestrijd met HD-DVD misschien nog een paar blu-raytjes bijgedaan! Maarja deze starterpacks zullen toch ook wel weer als zoete broodjes over de toonbank gaan.
    Laatst aangepast door cascades : 23-11-2007 om 10:02

  4. #79

    Standaard

    Dat is een mooie deal! €449.-
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #80

    Standaard

    en zeker de moeite waard! Kreeg 'm zaterdag al binnen en heb 'm even grondig getest, op de CRT dat dan nog wel, maar ondanks dat zeker een super apparaat. Dat menu is echt heel handig, hij speelt DVD's prima af en de Demo's die ik heb gedownload oogden prima alhoewel er bijna alleen maar schietspellen bijstaan en een aantal niet zo geweldige racegames. De spellen die erbij zaten heb ik in het sulfaantje gelaten want die ga ik maar los verkopen aangezien ik er toch niet veel gebruik van ga maken. Al met al een completer systeem voor dezelfde prijs als de 40GB eens de spellen de deur uit zijn en dan heb ik er nog een 2de controller bij. Geen wonder dat ze nu alweer uitverkocht zijn

  6. #81

    Standaard

    Zo, die PS3 starter-aanbieding is weer 499,- doen ze snel.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #82

    Standaard

    jaja ps3 pas aangesloten HDMI kabeltje bestelt en die kwam gisteren binnnen en even later stond de LX er! de transportservice was vergeten te bellen dat ie geleverd werd maar gelukkig was ik thuis! Doos eens opengemaakt en al een beetje met de instelligen vanuit de doos aan het spelen maar morgenavond gaat íe aan de muur! Hebben jullie nog tips over de hoogte? Ik ga binnenkort nog een cascade centerspeaker aanschaffen en die moet ook aan de muur, dus ik weet niet of die boven of onder de TV moet... tot die tijd wacht ik ook nog even met de kabelgoot. Ook eventuele instellingen zoals je die in het begin had Edwin zouden op prijs gesteld worden! Ben wat aan het speuren geweest op AVS forums en belangrijker AVforums.com en hier kwam ik vanalles tegen maar weet nog niet hoe deze TV nou echt inbrand veilig is, heb de stroommodus op functie 1, contrast naar 25 en de dingen die in het extra boekje staan aangespast maar zijn er nog meer dingen waar ik in eerste instantie op moet letten?

  8. #83

    Standaard

    Gebruik de film stand in eerste instantie (deze is voor alle kanalen). De gebruiker stand kan per kanaal maar daar moet veel meer aan gebeuren wil 't een natuurlijk beeld geven en aangezien je toch nog moet inspelen blijf je anders aan het aanpassen.

    Ik ben vervolgens begonnen met de Bumtious instellingen op het contrast na, dat ik op 25 heb staan. tint +2 naar groen, kleur -2. scherpte -15.
    Verder alle intelligente signaalberwerkers op UIT. PureCinema ook uit (kun je wat me spelen bij 60Hz materiaal) Gamma op 3 (op 2 kan ook, is iets donkerder). Actieve stand op 1 (kun je ook wat mee spelen). IP mode op 1.
    Er is één instelling waarvan ik de naam even niet weet die de scherpte heel sterk beinvloedt. Je hebt daar de keuze 1, 2 of 3. Deze moet je op 1 zetten anders is 't beeld te wazig (voor HD).

    Veel plezier!

    Vermijdt verder zoveel mogelijk stilstaande beelden en logo's en wissel 2.35:1 films af met 16:9. Teletekst zou ik ook niet veel gebruiken (ik doe 't in het begin helemaal niet, heb 't ook niet nodig).
    Mocht je toch wat willen doen waar een logo op een vaste plek staat zet het contrast dan wat lager.

    Oja, en zet de orbiter functie vooral in het begin aan. Deze draait het beeld heel langzaam (niet merkbaar) rond zodat niet alles op een vaste plek staat (Ik denk ongeveer een pixel of 20). Doe de orbiter uit bij dot by dot mode want dan krijg je zwarte randen om het beeld te zien. Ik gebruik de dot by dot mode in het begin sowieso niet omdat veel HD 16:9 films niet precies 1.78:1 zijn maar 1.85:1, met een kleine zwarte rand boven en onder. Om goed af te wisselen met volledig beeld moet 1.85:1 in dot by dot ook vermeden worden.

    Met de meeste instellingen kun je gewoon spelen naar persoonlijke smaak. Alleen een hoog contrast kan schadelijk zijn (en stilstaande beelden / logo's natuurijk, maar dat heeft niets met instellingen te maken).
    Het gaat er om dat alle pixels zoveel mogelijk gelijkmatige verouderen (dus even lang en even intens worden belicht) en niet te langdurig en/of te fel.
    Laatst aangepast door Edwin V : 29-11-2007 om 14:55
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  9. #84

    Standaard

    De optie met de 1 of 2 of 3 is toch de drive-mode?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko Bekijk bericht
    De optie met de 1 of 2 of 3 is toch de drive-mode?
    Die ook maar er zijn ook andere (gamma is er ook eentje met keuzes 1,2 of 3). Die ik bedoel is de enhancer mode (in menu picture detail). Op 1 geeft die 't beste detail voor HD. Bij wat minder goede kwaliteit DVD kun je 'm ook op 2 of 3 zetten, wordt 't wel wat soft van.

    De kleuren regelingen regelen de kleuren heel fijn bij. De stappen zijn kleiner dan je in eerste instantie zou denken (een kleine wijziging en je ziet 't verschil niet eens).
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #86

    Standaard

    Sja,.....ik zal als het tegen zit nog wel een maandje of wat moeten wachten met spelen.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #87

    Standaard

    Hopelijk zit 't niet tegen en heb je 'm voor de kerst.
    Absurd dat 't zo lang moet duren.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  13. #88

    Standaard

    Bedankt alvast voor de nuttige tips, de plasma is nu weer in de doos gegaan om vanavond op te hangen, dan ga ik eens met de instellingen spelen maar in ieder geval dus de contrast laag laten en de orbiter mode aan. En dus ook regelmatig de Zoom functie gebruiken bij 2:35:1 films, om met name in het begin, de balken te voorkomen? Het duurt voor sommigen inderdaad erg lang, heb erg geluk gehad maar kwam er ook achter dat Pioneer Duitsland ook in Willich zit dus misschien heeft mijn handel daarom extra goed contact met pioneer en extra exemplaren binnengekregen. Toch is de verdeling een beetje scheef, dat eem importeur voor een klein land meer moeilijkheden heeft om de TV's te leveren in England zag ik laatst dat ze op veel plekken direct leverbaar zijn. Ben blij als die hangt weet alleen nog niet hoe hoog ik 'm moet gaan hangen. Er komt geen TV-dressoir maar alleen een subwoofer direct onder de plasma, denk dat ik de centerspeaker onder de TV wil hebben dus dan zou die wat hoger moeten hangen.

  14. #89

    Standaard

    het is heel simpel,zorg gewoon dat het beeld altijd helemaal gevuld is de eerste paar honderd uur sowieso.En kijk geen zenders met nare logo's zoals SBS6,of zorg dat ze uit beeld verdwijen

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door cascades Bekijk bericht
    En dus ook regelmatig de Zoom functie gebruiken bij 2:35:1 films, om met name in het begin, de balken te voorkomen?
    Nee hoor als je een 2.35:1 film afwisselt met 2 of 3 andere van dezelfde lengte dan gaat 't helemaal goed. Zo probeer ik 't zelf ook te doen. Na afloop van een 2.35:1 film zie ik een heel klein beetje retentie als ik in het donker kijk. Maar dat is weer weg als ik een andere film heb gekeken (en tijdens die film zie je 't ook niet eens meer).
    Ik kijk elke dag ook het 8 uur journaal, waarbij het <1> logo 20 minuten in beeld blijft. Met orbiter aan zie je 't niet.

    Heb overigens ment mijn oude 433 (die volgens mij stukken gevoeliger voor inbranden was) ook nooit problemen gehad. Alleen na 11.000 speeluren kon je lichtjes zien waar de ondertiteling altijd komt. Misschien een pietsie ingebrand maar niet zichtbaar tijdens lijken van een film alleen tijdens een zwart scherm.

    Ook wordt een scherm na verloop van tijd wat minder gevoelig want ik kon aan het eind van de 5,5 jaar dat ik 't ding had gewoon een X-Box spel spelen waarbij scores in beeld bleven staan en dan had ik geen retentie, die ik ongetwijfeld wel zou hebben in het begin. Ik zag na 5,5 jaar nog wel de retentie van Teletekst, met name omdat die fel blauw met gele letters is. Dat liet een gele vlek na die ook nog zichtbaar was als ik omschakelde maar die verdween dan ook weer na een paar minuten.

    Inbranden gebeurt niet zomaar. Retentie is al een goede waarschuwing dat iets lang in beeld heeft gestaan, maar die retentie krijg je wel weg.

    Langdurig heel fel (hoog contrast) wit licht lijkt me ook niet goed voor een scherm.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #91

    Thumbs up Pioneer Pasma:PDP LX 508D Goedkoopste adres?

    Weet iemand mij te vertellen/schrijven waar ik de PDP XL 508D van Pioneer-plasma
    het goedkoopst kan kopen? Ik wil voor een waardevolle tip best een kleine vergoeding
    geven. Ik kom zelf niet lager dan 5495 euro. Laat eens wat horen?
    Groeten Frank 0614325958
    Laatst aangepast door moolenaar : 03-12-2007 om 22:54

  17. #92

    Smile

    Citaat Oorspronkelijk gepost door moolenaar Bekijk bericht
    Weet iemand mij te vertellen/schrijven waar ik de PDP XL 508D van Pioneer-plasma
    het goedkoopst kan kopen? Ik wil voor een waardevolle tip best een kleine vergoeding
    geven. Ik kom zelf niet lager dan 5495 euro. Laat eens wat horen?
    Groeten Frank 0614325958
    Met wat onderhandelen al dan niet in de vorm van accesoires bijv. originele muurbeugel
    of betere bekabeling of ...de Samsung HD decoder incl. zal je een heel eind kunnen komen.

  18. #93

    Standaard

    Lees de rest van het topic eens dat kost niks , overigens je zult wel een tijd moeten wachten voor die weer beschikbaar wordt, aangezien die overal uitverkocht lijkt te zijn. Succes met onderhandelen in ieder geval!

  19. #94

    Standaard

    Ondertussen iets meer tijd gehad om naar het scherm te kijken en het verbaast keer op keer. Zelfs analoge TV zoals ik heb nochtans heb aangesloten valt me reuze mee gezien de grote. Maar met zowel DVD's en blu-ray's valt m'n kaak regelmatig ver open. Alleen bij sommige DVD's zoals 300 vind ik wel een ontzettende storende ruis te zien, dit zal met name aan de bron liggen maar hoe niet zo van dat korrelige. 1080p is echt ongeloofelijk scherp en schitterend. Hier een foto'tje met een trailer van Kingdom of Heaven




    En het Walt Disney logo en Rattatouille


    Het wordt helaas een beetje tenietgedaan door de Camera maar geeft toch een kleine indruk. Binnenkort eindelijk eens wat tijd om wat meer met de instellingen te gaan spelen

  20. #95

    Standaard

    Erg mooi dat scherm! In januari wil ik toch ook voor een full-hd scherm gaan. Ook om dan mijn pc aan te sluiten
    Budget zal liggen rond de 1200-1500 euro... Wordt denk ik een Samsung 40" scherm, maar ik moet nog even geduld hebben...

    Ohja, 300 heeft bewust een groffe korrel. Lees ook de review op deze site

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •