Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 168 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Carice van Houten

  1. #151

    Standaard

    Concert voor Haiti

    Kane en Carice van Houten

    http://www.youtube.com/watch?v=n4wFuW3Yp8I


    Best een goed optreden
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #152

    Standaard

    Ze zingt helemaal niet slecht.

  3. #153
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Ze zong in Zwartboek ook niet slecht.

  4. #154

    Standaard

    Ik vind ik het zingen vrij monotoon en stijfjes.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  5. #155

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind ik het zingen vrij monotoon en stijfjes.
    Ja vond ik ook. Maar ze ging daardoor in ieder geval niet vals. Maar verder was ik ook niet heel erg onder de indruk. Het initiatief vind ik wel top!
    The future is Blu

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Ik vind ik het zingen vrij monotoon en stijfjes.
    Klopt! Maar ze is natuurlijk niet een échte zangeres en ze was bovendien bloednerveus. Je kon goed zien dat Dinand haar er probeerde doorheen te trekken en dat leverde een prachtig duet op. Ik was zeer onder de indruk van haar.

  7. #157

    Standaard

    toe toe, er zijn veel mensen die acteurs en actrices onderschatten kwa zang

    deze mensen hebben allen vaak gewoon de Kleinkunstacademie gedaan hoor, daar leert men zang

  8. #158

    Standaard

    Begrijp het niet zo dat men haar zo ophemelt. Ze kan redelijk acteren en aardig zingen maar echt werelds is het nergens....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  9. #159

    Standaard

    Voor Nederlandse begrippen is ze idd een zeer goed actrice. Buiten Nederland valt ze in de 13 in een dozijn bak.
    The horror...the horror...

  10. #160

    Standaard

    Ik snap de Carice hype ook niet zo.

    Ik vond het duet niet goed en snap ook niet waar het voor nodig was, (live) zingen is duidelijk niet haar ding dus waarom dan doen voor zo'n groot publiek.

  11. #161

    Standaard

    Heeft ze vaker (in theater en bij Paul de Leeuw) gedaan hoor, alleen was dat bij niemand bekend.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  12. #162

    Standaard

    Goed in Nederland betekent vaak zeer middelmatig in het buitenland. Denk aan acteurs/bands/regisseurs.

    Zelfs iemand als Paul Verhoeven is iemand die in de VS niet aan de bak komt met de films die hij echt zou willen maken. En dat is dan onze topper.

    Rutger Hauer: lead in C/D-films (of erger) of B-rol in independent movies.

    Antonie Kamerling: de "Carice van Houten" van de jaren '90, nooit verder gekomen dan een enkel miniem C-rolletje in een B-film.

    Anouk/Kane: artiesten waar native speakers in de VS erg om moeten lachen, het vreselijke nep-accent dat hier voor "Amerikaans" moet doorgaan.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  13. #163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Goed in Nederland betekent vaak zeer middelmatig in het buitenland. Denk aan acteurs/bands/regisseurs.

    Zelfs iemand als Paul Verhoeven is iemand die in de VS niet aan de bak komt met de films die hij echt zou willen maken. En dat is dan onze topper.

    Rutger Hauer: lead in C/D-films (of erger) of B-rol in independent movies.

    Antonie Kamerling: de "Carice van Houten" van de jaren '90, nooit verder gekomen dan een enkel miniem C-rolletje in een B-film.

    Anouk/Kane: artiesten waar native speakers in de VS erg om moeten lachen, het vreselijke nep-accent dat hier voor "Amerikaans" moet doorgaan.
    Nu vergeet je Famke Janssen die het dus wel goed doet en in mijn ogen vele malen beter is dan Carice.
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    Nu vergeet je Famke Janssen die het dus wel goed doet en in mijn ogen vele malen beter is dan Carice.
    Klopt. Maar die is ook echt geëmigreerd, woont al meer dan 25 jaar in de VS. Is volgens mij de enige manier om door te breken.
    Laatst aangepast door Oakey : 09-02-2010 om 17:08
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Goed in Nederland betekent vaak zeer middelmatig in het buitenland. Denk aan acteurs/bands/regisseurs.

    Zelfs iemand als Paul Verhoeven is iemand die in de VS niet aan de bak komt met de films die hij echt zou willen maken. En dat is dan onze topper.

    Rutger Hauer: lead in C/D-films (of erger) of B-rol in independent movies.

    Antonie Kamerling: de "Carice van Houten" van de jaren '90, nooit verder gekomen dan een enkel miniem C-rolletje in een B-film.

    Anouk/Kane: artiesten waar native speakers in de VS erg om moeten lachen, het vreselijke nep-accent dat hier voor "Amerikaans" moet doorgaan.
    Feit is dat je daar helemaal opnieuw moet beginnen. Dat wil niet zeggen dat ze middelmatig zijn, alleen moet je daar toevallig net dezelfde kansen krijgen als hier en daar is toeval een grote factor bij. Overigens heeft Carice vaak genoeg gezegd dat ze niet per se door hoeft te breken, en dat ze daarom ook niet in Amerika wil wonen. Maar goed, als ze hier blijft kan ze hier mooie dingen blijven maken, dus dat is sowieso mooi .
    Ze zong ook erg goed in de rockopera 'Ren Lenny Ren' van Acda en de Munnik:
    http://www.youtube.com/watch?v=H0Pfw50rRRE
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  16. #166

    Standaard

    toneelzang kan ze idd, maar kan ik geen zang noemen

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Feit is dat je daar helemaal opnieuw moet beginnen. Dat wil niet zeggen dat ze middelmatig zijn, alleen moet je daar toevallig net dezelfde kansen krijgen als hier en daar is toeval een grote factor bij. Overigens heeft Carice vaak genoeg gezegd dat ze niet per se door hoeft te breken, en dat ze daarom ook niet in Amerika wil wonen. Maar goed, als ze hier blijft kan ze hier mooie dingen blijven maken, dus dat is sowieso mooi .
    Ze zong ook erg goed in de rockopera 'Ren Lenny Ren' van Acda en de Munnik:
    http://www.youtube.com/watch?v=H0Pfw50rRRE
    Ik weet niet wat jij onder goed zingen verstaat maar ik volg momenteel American idol seizoen 9 op Fox HD en dat is van een heel andere orde...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #168
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Nieuwe thriller voor Carice van Houten

    Carice van Houten speelt samen met de Britse acteur Clive Owen de hoofdrol in de nieuwe thriller Intruders. Dat meldt haar agent vandaag.

    De film wordt geregisseerd door de Spanjaar Juan Carlos Fresnadillo, die eerder verantwoordelijk was voor de horrorfilm 28 Weeks Later. Intruders gaat over een gezin waarvan het dochtertje zegt een monster te hebben gezien. Deze bekentenis heeft verstrekkende gevolgen voor de ouders, die worden gespeeld door van Houten en Owen. De opnames van de film beginnen volgende maand.

    Het is niet de eerste internationale film waarin Van Houten te bewonderen is (eerder was ze al te zien naast Tom Cruise in Valkyrie en naast Jude Law in Repo Men), maar zo'n grote rol in een Engelstalige thriller had ze nog niet te pakken. Misschien wordt dit dan haar langverwachte internationale doorbraak
    Dit keer een hoofdrol.

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •