De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met panasonic DMR-eh67

    Hallo,

    sinds vandaag heb ik een nieuwe pananic drm-eh67 recorder binnengekregen (besteld bij modern.nl). Alleen nu is het probleem dat ik geen dvd's kunnen afspelen. Op de één of andere manier leest hij de dvd's niet. Ik heb met van alles geprobeerd muziekcd's, dvd's orginele, zelfgebrande en ga zo maar door. Ik heb voor de rest niks kunnen vinden op het internet over dit probleem en ik heb het handleidingboekje 10 keer doorgespit!! Het zal toch niet zo zijn dat de laser van de recorder kapot is?

    Voor de rest allemaal netjes aangesloten, alle mogelijke wijzen uitgeprobeerd, instellingen hersteld.

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

    groeten!


    Edit: Heb ik het ook nog in het verkeerde subforum geplaatst, excuses daarvoor kan een mod even verplaatsen?
    Laatst aangepast door vinpower : 27-09-2007 om 13:27

  2. #2

    Standaard

    Waarschijnlijk heb je dit al geprobeerd (is wel erg triviaal), maar.... heb je de recorder al omgeschakeld van HD naar DVD modus? Als het DVD speler gedeelte niet goed zou werken dan zou ik een bepaalde error melding (disc error) verwachten. Wordt er niets op het display getoond?

  3. #3

    Standaard

    Ik heb mij deze dvd-recorder zondag ook aangeschaft en voorlopig (aangezien ik pas eind januari voor een Full HD plasma ga kijken) alles aangesloten via scart-kabels.
    Alle dvd's die ik heb (zowel R+ van verschillende merken als RW+) spelen probleemloos af en het beeld is ook prima.
    Blijkbaar moet er toch iets mis zijn met uw toestel als dit bij u niet lukt.
    Ik ben er alvast uiterst tevreden over.
    Enjoy every day

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vinpower Bekijk bericht
    Hallo,

    sinds vandaag heb ik een nieuwe pananic drm-eh67 recorder binnengekregen (besteld bij modern.nl). Alleen nu is het probleem dat ik geen dvd's kunnen afspelen. Op de één of andere manier leest hij de dvd's niet. Ik heb met van alles geprobeerd muziekcd's, dvd's orginele, zelfgebrande en ga zo maar door. Ik heb voor de rest niks kunnen vinden op het internet over dit probleem en ik heb het handleidingboekje 10 keer doorgespit!! Het zal toch niet zo zijn dat de laser van de recorder kapot is?

    Voor de rest allemaal netjes aangesloten, alle mogelijke wijzen uitgeprobeerd, instellingen hersteld.

    Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

    groeten!


    Edit: Heb ik het ook nog in het verkeerde subforum geplaatst, excuses daarvoor kan een mod even verplaatsen?
    Hallo,

    Ik denk dat het probleem het volgende is: kies met de afstandsbediening: Select drive. Kies dvd.
    Dan kun je dvd's kijken, branden, formatteren, etc.

    Laat svp even weten of een en ander is gelukt.

    Met vriendelijke groeten,

    Tvfreak

  5. #5
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tvfreak Bekijk bericht
    Laat svp even weten of een en ander is gelukt.
    Voor een draadje dat ondertussen belegen kaas is, lees +/- drie jaar oud, 'k denk dat
    je nog een tijdje gaat kunnen wachten
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #6

    Standaard

    Tja,

    Registratiedatum
    26-09-2007
    Totaal aantal berichten
    2

    nuff said...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Misschien deed hij de schijfjes op de kop er in ?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •