Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 173 worden weergegeven.

Discussie: ' Allo 'Allo op dvd

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Dat irriteert me ook van die Allo Allo specials.

    Ik heb het nu echt wel gehad met Warner Home Video Benelux. Ze mogen dan een grote bons zijn en zich veel kunnen permiteren, maar van BBC Comedy's uitgeven kennen ze GEEN ENE MOER! Als je kijkt naar de UK uitgaven: altijd mooi verzorgd, bijna 100 % zeker dat je de hele serie krijgt, bloopers en andere leuke extras, zelden in geknipt en de kerstpecials staan er ALTIJD op. Wat krijgen wij? De goedkoopste van de goedkoopste uitgaves met gebrekkige ondertitels. Ik heb onlangs 'Only Fools and Horses' Serie 1 en 2 gekocht en heb alweer tot mijn grote teleurstelling moeten vaststellen dat ze afl. 7 van Serie 1 niet op de disc gezet hebben. Zelfde bij Serie 2: de laatste 2 afleveringen van die serie staan ook niet op het schijfje, 'omdat ze over kerstmis uitgezonden zijn en dus een kerstspecial zijn'. Wat een gezever en geleuter. Het is een regelrechte schande. En het ergst van al is dat die wel op de reguliere UK uitgaven staan, dus WB maakt het de fans onmogelijk om hun collectie compleet te maken want wie heeft er nou zin om, nadat je de hele serie in NL versie gekocht hebt, ze nogmaals te kopen in de UK enkel en alleen voor die kerstspecials (want die zijn dus niet apart uitgegeven) en omdat zij te laks en lui waren om die kerstpecials op de NL versies te zetten. Ik ben het spuugzat, ik koop geen enkele comedy meer van Warner Benelux en ik hoop dat ze een paar van die luiaards ontslaan in hun comedyafdeling. Al is het daar toch te laat voor want het gros van de Britse comedys is reeds op DVD.

    Ik begrijp de frustraties. Ik ben ook liefhebber van deze Engelse series en begrijp van het beleid van WB helemaal niets. Hun uitgiftebeleid is in mijn ogen nogal chaotisch. (Are you being served opnieuw gereleased, maar gaan ze nu verder? - HiDeHi 1 seizoen en nu? Knippen in Allo Allo ; Afleveringen weglaten bij Only Fools..)
    Ik denk niet dat het een kwestie van luiheid is, immers het 'wegsnijden' van scenes kost meer tijd dan het integraal overnemen.

    Heeft iemand eigenlijk al eens contact gehad met WB en gevraagd waarom ze dat met de comedy reeks zo doen?. We kunnen hier wel blijven mopperen, maar dat zal zeker niet helpen.

    Ik heb ooit eens een mail met mijn grote teleurstelling gezonden aan WB UK over het verkrachten van een film van Doris Day (Lucky Me) en daarop kreeg ik een excuus met de toezegging dat ze hun leven zouden beteren. Die film is later in het juiste format opnieuw uitgegeven in regio 1 (ook regio 2 afspeelbaar).
    Laatst aangepast door Herman ter Lingen : 04-04-2008 om 09:54

  2. #52

    Standaard

    weet iemand wanneer seizoen 5 uitkomt??
    Er hebben steeds 3 maanden tussen gezeten dus zou seizoen 5 in mei moeten uitkomen.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    weet iemand wanneer seizoen 5 uitkomt??
    Er hebben steeds 3 maanden tussen gezeten dus zou seizoen 5 in mei moeten uitkomen.
    Seizoen 6 en 7 komen in de herfst uit in Engeland, dan zal hier seizoen 5 ook wel uitkomen. Seizoen 5 is wel in 2 delen, overigens.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Seizoen 6 en 7 komen in de herfst uit in Engeland, dan zal hier seizoen 5 ook wel uitkomen. Seizoen 5 is wel in 2 delen, overigens.
    bedankt.
    Toch denk ik dat seizoen 5 in mei uitkomt want seizoen 1 & 2 is in november 2007 uitgekomen en seizoen 3 & 4 in feb 2008 maar ik kan me natuurlijk vergissen.
    En ik denk zelf ook dat s5 in 2 delen uitkomt in nederland want zijn 26 afleveringen, alleen hoop ik dat die 2 delen tegelijk uitkomen zoals in engeland.

  5. #55

    Standaard

    Iemand al iets gehoord over een eventuele mei release?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Iemand al iets gehoord over een eventuele mei release?
    Nee, helaas...

    Edit:

    ook bij dvd-home.nl staat er niets in de database gepland voor 2008 voor wat betreft de serie 5-1 en 5-2!

    In amerika zijn serie 6, 7 en 8 al uit. Bijna compleet dus, daar er 9 series zijn gemaakt...

    nederland loopt dus 1 serie achetr op engeland en engeland loopt 2 series achter op amerika! In de herfst wordt in Engeland de series 6 en 7 verwacht!
    Laatst aangepast door hstadman : 07-05-2008 om 22:55

  7. #57

    Standaard

    Bij MM Breda lagen een aantal Allo Allo dvd's/seizoenen/series ze waren €18,- per stuk.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Bij MM Breda lagen een aantal Allo Allo dvd's/seizoenen/series ze waren €18,- per stuk.
    seizoen 1 t/m 4 zal dat zijn want s5 is nog niet uit.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wo2-freak Bekijk bericht
    Bij MM Breda lagen een aantal Allo Allo dvd's/seizoenen/series ze waren €18,- per stuk.
    Ik blijf lekker bij de officiele BBC versies, engelse versies dus. Ik hoef geen verknipte nederlandse versies!

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik blijf lekker bij de officiele BBC versies, engelse versies dus. Ik hoef geen verknipte nederlandse versies!
    Ik heb de serie ook meerder malen op tv gezien maar mij valt het niet op dat er in de dvd versies geknipt is, zo goed is mijn geheugen blijkbaar niet meer. is toch ergens goed voor blijkbaar

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door twiggertje Bekijk bericht
    Ik heb de serie ook meerder malen op tv gezien maar mij valt het niet op dat er in de dvd versies geknipt is, zo goed is mijn geheugen blijkbaar niet meer. is toch ergens goed voor blijkbaar
    Totdat je hier op het forum leest dat sommige cruciale momenten (grappen) zijn geknipt... Dan heb je je geheugen niet meer nodig daar dan side bij side is vergeleken met de 2 versies!:wink: Het engels is dermate simpel dat het bijna voor iedereen echt gemakkelijk te volgen is!

    Ik begrijp dat geknip ook niet in de serie; de engelse en de amerikaanse serie zijn wel compleet, waarom moeten ze juist hier er dan in knippen?! Omdat er zogenaamd slechte stukken zaten in de master???!!! Dat is voor mij erg twijfelachtig...Immers, de usa en de uk versies zijn van goede kwaliteit en ongeknipt...zoveel verschillende masters zullen er toch niet zijn!
    Laatst aangepast door hstadman : 08-05-2008 om 09:27

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Totdat je hier op het forum leest dat sommige cruciale momenten (grappen) zijn geknipt... Dan heb je je geheugen niet meer nodig daar dan side bij side is vergeleken met de 2 versies!:wink: Het engels is dermate simpel dat het bijna voor iedereen echt gemakkelijk te volgen is!
    Had ik gelezen maar zover ik weet gaat het om een paar scenes in seizoen 1 &(of) 2.
    Ik snap ook niet waarom ze zoiets doen, is toch ook nog 's meer werk. Als ze de afleveringen gewoon compleet op dvd zetten hebben ze minder werk.

  13. #63

    Standaard

    Joepi, de 5de reeks komt eraan:

    10 september 2008:
    'Allo, 'Allo, serie 5 Deel 1 (2-disc)

    Met dank aan DVDInfo.be's releaselijst.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Joepi, de 5de reeks komt eraan:

    10 september 2008:
    'Allo, 'Allo, serie 5 Deel 1 (2-disc)

    Met dank aan DVDInfo.be's releaselijst.
    In Engeland dan de series 6 en 7. In Amerika komt volgens mij het laatste deel dan uit, daar zij al bij serie 8 zijn. Er zijn in totaal 9 series gemaakt.

  15. #65

    Standaard

    Het lijkt erop dat ze het toch geleerd hebben; zowel seizoen 5.1 van Allo Allo, seizoen 3 en 4 van It Ain't Half Hot Mum en seizoen 6 (!) van Are You Being Served staan gepland voor 10 september. (Bron: Bol.com)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tvwatcher Bekijk bericht
    Het lijkt erop dat ze het toch geleerd hebben; zowel seizoen 5.1 van Allo Allo, seizoen 3 en 4 van It Ain't Half Hot Mum en seizoen 6 (!) van Are You Being Served staan gepland voor 10 september. (Bron: Bol.com)
    Dat zul je pas weten als blijkt dat ze in die series niet onnodig geknipt hebben.

  17. #67

    Standaard

    Bron: MovieFreakz.be:

    17-09
    2008'Allo 'Allo! Seizoen 2 (2 Discs) (1985)

    EAN: 7321932029895

    Het huidige tweede seizoen bevat slechts 1 Disc. Wat is men hiermee van plan?
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Ik begrijp de frustraties. Ik ben ook liefhebber van deze Engelse series en begrijp van het beleid van WB helemaal niets. Hun uitgiftebeleid is in mijn ogen nogal chaotisch. (Are you being served opnieuw gereleased, maar gaan ze nu verder?)
    15-10-2008 Are You Being Served? - Seizoen 6TV film/serieWarner Home Video
    19-11-2008 Are You Being Served? - Seizoen 8TV film/serieWarner Home Video
    19-11-2008 Are You Being Served? - Seizoen 9TV film/serieWarner Home Video
    10-09-2008 Are You Being Served? (Wordt U Al Geholpen?) - Seizoen 6TV film/serieWarner Home Video

    ga naar http://www.dvd-home.nl/
    Laatst aangepast door Robbie-x : 18-08-2008 om 20:27
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  19. #69

    Standaard

    Allo Allo S 5 Deel 2 komt uit op 15-10-2008

    De serie You Rang M'Lord wordt ook uitgebracht op DVD.

    Weet iemand trouwens hoe die Engelse serie uit rond dat Engels station (de titel ontgaat mij).
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie-x Bekijk bericht
    15-10-2008 Are You Being Served? - Seizoen 6TV film/serieWarner Home Video
    19-11-2008 Are You Being Served? - Seizoen 8TV film/serieWarner Home Video
    19-11-2008 Are You Being Served? - Seizoen 9TV film/serieWarner Home Video
    10-09-2008 Are You Being Served? (Wordt U Al Geholpen?) - Seizoen 6TV film/serieWarner Home Video

    ga naar http://www.dvd-home.nl/
    Ik denk dat dvd-home een foutje heeft gemaakt, hier de releasedatums van bubblegum.nl

    10-09 Are You Being Served – Serie 6
    15-10 Are You Being Served – Serie 7
    19-11 Are You Being Served – Serie 8 + 9


    bron bubblegum.nl


    Laatst aangepast door twiggertje : 19-08-2008 om 08:45

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    ....

    Weet iemand trouwens hoe die Engelse serie uit rond dat Engels station (de titel ontgaat mij).

    Oh Doctor Beeching!

  22. #72

    Standaard

    'Allo 'Allo seizoen 5 deel 1 bij FR €13.99 en 10% korting, ik had al bij bol besteld (€15.99) maar was nog niet verstuurd en heb geannuleerd.

  23. #73

    Standaard

    Heb 'm ook zien liggen. Ik denk dat ze deze keer wel juist zijn (2 uitgaves met elk 13 afleveringen = 26 dus dat klopt). Ik heb ondertussen ook 'A Bit of Fry and Laurie' seizoen 1 binnen (briljante serie) en gelukkig staat de pilot erop. Alhoewel ze momenteel maar 2 seizoenen van de 4 uitbrengen...

    De onderleggertjes vind ik ook wel een leuk initiatief, alsook de wedstrijd om de volledige CC op dvd te winnen... Al heb ik hem wel al grotendeels.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Heb 'm ook zien liggen. Ik denk dat ze deze keer wel juist zijn (2 uitgaves met elk 13 afleveringen = 26 dus dat klopt).
    klopt zeker,alleen seizoen 4 was niet copmpleet , op dat seizoen ontbrak de special ''The Gateau From The Chateau' .
    Nu maar hopen dat ze de specials bij andere seizoenen ook op dvd zetten. Op seizoen 8 staat weer een special 'Pregnancy' dus ik hoop dat Warner deze ook op dvd zet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    Ik heb ondertussen ook 'A Bit of Fry and Laurie' seizoen 1 binnen (briljante serie) en gelukkig staat de pilot erop. Alhoewel ze momenteel maar 2 seizoenen van de 4 uitbrengen...
    ik zit te twijfelen of ik die aanschaf, ik heb die serie vroeger ook op tv gezien en is nu regelmatig op Humor tv te zien. Er zitten wel leuke (hilarische) sketches in. Ik hoop dat die compleet word uitgebracht dan zal ik deze waarschijnlijk ook aanschaffen. De kans is wel groot dat die compleet word uitgebracht omdat het maar 4 seizoennen zijn.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D'hondt Bekijk bericht
    De onderleggertjes vind ik ook wel een leuk initiatief
    inderdaad leuk alleen wat klein en plakt elke keer aan het glas, ik heb little britain en Chef onderleggers. Ik hoop dat bij seizoen 6 'Allo 'Allo onderleggertjes erbij zitten of Bottom en The Young Ones
    Laatst aangepast door twiggertje : 13-09-2008 om 08:47

  25. #75

    Standaard

    Goed te lezen dat serie 5 (1) compleet is uitgegeven. De eerste 4 series heb ik de UK versies van gekocht. Als WB de rest hier fatsoenlijk uitgeeft (ik wacht wel tot ze klaar zijn) stap ik over op de Nederlandse releases.

    Tja, die onderzetters, van mij hoeft dat niet. Ze kunnen hun aandacht beter op wat anders richten, als je begrijpt wat ik bedoel.

    De aanhef van de thread kan wel worden aangepast ( 1 & 2 weglaten)

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •