Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 38 worden weergegeven.

Discussie: Robocop: The Series

  1. #1

    Standaard Robocop: The Series

    Goed nieuws voor de RoboCop-fans onder ons!

    RoboCop: The Series komt uit op regio 2 gecodeerde dvd's met Nederlandse ondertiteling!

    Na aankoop van RoboCop: The Beginning (En ontdekt te hebben dat dit een ingekorte versie is van de Pilot van de serie) heb ik Paradiso gecontacteerd!

    Mijn mail:

    Beste Paradiso,

    Als jarenlange fan van RoboCop was ik zeer blij toen ik de DVD RoboCop: The
    Beginning kon kopen.

    Blijkbaar is RoboCop: The Beginning een ingekorte versie van de 2 uur
    durende pilootaflevering van RoboCop: The Series.

    Nu is mijn vraag:

    Zijn er plannen dat Paradiso de volledige RoboCop: The Series op DVD zal
    uitbrengen met Nederlandse ondertiteling?

    Met vriendelijke groeten

    Steve
    RoboCop-fan


    Hun Antwoord:

    Beste Steve,

    de tot nu toe beoogde releasedatum van Robocop: The Series is 31 januari
    2008.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

    met vriendelijke groet,

    Paradiso Home Entertainment
    Gerolsteinbaan 7-9
    5121 DN Rijen
    Tlf. 0031 (0) 161 241080
    Fax 0031 (0) 161 227100
    Mail
    info@paradisohome.nl
    Web: www.paradisohome.nl

    Paradiso heeft een fan gelukkig gemaakt! Het mag kosten wat het wil, maar op 31 januari 2008 sta ik in Media Markt en koop ik die box!

    EINDELIJK zal ik die serie kunnen bekijken. En het laat me koud dat velen deze serie niet goed vinden! Het is RoboCop!!!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  2. #2

    Standaard

    Het is Robocop....

    Dit is gewoon een grote aanfluiting en een zware belediging voor de topfilm die Verhoeven ervan gemaakt heeft.....
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scheur Bekijk bericht
    Het is Robocop....

    Dit is gewoon een grote aanfluiting en een zware belediging voor de topfilm die Verhoeven ervan gemaakt heeft.....
    Quote! Er is maar één goeie Robocop en dat is die van Paul Verhoeven.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Tja, daar kan ik niet aandoen hé, dat RoboCop 2, 3, The Series en Prime Directives bij jullie niet in de smaak vallen.

    Ik zal en moet The Series hebben! Iedere film of serie heeft wel dingen die minder goed zijn, ook in RoboCop zaten er stukken die weg konden.

    Groetjes en Stay out of Trouble

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  5. #5

    Standaard

    Robocop 2 viel wel in smaak, maar Robocop 3?
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lorre Bekijk bericht
    Robocop 2 viel wel in smaak, maar Robocop 3?
    Robocop 3 vind ik wel geslaagde komedie hoor. vechtende chineze robotten, vliegende robocop, hilarisch vijand, echt een super komedie

  7. #7

    Standaard

    Ik ben al van kindsaf zo'n fan van RoboCop, dat ik niet eens RoboCop 3, Prime Directive en binnenkort The Series slecht kan vinden.

    Deze Crime Prevention Unit is zo prachtig gebouwd! Zijn wapen is groot en kan hij handig wegstoppen in zijn rechterbeen.

    Het moet erg warm zijn in zo'n pak denk ik, maar toch zou ik wel ook zo'n pak willen. Door die The Beginning te zien denk ik dat Richard Eden op nummer 2 komt in de lijst van acteurs die RoboCop ooit speelden.

    1. Peter Weller (RoboCop 1 en 2)
    2. Richard Eden (RoboCop: The Series)
    3. John Burke (RoboCop 3)
    4. Page Fletcher (RoboCop: Prime Directives)

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  8. #8

    Standaard

    Nog een beetje en dan is het eindelijk zo ver! De release van RoboCop: The Series.

    Ik heb alvast Paradiso gemaild met de vraag als het een foutje is dat episode 1 tot 11 beschreven wordt, daar er 22 afleveringen zijn van deze serie.

    Zie http://www.robocoparchive.com/misc/series-episodes1.htm

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  9. #9

    Standaard

    En het is zover:

    Het is 31 januari en wie heeft de box met de eerste 11 afleveringen? Inderdaad! Ikke!

    Voor wie deze serie ook wil: Kost in Media Markt 19,99 euro. Valt nog goed mee qua prijs vind ik.

    Mijn vraag naar Paradiso is tot heden onbeantwoord gebleven!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    En het is zover:

    Het is 31 januari en wie heeft de box met de eerste 11 afleveringen? Inderdaad! Ikke!

    Voor wie deze serie ook wil: Kost in Media Markt 19,99 euro. Valt nog goed mee qua prijs vind ik.

    Mijn vraag naar Paradiso is tot heden onbeantwoord gebleven!

    Steve

    LIgt het niet voor de hand dat dit de eerste van 2 boxen is ?

  11. #11

    Standaard

    Wat is het verschill tussen :

    RoboCop: The Series
    RoboCop: Prime Directives

  12. #12

    Standaard

    Steve, afl. 12-22 staan gepland voor 27 maart...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Steve, afl. 12-22 staan gepland voor 27 maart...
    Ahja! Cool! Bedankt Werner!

    Update van mijn post:

    Zonet eens op www.dvd-home.nl gezocht en vond er dit:

    31-01-2008 RoboCop The Series - Seizoen 1 - episode 01 - 11 (3 disc's) TV film/serieParadiso H.E.
    27-04-2008 RoboCop The Series - Seizoen 2 - episode 12 - 23 (3 diac's) TV film/serieParadiso H.E.

    Ik weet niet voor de 2de box, maar voor box 1 zijn het dus wel degelijk 4 disc's!!! Verder zou het gaan om aflevering 12 tot 23 en release op 27 april.

    Wel, ik hoop 2de box met 4 discs, 23 afleveringen en release op 27 maart!

    Update 2:

    Vond nu op dvdinfo.be dit:

    ROBOCOP SEIZOEN 2 EPISODE 12 T/M 22

    Synopsis:
    In RoboCop The Series brengt RoboCop nog steeds gerechtigheid in de straten van Detroit. Voorheen was agent Alex Murphy zwaar gewond geraakt tijdens zijn dienst. Murphy's lichaam is hopeloos beschadigd, maar met de hulp van medische experts combineren ze Alex z'n lichaam met robot onderdelen. Zo bouwen ze de ultieme politieagent: RoboCop.

    Cast: Richard Eden (Relic Hunter, Tales From The Crypt), Yvette Nipar (Murder She Wrote, Melrose Place), Blu Mankuma (21 Jump Street, MacGyver), Andrea Roth (CSI TV Serie), James Kidnie (Stargate SG-1, D-Tox)
    Regie: JPaul Lynch (Star Trek: Deep Space Nine, F/X: The Series), Mike Vejar(Babylon 5, MacGyver, Magnum, P.I.)
    Genre: Science Fiction
    Geluid: Engels 2.0
    Beeld: 4:3
    Releasedatum: 27 maart 2008

    Geplaatst door Werner. Dus, Werner geloof ik en zal het dus wel degelijk 27 maart zijn en niet 27 april!

    @ hot stuff:

    RoboCop: The Series is de serie van begin jaren 90
    RoboCop: Prime Directives is een mini tv-serie met 4 tv-films uit begin jaren 2000

    Beide vielen niet zo goed in de smaak bij RoboCopfans, maar beide hebben zowel positieve als negatieve punten.

    De 90-serie heeft te weinig actie, de 2000 serie heeft actie genoeg, maar een slechte acteur die RoboCop speelt en ook te klein.

    Ik heb nu de eerste 4 afleveringen al bekeken en ik vind dat deze serie toch nog goed meevalt hoor.

    Wil je nog meer weten over RoboCop (Films, tv-serie's, tekenfilmserie's, comics,...? Sur fan naar www.robocoparchive.com ! )

    Groeten

    Steve
    Laatst aangepast door Spider-Steve : 31-01-2008 om 19:28
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    LIgt het niet voor de hand dat dit de eerste van 2 boxen is ?
    Ik had het beter gevonden om alle afleveringen in 1 box te verkopen! Maar ja, tegenwoordig worden wel meer serie's in 2 delen gereleased (Lost en Supernatural zijn daar 2 goeie voorbeelden van!)

    En als Paradiso indertijd reageert met
    "Beste Steve,

    de tot nu toe beoogde releasedatum van Robocop: The Series is 31 januari
    2008."

    dan dacht ik dat het meteen alle afleveringen in 1 box gingen zijn!

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  15. #15

    Standaard

    Mogelijk noemen ze wel het tweede deel van seizoen 1 verkeerdelijk "seizoen 2". Njah, als het maar om de juiste afleveringen gaat, hè?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Geplaatst door Werner. Dus, Werner geloof ik en zal het dus wel degelijk 27 maart zijn en niet 27 april!
    Dank U. Natuurlijk is het maar wat wij krijgen van de persbureau's wat we meedelen, maar ik heb het nog eens speciaal voor je nagekeken. En er staat wel degelijk 27 maart, zeker weten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Beter brengen ze gewoon de tekenfilm serie nog uit.

  18. #18

    Standaard

    Typisch weer die stomme nederlanse distributeurs om series niet gewoon als 1 compleet seizoen uit te brengen, neeee ze moeten weer zoveel mogelijk geld eruit slaan en dus in 2 stukken uitbrengen (is ook zo met series als CSI), daarom blijf ik er gewoon bij weg.. Ik heb nog geen paar weken geleden de complete set gekocht van robocop: the series & robocop: prime directive (1tm4), samen voor nog geen 17 euro bij amazon.co.uk.. tja wel geen nl subs, maarja voor mij niet zo belangrijk, in iedergeval zeker geen 40 euro meer (even vanuitgaande dat primedirectives ook iets dergelijks als 20 euro zal gaan kosten)..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    Typisch weer die stomme nederlanse distributeurs om series niet gewoon als 1 compleet seizoen uit te brengen, neeee ze moeten weer zoveel mogelijk geld eruit slaan en dus in 2 stukken uitbrengen (is ook zo met series als CSI), daarom blijf ik er gewoon bij weg.. Ik heb nog geen paar weken geleden de complete set gekocht van robocop: the series & robocop: prime directive (1tm4), samen voor nog geen 17 euro bij amazon.co.uk.. tja wel geen nl subs, maarja voor mij niet zo belangrijk, in iedergeval zeker geen 40 euro meer (even vanuitgaande dat primedirectives ook iets dergelijks als 20 euro zal gaan kosten)..
    Prime Directives zijn al een paar jaar geleden te koop geweest. Kostte toen rond de 15€. Nu zijn ze inderdaad moeilijk te vinden. Misschien komt er ooit nog eens een re-release...???

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Helliwood Bekijk bericht
    Prime Directives zijn al een paar jaar geleden te koop geweest. Kostte toen rond de 15€. Nu zijn ze inderdaad moeilijk te vinden. Misschien komt er ooit nog eens een re-release...???
    15 euro per stuk dan, 'Prime directives' bestaat uit 4 films..

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SuperDre Bekijk bericht
    15 euro per stuk dan, 'Prime directives' bestaat uit 4 films..
    Nope, een box met de vier films voor 15€ uitgebracht door Indies Home Entertainment.
    2 discs met telkens 2 films erop.
    :wink:

  22. #22

    Standaard

    Mo! Wien da we ier en! Den Helli! Allez ja, ik hoop toch dat jij dé Helli bent die ik ken van op The Fortress en die jaarlijks naar FACTS in Gent gaat?!

    Groeten

    de enige echte

    Steve
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spider-Steve Bekijk bericht
    Mo! Wien da we ier en! Den Helli! Allez ja, ik hoop toch dat jij dé Helli bent die ik ken van op The Fortress en die jaarlijks naar FACTS in Gent gaat?!

    Groeten

    de enige echte

    Steve
    Yep, dit is de enige echte Helli van op FACTS èn The Fortress

  24. #24

    Standaard

    Allez, welkom op het forum van dvd.nl hé Helli! (Aan je aantal posts hier zie ik dat je nog maar nieuw bent hier of lees je al langer meer?
    Spider-Steve, Vlaamse filmfreak!

  25. #25

    Standaard

    Hoe is de beeldkwaliteit eigenlijk?

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •