Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 27 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard GRATIS: Platoon SE (Winnaar: SNEAKER, slotje SVP)

    3000 posts, en nieuwe TV, DVDspeler en surround set. Tijd om het te vieren met een gratis DVDtje.

    Het gaat om:


    Platoon, een must see film van Oliver Stone, bij iedereen wel bekend. Het is de R2NL 1disk SE versie, met extra's en boekje.

    Er moet natuurlijk wel iets voor gedaan worden:
    Klik op mijn profiler (zie sig), en doe in een reply, dus niet via PM!, drie aanraders voor titels die ik waarschijnlijk wel interessant zal vinden gezien mijn huidige DVD's.

    Sluiting: 19 Oktober


    Winnaar:
    Uiteindelijk kies ik drie mensen met de beste tips, deze gaan in de hoge hoed, waarna er een winnaar uit komt:smile:


    p.s. Twee topics mag niet, maar gezien het feit dat dit een gratis DVD is en de andere een verkooptopic, kan er hopelijk een uitzondering gemaakt worden.

    Succes!
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 20-10-2007 om 10:11 Reden: topic titel aangepast
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  2. #2

    Standaard

    Mijn top 3 (van films die jij nog niet hebt vind ik dat je deze gezien moet hebben)

    1. Crash (2004).
    Dit is echt 1 van de betere films die ik (ooit) heb gezien. In het kort gaat hem om 5 verhaallijnen die elkaar in de film tegenkomen. Gaat over racisme, vooroordelen, zinloos geweld, gevolgen enz. Erg indrukwekkend en ook nog best recent qua problemen van dit moment!

    2. The Green Mile (1999)
    Gaat over het leven van de gevangenisbewaardes en de gevangen in een dodencellen complex. Vooral over een gevangene (met een paranomale gave) die ten onrechte ter dood wordt veroordeeld. Net als Crash vooral indrukwekkend!

    3. Letters from Iwo Jima / Flag of our Fathers
    Gaat over het verhaal van Iwo Jima in WOII. Iwo Jima is een eiland dat bezet was door de Japanners en de Amerikanen die dit probeerden te veroveren. Het zijn 2 films waarbij beide standpunten worden getoond. Flag of our Fathers gaat over de Amerikaanse kant van het verhaal en Letters from Iwo Jima over de Japanse kant van het verhaal. Ik vond het interessante films om te kijken. Misschien niet de beste films die ik heb gezien maar je had al zoveel films gezien (die ik ook goed vond) dat ik voor deze heb gekozen.
    Laatst aangepast door bsmpower : 05-10-2007 om 21:06

  3. #3

    Standaard

    Gefeliciteerd met je 3000 posts.

    Mijn tips:
    - eXistenZ
    - The Negotiator
    - A Love Song for Bobby Long
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #4

    Standaard

    gefeliciteerd:
    Mijn tips zijn:
    -Shooting dogs
    -Sometimes in april
    -C.R.A.Z.Y
    Laatst aangepast door romyyyy : 06-10-2007 om 11:33

  5. #5

    Standaard

    He gefeliciteerd!!!

    Ik zou deze nog doen:

    1 Snatch, altijd leuk voor iedereen
    2 300, mooie 'epic' movie
    3 Kiezer Kuzco, misschien niet je genre maar echt een super komische disney film!!!!

  6. #6

    Standaard

    3 tips gezien je collectie:

    1. 24 seizoen 6
    2. chungking express (vanwege in the mood for love en 2046)
    3. seven samurai (omdat je eens met Kurosawa moet beginnen)
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    1: Carnivale seizoen 1 en 2 (vanwege vele HBO producties!)
    2: DEADWOOD seizoen 1,2 en 3 (vanwege je houd van serie's)
    3: Badlands/ The new world (omdat je wel Days of heaven en The thin red line hebt)


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick vd Hul Bekijk bericht
    p.s. Twee topics mag niet, maar gezien het feit dat dit een gratis DVD is en de andere een verkooptopic, kan er hopelijk een uitzondering gemaakt worden.
    Hier wordt altijd een uitzondering voor gemaakt, als er een gratis dvd word weggegeven dan is het geen enkel probleem dat je tijdelijk 2 topics hebt.
    Maar weet je zeker dat Platoon een 2 disc versie is, aan de cover te zien is het gewoon de S.E. 1 disc versie (heb hem zelf namelijk ook)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Hier wordt altijd een uitzondering voor gemaakt, als er een gratis dvd word weggegeven dan is het geen enkel probleem dat je tijdelijk 2 topics hebt.
    Maar weet je zeker dat Platoon een 2 disc versie is, aan de cover te zien is het gewoon de S.E. 1 disc versie (heb hem zelf namelijk ook)
    Verrek je hebt gelijk, het is een 1 disk, ik dacht dat MGM SE's altijd 2 disks hadden. Er zit wel een boekje bij. Zal het even aanpassen in de OP :smile:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    aangezien jouw collectie vooral mijn toekomstige collectie lijkt te zijn, vind ik dit een ferm lastige taak. je blijkt al bijna alle toppers in je bezit te hebbe.
    maar hier toch maar een poging. als ik het goed heb, dan heb ik deze titels er niet tussen gevonden:
    1. Lawrence of Arabia (toch een must )
    2. Apocalypto (aanvulling op je gibson's epicmovies)
    3. Cinderella man (all-in-one-film)

    voila!, laat die dvd maar komen nu

  11. #11

    Standaard

    Even een opmerkinkje:

    Zie hier en daar nogal wat voorbij komen met titels die al in mijn collectie zijn, die staat in mijn sig en met CRL + F kun je gemakkelijk checken of ik iets al heb :smile:

    EDIT 10/10: CRL + F blijkt helaas niet te werken...
    Laatst aangepast door Patrick van den Hul : 10-10-2007 om 15:08
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  12. #12

    Standaard

    Hopelijk kan ik je verblijden met deze 3 underdog toppers:

    1. Sling-Blade :. Billy Bob Thornton,Lucas Black en J.T. Walsh (drama)
    2. Redemption The Stan Tookie Williams Story :. Jamie Foxx, Lynn Whitfield en CCH Pounder (drama)
    3. Hearts in Atlantis :. Anthony Hopkins, Anton Yelchin en Hope Davis (drama)

    Hartverscheurende drama's, naar mijn mening wel bij elk filmliefhebber te pruimen.

    Veel kijkplezier met deze ontzettend mooie films

  13. #13

    Standaard

    Hierbij mijn inzending met de tips:

    1. The Usual Suspects
    Steengoede thriller met een prachtrol van Kevin Spacey (die je al in je verzameling hebt met American Beauty, Se7en en L.A. Confidential) - verbaast me eigenlijk dat deze klassieker (onder andere geparodieerd in Wallace & Gromit - The Curse of the Were Rabbit - nog zo'n topper overigens ) niet in je verzameling staat: deze film is elke centimeter die hij in beslag neemt waard (makkelijk gezegd met een doosje van 1,5 cm dikte ) !!!

    2. Sophie Scholl - Die Letzten Tage
    Relatief onbekende karakterfilm van een studente gedurende de Tweede Wereldoorlog - hoort mijns inziens kwalitatief in hetzelfde rijtje als The Pianist & Der Untergang !!

    3. Burt Munro - The World's Fastest Indian
    Waanzinnig fijne feelgoodfilm met een heerlijke sfeer die de middenmoot ontstijgt (en daardoor mijns inziens behoort tot de toppers in dit genre) door het weergaloze acteerwerk van Anthony Hopkins - deze rol van hem zal me altijd bijblijven !

  14. #14

    Standaard

    Okee Patrick hier komen mijn tips;

    Rescue Me ; Prachtige series met een glans role van Denis Leary.

    Sympathy for Lady Vengeance ; Beter dan old Boy in mijn mening

    Gallipoli ; Mel Gibson in zijn beste film voor Braveheart.

    Ik hoop dat je wat aan hebt,vince.

  15. #15

    Standaard

    We're performing scheduled maintenance on Invelos.com.
    Expected time to complete maintenance is 30 minutes.
    Please check back later, but in the mean time if you haven't already,
    why not download DVD Profiler?







  16. #16

    Standaard

    1. Die blechtrommel. Erg apparte film, denk dat het wel jouw soort smaak zal zijn, al zie ik dat je een redelijke ruime smaak hebt.

    2. Alien Quadrilogy. Vooral de eerste twee films zijn klassiekers en parels in hun genre. Ik zie wel een aantal science fiction films ertussen staan maar deze niet.. toch maar eens een kans geven ?

    3. Pi. Erg interessante en apparte debuut film van Darren Aronofsky, bekend van Requiem for a dream.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  17. #17

    Standaard

    Nog 5 daagjes, gezien het kleine aantal reacties maak je een vrij grote kans al je meedoet!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  18. #18

    Standaard

    1. Sunrise: A Song of Two Humans
    2. Bad day at Black Rock
    3. Strangers on a Train

    ps. Platoon hoef ik niet (heb ik al) enkel deze 3 tips! (gratis!)
    Laatst aangepast door TJ Weissel : 14-10-2007 om 11:46 Reden: link aangepast
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #19

    Standaard

    Hoi,

    Hier mijn top 3 voor jou, het was best lastig want we hebben veel dezelfde films!


    1 Die Salzmanner of Tibet
    2. Mar Adentro
    3. Finding Forrester


    Platoon staat nog op mijn wishlist!

    Groetjes Bettina

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    1. Sunrise: A Song of Two Humans
    2. Bad day at Black Rock
    3. Strangers on a Train

    ps. Platoon hoef ik niet (heb ik al) enkel deze 3 tips! (gratis!)
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  21. #21

    Standaard

    Nog 2 dagen
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #22

    Standaard

    Nou ....... erg moeilijk. Wanneer ik zo je dvd-lijst eens naloop dan staan er toch een groot aantal films op die ik ook heb. Maar om eens wat te noemen:

    The Chronicles of Riddick: Dark Fury
    Korte animatiefilm van 34 minuten (Met stemmen van o.a. Vin Diesel) die de hiaat tussen de 2 films die jij hebt, Pitch Black en Chronicles of Riddick (Pitch Black 2) opvult.

    Die Brücke
    Erg vroege (1959) maar erg goede Duitse anti-oorlogsfilm in zwart-wit die het verhaal vertelt van een aantal Duitse tieners die een onbelangrijke brug moeten/willen verdedigen om de zogenaamde land's eer te redden.

    Omdat ik zie dat je vrijwel alle goede films van Sergio Leone hebt, viel me op dat je er eentje mist:
    Giù la Testa aka A Fistful of Dynamite aka Duck you Sucker
    Western die spaghetti-achtig aandoet. Film loopt ten tijde van de Mexicaanse revolutie waarin een Mexicaan en een Iers IRA-lid verzeild raken in de revolutie.
    Goede film die, gezien al die andere Leone-films die je hebt, eigenlijk niet mag missen in je collectie.

    Laatst aangepast door Benman : 18-10-2007 om 00:20

  23. #23

    Standaard

    1. Rocky 2 t/m 6 (ik zie dat je de eerste al wel hebt, maar de andere 5 zijn even geweldig.)
    2. Hardball (zwaar onderschatte film, echt geweldig vind ik 'm.)
    3. The Hurricane (3 uur kippenvel...)


    Succes ermee
    HUP NAC

  24. #24

    Standaard

    Tape
    Carlito's Way (DaPalma versie)
    Dobermann

  25. #25

    Standaard

    1) Pee-Wee Herman's Big Adventure: een draak van een film, maar je hebt zo op het eerste gezicht bijna alles wat Tim Burton en Danny Elfman samen maakten en dit enge ding hoort zeker bij die verzameling ..... al is het maar als het zwarte schaap van de collectie.

    2) Nosferatu: visueel erg sterke film, zeker gezien het feit dat ie al 85 jaar oud is. Steekt met kop en schouders boven veel van z'n tijdgenoten uit.
    (Let niet al te nauwkeurig op de scene met de "weerwolf" die eigenlijk gewoon een hyena is .... mensen in 1922 waren blijkbaar makkelijker te foppen ).

    3) Underground: een Joegoslavische film die op unieke wijze verteld hoe het land tussen 1940 en 1995 uit elkaar is gevallen. Klinkt deprimerend, is echter allesbehalve dat ..... en stiekem toch deprimerend.
    Laatst aangepast door Squiggoth : 18-10-2007 om 00:36
    Martijn

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •