Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Carice van Houten

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Carice is een leuke actrice hoor. Ik kan haar alleen niet luchten of zien tijdens interviews en dat soort dingen. Soms heb je dat met mensen
    Ok, dat kan. Ze kwam op mij aardig over, maar goed dus niet bij iedereen.

  2. #127

    Standaard

    Ik sprak laatst met iemand die ook met haar heeft gebabbeld, volgens mij ging dat wel goed.
    Trouwens, a.s. zondag zit ze in Zomergasten, ben benieuwd of ze aardig vrolijk erbij zit of erg cynisch is. (wat ze een keer over haarzelf zei)

    Hopelijk ontmoet ik haar ook nog een keer, dan laat ik mijn Blu-ray van Zwartboek signeren!

    Gelukkig ken ik iemand die haar weer kent, dus dat zal vast wel te regelen zijn!

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Carice is een leuke actrice hoor. Ik kan haar alleen niet luchten of zien tijdens interviews en dat soort dingen. Soms heb je dat met mensen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Ik sprak laatst met iemand die ook met haar heeft gebabbeld, volgens mij ging dat wel goed.
    Trouwens, a.s. zondag zit ze in Zomergasten, ben benieuwd of ze aardig vrolijk erbij zit of erg cynisch is. (wat ze een keer over haarzelf zei)

    Hopelijk ontmoet ik haar ook nog een keer, dan laat ik mijn Blu-ray van Zwartboek signeren!

    Gelukkig ken ik iemand die haar weer kent, dus dat zal vast wel te regelen zijn!
    Ik was bij een signeersessie van haar, ze is aardig neemt de tijd voor je. Ik heb zelf toen 2 items van Zwartboek laten signeren.

  4. #129

    Standaard

    Wat een schatje is ze toch hé, en nu weer vrijgezel
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wat een schatje is ze toch hé, en nu weer vrijgezel
    Heb gisteren ook gekeken. Echt een heel leuk vrouwtje

  6. #131

    Standaard

    Zeker leuk om naar haar te kijken. Vond haar gistervond in "Zomergasten" wel erg serieus. De door haar gekozen fragmenten waren voornamelijk van voor haar tijd, waar ze naar eigen zeggen, "mee dood is gegooid" door haar vader.

    Ze gaf weinig prijs over zichzelf door middel van niet-concrete antwoorden, overgaan op een ander onderwerp en ze zei heel vaak: "Weet ik eigenlijk niet!"

    Maar misschien wilde ze ook wel teveel haar best doen, waardoor het gesprek mijns inziens niet helemaal goed uit de verf kwam.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  7. #132

    Standaard

    Ik was het vergeten en dacht er pas om 21.00 aan, dus maar niet meer aan begonnen.
    Maar ik begrijp dat het dus niet bijzonder de moeite waard was? Niet vol met interessante filmfragmenten en discussies daarover?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Maar ik begrijp dat het dus niet bijzonder de moeite waard was? Niet vol met interessante filmfragmenten en discussies daarover?
    Tja, ik vond het een beetje tegenvallen. Veel fragmenten die ze koos en de summiere reactie daarop kwamen op mij over als pogingen om te laten zien dat ze intelligent is en dat we vooral niet moeten denken dat ze dom is. Ik overdrijf het nu een beetje hoor! :wink:

    Ik had steeds iets van "Meisje je bent hartstikke intelligent, laat gewoon fragmenten zien die jij leuk vindt en waar je iets over kunt en wilt vertellen!" Nee, dan die quasi-intellectuele beelden waar ze nauwelijks iets over kwijt wilde dan "Dit vind ik helemaal geweldig, dat moge duidelijk zijn!"
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  9. #134

    Standaard

    Welke films moet ik aan denken eigenlijk? Echt van het kaliber Antonioni/Tjaikovski/Godard/Cassavetes e.d.?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #135

    Standaard

    Ze had een fragment uit:

    - Das Leben der Anderen (2006)
    - The Last Picture Show (1971)
    - Magnolia (1999)
    - Een film van Laurel & Hardy (weet niet welke)
    - Een stomme film (dus zonder geluid)
    - Een TV serie (commedy) waarin Sir Ian McKellen een ander uitlegt hoe acteren werkt en hoe hij de rol van Gandalf in Lord of the Rings heeft vertolkt
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  11. #136

    Standaard

    Een film van Laurel & Hardy (weet niet welke)
    - Een stomme film (dus zonder geluid)
    - Een TV serie (commedy) waarin Sir Ian McKellen een ander uitlegt hoe acteren werkt en hoe hij de rol van Gandalf in Lord of the Rings heeft vertolkt
    dat waren:
    - Blotto
    - Broken Blossoms or the Yellow Man and the Girl
    - Extras

    En ook nog Microcosmos: Le Peuple de l'Herbe

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    dat waren:
    - Blotto
    - Broken Blossoms or the Yellow Man and the Girl
    - Extras

    En ook nog Microcosmos: Le Peuple de l'Herbe
    Bedankt voor je aanvulling!
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  13. #138

    Standaard

    Aha, klinkt nog wel leuk, misschien kijk ik 't nog eens.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #139

    Standaard

    Heb The Unbearable Lightness of Being ook nog voorbij zien komen!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #140

    Standaard

    ik vond het een leuke zomergasten avond. Carrie vond ik eerlijk en toch wel open.
    De moeite van het kijken meer dan waard!
    En het laatste stuk van Antony erg mooi, ik ben een groot fan van Antony. Zijn stem is zoo mooi.
    Laatst aangepast door Bettina : 17-08-2009 om 15:34
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  16. #141

    Standaard

    Alleen die presentatrice vind ik zo ''stijfjes'' overkomen, zo'n iemand waarbij je heel goed op je woorden moet letten, als ik het zo kan omschrijven.

  17. #142

    Standaard

    Heb The Unbearable Lightness of Being ook nog voorbij zien komen!
    Yep, en nog een film die voorbij kwam: Adaptation van Spike Jonze met Meryl Streep. Dat was het dan wel geloof ik qua films.

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Alleen die presentatrice vind ik zo ''stijfjes'' overkomen, zo'n iemand waarbij je heel goed op je woorden moet letten, als ik het zo kan omschrijven.
    Misschien ook omdat Van Houten toch niet helemaal de diepte in wilde. Van der Linden nam daar niet echt genoegen mee en bleef af en toe provocerend aandringen. Ik geloof niet dat die twee helemaal op elkaars golflengte zitten.

  19. #144

    Standaard

    Het was leuk om te zien maar vond Carice maar een ouderwetse stijve tut hoor....gewoon ronduit saai.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #145

    Standaard

    Ik vond het een erg leuke uitzending. Vond het ook geen probleem dat Carice niet teveel van zichzelf wilde prijsgeven, want dat gaat natuurlijk niemand wat aan. Persoonlijk vind ik het veel interessanter hoe zij met haar vak omgaat dan hoe zij als persoon is. Gelukkig vertelde ze wel veel over acteren. Vond het vooral interessant wat ze vertelde over dat Nederlanders veel meer op techniek acteren dan op gevoel. Dat vind ik zelf zo sterk aan veel Nederlandse acteurs. Misschien dat Amerikanen daarom vaak nogal lyrisch zijn over Nederlandse toneelvoorstellingen.

  21. #146

  22. #147

    Standaard

    Ik heb deze niet gezien dus, maar 2 anderen wel en vind die Van der Linden ook maar een prutser. Zelfs als leek kun je zien dat haar interviewtechnieken nogal gebrekkig zijn.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  23. #148

    Standaard

    Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Viktor en Rolf was niet best, niet vanuit die twee en ook niet vanuit Van der Linden (wennen?), maar het gesprek met Prem was toch echt wel de moeite waard, en vooral ook een echt gesprek, met een gast die echt wilde. Van der Linden deed het daar wel goed.

    Het was afgelopen zondag duidelijk dat Van der Linden niet helemaal op haar gemak was, en dat er geen klik was met Van Houten, maar de eerlijkheid gebiedt te zeggen dat Van Houten afstand hield en inhoudelijk niet echt de diepte in wilde/kon ('ik weet het niet', 'kan ik niet uitleggen', 'moeilijk te zeggen') en daarmee Van der Linden bijzonder weinig materiaal gaf om er een echt gesprek van te maken. Oftewel, open vragen werkten niet bij Van Houten, dus kon Van der Linden niet veel anders dan overgaan op af en toe provocerende gesloten vragen om er nog een beetje spanning in te krijgen.

    Ik denk dat uiteindelijk Van Houten gewoon nog net wat te licht en te oppervlakkig was voor een dergelijk programma.

  24. #149

    Standaard

    Vind het een beetje onzin om alles bij de hoofdredactrice van Opzij neer te leggen. Een goed gesprek moet van beiden komen. Heb genoeg interviews van haar gezien en al is ze vrolijk en opgewekt, ze blijft enigzins saai, ouderwets en stijfjes....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  25. #150

    Standaard

    Voor de liefhebbers: morgenavond wordt de telefilm 'Suzy Q' uitgezonden op het digitale kanaal Cultura.

    http://www.cultura.nl/page/gids/1/0/25
    Platium Trader & SafeTrader
    Keep on Rocking in the Free World!

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •