Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
De resultaten 151 tot 173 van 173 worden weergegeven.

Discussie: ' Allo 'Allo op dvd

  1. #151

    Standaard

    serie 6&7 en serie 8&9 bekeken. Weet nu ook hoe het afloopt. Al met al toch een leuke serie.

  2. #152

  3. #153

    Standaard

    In Engeland verschijnt er ook een complete box vanaf november:
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #154

    Standaard

    Ah.. Eindelijk! Daar zat ik nu op te wachten.

  5. #155

    Standaard

    Let wel op het prijskaartje ! ; de complete box is nauwelijks voordeliger dan de losse seizoenen

  6. #156

    Standaard

    al bekend hoe lang de reclamefilmpjs duren ?

  7. #157

    Standaard

    Seizoen 7 net binnen, er staat ook een kerst special op (A Bun In The Oven)die eigenlijk op seizoen 8 hoort te staan als eerste aflevering maar ja ben blij dat de special nu wel op de dvd hebben gezet.

    bij cosmox besteld voor €11.99

  8. #158

    Standaard

    Je kan die filmpjes nu skippen MaartenLag.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  9. #159

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Je kan die filmpjes nu skippen MaartenLag.
    De kans dat NL deze box krijgt is zeker weer heel klein? Aangezien ze de losse dvd's nog niet eens volledig uit gebracht hebben
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  10. #160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    De kans dat NL deze box krijgt is zeker weer heel klein? Aangezien ze de losse dvd's nog niet eens volledig uit gebracht hebben
    Seizoen 8 komt 19 mei uit, ik denk dat seizoen 9 dan een maand later zoiets uitkomt in Nederland.

  11. #161

    Standaard

    Ik heb alles al compleet, de originele Engelse editie...Die box hoef ik dus niet...kon nog wel eens duurder uitvallen dan de losse delen.

  12. #162

    Standaard

    Weet er iemand of de openings- en aftitelingsmuziek (op het einde) ergens op deze boxen te vinden is zonder geluidseffecten (applaus)?
    Op CD heb ik die alvast nergens gevonden...

  13. #163

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    http://www.marktv.org/aa/images/aatheme.mp3

    Dit zou aan je vraag moeten voldoen...
    Gaaf, bedankt!

    Die box lijkt mij ook wel wat.

  15. #165

    Standaard

    Fantastisch, bedankt voor de link.

    Je weet toevallig zeker niet waar die Mark van Cafe Rene dat vandaag haalt? (Het is immers maar 'n 128kbps mp3 en ik had graag nog wat hogere kwaliteit gevonden.)
    Staat dit bijvoorbeeld toevallig op de DVD The Best of Allo Allo bij die foto-extra?
    Of is er misschien een aflevering van Allo Allo waaronder er geen applaus te horen is?
    Of staat dit echt ergens op CD?

    Nog es hartelijk bedankt. Fantastisch thema, en telkens een kick wanneer de strijkers inzetten rond 0.40!

  16. #166

    Standaard

    Weet iemand of er in Nederland ook een box komt met alle series?
    Op amazon staat de box nu voor 38 pond, wel zonder Nederlandse subs.
    Zit nu te twijfelen of ik deze box koop of ik nog wacht op een eventuele Nederlandse box.

  17. #167

    Standaard

    Geen idee of WB uberhaupt nog iets wil aanvangen met de hele Comedy Collection. Het hele gebeuren is, op die Happy Hour actie na, precies helemaal stilgevallen.

    38 pond is géén geld hoor, de afleveringen zijn compleet en alle specials zijn aanwezig op de box.

  18. #168

    Standaard

    Volgens Bol.com verschijnt er op 12 Oktober een complete box van 'Allo 'Allo!
    http://www.bol.com/nl/p/dvd/allo-all...106/index.html

    Ik vraag me af of dat inclusief de Christmas Special 'The Gateau from the Chateau' is...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #169

    Standaard

    volgens imdb 85 afleveringen en bij de box staat 83 afleveringen, we missen dus 2 afleveringen?

  20. #170

    Standaard

    De kerst specials zeker?!
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    volgens imdb 85 afleveringen en bij de box staat 83 afleveringen, we missen dus 2 afleveringen?

  21. #171

    Standaard

    Geen idee heb de box niet, dacht misschien weeet iemand het hier.

  22. #172

    Standaard

    Beeldkwaliteit is overigens wel knudde te noemen. Een gemiddelde VHS tape geeft een betere kwaliteit.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  23. #173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hennie Bekijk bericht
    volgens imdb 85 afleveringen en bij de box staat 83 afleveringen, we missen dus 2 afleveringen?
    De pilot wordt daar als aflevering "0" gezien, dus in principe is enkel de kerstspecial 'The Gateau from the Chateau' niet op de DVD's aanwezig. Toen ik WB hierover mailde, beweerden ze stug dat kerstspecials geen deel uitmaakten van een bepaald seizoen en daarom niet op de DVD's stonden. Klinkklare onzin natuurlijk, want bij releases in UK, USA en Australië staat alles wél netjes op de discs.

    Die ene special is wél te vinden op de DVD-box van 'The Best of 'Allo 'Allo!'.

    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •